SKANDAL BRENDA "EXTREME INTIMO": Pokušali da prate svetski trend, a onda napravili neviđen MARKETINŠKI GAF!

Autor:

Vesti

25.01.2022

17:45

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Poznati brend "Extreme intimo" napravio je ogroman marketinški gaf pokušavajući da prati trendove koji pokušavaju da prilagode odeću svim oblicima i veličinama tela.

SKANDAL BRENDA "EXTREME INTIMO": Pokušali da prate svetski trend, a onda napravili neviđen MARKETINŠKI GAF!

Foto: pixabay.com/screenshot

Naime, ovaj brend je lansirao konfekcijsku liniju koja navodno prati "Body positive" koji je inače trend u svetu, što bi u slobodnom prevodu značilo garderoba bez diskriminacije i za svako telo, kao i širi izbor od uniformnih serijskih brojeva koji se kreću najčešće od S do XL.

Međutim, iako su reklamirali novu liniju garderobe pod ovim trendom, ipak su ostali staromodni što se tiče konfekcijskih brojeva. I dalje im je najveći broj XL, a nemaju čak ni manji broj od S, kao što je na primer XS. 

Ovo je izazvalo oštre reakcije na mrežama, gde su se iz kompanije brzopleto i nespretno branili.

Jedna korisnica Instagrama prozvala je kompaniju ovim rečima: Jel ima veći broj od XL, nemojte da se blamirate ako nemate da ste body positive.

Odgovori su bili brzopleti i vrlo nespretni. Na pitanje o konfekcijskom broju, odgovara se pričom o dobrom kroju i dobrim modelima, a povrh toga cilj kompanije navodno nije da proda robu već da šalje jaku i važnu poruku, kao da se radi o misionarkom udruženju a ne o preduzeću kom je po definiciji cilj da maksimizira profit.

- Osećamo dosta negative u ovom komentaru, i žao nam je zbog toga, Nije nas blam našeg asortimana, naprotiv, preponosni smo na modele, krojeve, na sve što je 100 osto prirodno i što ljudi tako divno reaguju, znajući kakav je kvalitet i koliko je sve udobno. Znamo da svako neće naći odgovarajući artikal i da nisu svi kupci našeg brenda, ali nije bitno, naš cilj nije da prodamo robu, već da pošaljemo mnogo jaču i važniju poruku, a to je svaka žena savršena, bez obzira koji kroj nosi - odgovor je iz kompanije.

Republika

Foto: Instagram/screenshot

 

- Tako to izgleda kad se svaka budala danas bavi digitalnim marketingom - jedan je od komentara koji prenosi još jedan deo prepiske između korisnice Instagrama i kompanije "Extreme intimo".

- Ne znamo Vanja šta da ti kažemo oim da nam je jako žao što ima toliko negative kod tebe i da se iskreno nadamo da će se to što pre promeniti. Mi očito tvoje mišljenje ne možemo promeniti, ne možemo te uveriti u naše iskrene namere, a da su one prepoznate govori odnos pozitivnih i negativnih komentara i žao nam je što si taj negativni baš ti. Body positive je mnogo šira priča od veličine i mi mnogo širu priču i pričamo, barem se trudimo i uz pomoć divnih devojaka to i uspevamo. Zaista ti iskreno želimo sve najbolje i nikakve loše namere nije bilo sa naše stane - odgovaraju iz kompanije na Instagramu.

Republika

Foto: Instagram/screenshot

 

 

 

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (1)

Loading
vanja smaračica

26.01.2022 14:47

ova vanja je mirođija u svakoj čorbi. I meni je njihov xl mali pa ne kupujem kod njih. kolika se frka napravila oko ove kampanje sad će samo imati kontra efekat pa će opet sve napucane i isfotošopirane manekenke biti na reklamama.