ŠOLAK PRETI KOME STIGNE: Savo se lažno predstavlja kao novinar i pomaže mu

Autor: T. B. - E. S. T.

Vesti

14.07.2022

19:07

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Vlasnik "Junajted grupe" angažovao sve raspoložive snage da pogura N1 i Novu S.

ŠOLAK PRETI KOME STIGNE: Savo se lažno predstavlja kao novinar i pomaže mu

Foto: printscreen

Dragan Šolak na ivici bankrota

Cilj ne bira sredstva. Dobro poznata strategija tajkuna Dragana Šolaka, vlasnika "Junajted grupe", ponovo je na delu. A cilj je, ovog puta, da se na svaki mogući način (pretnje, lobiranje, ucene, javno blaćenje konkurenata...) makar jedna od TV u vlasništvu "Junajted grupe" (N1, Nova S) dočepa nacionalne frekvencije. Potom, naravno, da tu poziciju iskoristi za napad na vlast u Srbiji.

Poslednjih dana, otkako je počelo predstavljanje svih prijavljenih televizija u REM, Šolak je angažovao sve raspoložive kapacitete. Između ostalog, uključen je i Savo Manojlović, lider pokreta Kreni-promeni, koji je na prevaru, lažno se predstavljajući kao novinar, ušao u REM na predstavljanje TV Pink.

DOBILI NALOG

Kako za Srpski telegraf kaže sagovornik iz jednog od Šolakovih medija, moleći da mu ne pominjemo ime, borbena gotovost je podignuta na najviši nivo, ako se tako može reći.

Foto: twitter.com/savomanojlović

 

- Ono što ja znam jeste da Šolak ima lobiste u Briselu koji pokušavaju da pritisnu Srbiju da se frekvencija odobri obema ili makar jednoj Šolakovoj televiziji. Da ne pričam o kampanji koju mi ovde vodimo u našim, pre svega, informativnim emisijama. Od kolega iz štampanih medija u našem vlasništvu čujem da su dobili isti nalog: gaziti po konkurenciji na svaki način - objašnjava naš sagovornik.

Da se ne preza ni od čega, pokazuje i primer Save Manojlovića. Kako bi se udarilo na Željka Mitrovića i Pink, Manojlović je iskoristio bezočnu prevaru. Lažno se predstavio kao novinar i ušao na javno slušanje. Do akreditacije je došao preko jedne radio-stanice (pogledajte okvir).

Foto: Printskrin

Savo Manojlović i Željko Mitrović

A šta o radu Šolakovih medija misle čak i zakleti opozicionari poput Vladimira Gajića, potpredsednika Narodne stranke Vuka Jeremića, vidi se iz njegove objave na Tviteru.

- Nacionalnu frekvenciju traže "slobodne, nezavisne i profesionalne" televizije kojima čizmaški upravlja Dragan Šolak i u kojima je cenzura legitimno sredstvo rada. U Srbiji ništa nije kao što izgleda, sve je manje-više laž, bez obzira na to kako je upakovana - napisao je Gajić.

CARSTVO NEBESKO

Novinar Pinka Predrag Sarapa naglašava da ne vidi svrhu da neko ko je registrovan u inostranstvu uopšte konkuriše za nacionalnu frekvenciju u Srbiji.

Foto: youtube.com/Novo jutro

Predrag Sarapa

- Nikakvo lobiranja niti bilo šta drugo ne bi trebalo da utiče na odluke REM. Kada pak govorimo o nacionalnim frekvencijama, tu bih istakao da njih prvenstveno treba da dobiju one televizije koje su registrovane u Srbiji, a ne u Luksemburgu ili negde drugde - ističe Sarapa.

Glavni i odgovorni urednik Hepi televizije Milomir Marić odgovorio je u svom stilu, rekavši da se svi ti napadi, ucene i lobiranja odbijaju od njega kao prašina.

- Blago siromašnima duhom, njihovo je carstvo nebesko - kazao je Marić.

Zekićeva: Manojlović se poslužio prevarom

Predsednica Saveta REM Olivera Zekić potvrdila nam je da je Manojlović na prevaru obezbedio novinarsku akreditaciju.

Foto: youtube.com/SRBIN.info

Olivera Zekić

- Tačno je. Savo Manojlović je ušao na klasičnu prevaru. Bio je akreditovan kao novinar i ja sam zaista bila iznenađena kada sam ga ugledala. Akreditovao ga je Radio Goraždevac s Kosova i Metohije. Mi smo u obavezi da sve akreditovane novinare pustimo u naše prostorije, te je tako bilo i tog dana - rekla je Zekićeva.

Urednik Radio Goraždevca: Nisam dužan da odgovorim

Srpski telegraf pozvao je juče telefonom glavnog i odgovornog urednika Radija Goraždevac Darka Dimitrijevića da bismo saznali od kada je tačno Savo Manojlović zaposlen kod njih i na kojoj poziciji radi. Konkretan odgovor, očekivano, nismo dobili, pošto je potpuno jasno da je sve bila prevara samo da bi lider Kreni-promeni ušao na sednicu u REM.

Dimitrijević je prvo želeo da izbegne razgovor, pravdajući se da je na odmoru u Grčkoj i da nema vremena, ali je posle našeg insistiranja rekao:

- Ne znam zašto me to pitate, šta vam je cilj... Mi sarađujemo s gospodinom Manojlovićem, a na pitanje da li je zaposlen kod nas, na kojoj poziciji i koliko dugo radi nisam dužan da vam odgovorim.

Sve jasno...

Ko se sve prijavio

  • Prva
  • Hepi
  • Pink
  • Vesti TV
  • BK TV
  • Una
  • Nova S
  • N1
  • B92
  • Kopernikus
  • TV2
  • Kurir TV
  • Tanjug
  • K1

Komentari (1)

Loading
Anica

15.07.2022 07:20

Solak se ceo zivot bavi pretnjama i lazima!