SKANDAL BRENDA "EXTREME INTIMO": Pokušali da prate svetski trend, a onda napravili neviđen MARKETINŠKI GAF!

Autor:

Vesti

25.01.2022

18:45

Poznati brend "Extreme intimo" napravio je ogroman marketinški gaf pokušavajući da prati trendove koji pokušavaju da prilagode odeću svim oblicima i veličinama tela.

SKANDAL BRENDA "EXTREME INTIMO": Pokušali da prate svetski trend, a onda napravili neviđen MARKETINŠKI GAF!

pixabay.com/screenshot

Naime, ovaj brend je lansirao konfekcijsku liniju koja navodno prati "Body positive" koji je inače trend u svetu, što bi u slobodnom prevodu značilo garderoba bez diskriminacije i za svako telo, kao i širi izbor od uniformnih serijskih brojeva koji se kreću najčešće od S do XL.

Međutim, iako su reklamirali novu liniju garderobe pod ovim trendom, ipak su ostali staromodni što se tiče konfekcijskih brojeva. I dalje im je najveći broj XL, a nemaju čak ni manji broj od S, kao što je na primer XS. 

Ovo je izazvalo oštre reakcije na mrežama, gde su se iz kompanije brzopleto i nespretno branili.

Jedna korisnica Instagrama prozvala je kompaniju ovim rečima: Jel ima veći broj od XL, nemojte da se blamirate ako nemate da ste body positive.

Odgovori su bili brzopleti i vrlo nespretni. Na pitanje o konfekcijskom broju, odgovara se pričom o dobrom kroju i dobrim modelima, a povrh toga cilj kompanije navodno nije da proda robu već da šalje jaku i važnu poruku, kao da se radi o misionarkom udruženju a ne o preduzeću kom je po definiciji cilj da maksimizira profit.

- Osećamo dosta negative u ovom komentaru, i žao nam je zbog toga, Nije nas blam našeg asortimana, naprotiv, preponosni smo na modele, krojeve, na sve što je 100 osto prirodno i što ljudi tako divno reaguju, znajući kakav je kvalitet i koliko je sve udobno. Znamo da svako neće naći odgovarajući artikal i da nisu svi kupci našeg brenda, ali nije bitno, naš cilj nije da prodamo robu, već da pošaljemo mnogo jaču i važniju poruku, a to je svaka žena savršena, bez obzira koji kroj nosi - odgovor je iz kompanije.

Instagram/screenshot

 

- Tako to izgleda kad se svaka budala danas bavi digitalnim marketingom - jedan je od komentara koji prenosi još jedan deo prepiske između korisnice Instagrama i kompanije "Extreme intimo".

- Ne znamo Vanja šta da ti kažemo oim da nam je jako žao što ima toliko negative kod tebe i da se iskreno nadamo da će se to što pre promeniti. Mi očito tvoje mišljenje ne možemo promeniti, ne možemo te uveriti u naše iskrene namere, a da su one prepoznate govori odnos pozitivnih i negativnih komentara i žao nam je što si taj negativni baš ti. Body positive je mnogo šira priča od veličine i mi mnogo širu priču i pričamo, barem se trudimo i uz pomoć divnih devojaka to i uspevamo. Zaista ti iskreno želimo sve najbolje i nikakve loše namere nije bilo sa naše stane - odgovaraju iz kompanije na Instagramu.

Instagram/screenshot

 

 

 

 

Komentari (1)

Loading
vanja smaračica

26.01.2022 15:47

ova vanja je mirođija u svakoj čorbi. I meni je njihov xl mali pa ne kupujem kod njih. kolika se frka napravila oko ove kampanje sad će samo imati kontra efekat pa će opet sve napucane i isfotošopirane manekenke biti na reklamama.