ŠTA ZA BEOGRAĐANE ZNAČI PROMENA KATEGORIZACIJE AUTO-PUTA KROZ BEOGRAD? Damir Okanović sve objasnio - OVO se menja!

Autor:

Vesti

25.10.2023

11:47

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Auto-put koji se proteže od petlje Beograda, preko Mostara do Bubanj Potoka, sada se, prema novoj Uredbi o kategorizaciji puteva, smatra gradskom saobraćajnicom.

ŠTA ZA BEOGRAĐANE ZNAČI PROMENA KATEGORIZACIJE AUTO-PUTA KROZ BEOGRAD? Damir Okanović sve objasnio - OVO se menja!

Foto: ST/V. LUKIĆ

Nedavno usvojena uredba, koju je donela Vlada Srbije, svrstala je ovu veoma frekventnu deonicu u glavnom gradu u kategoriju puteva drugog B reda.

Prema izjavi JP "Putevi Srbije", otvaranjem sektora VI Obilaznice oko Beograda, ova deonica puta, koja se proteže od petlje Beograd preko petlje Mostar do Bubanj Potoka, izgubila je svoj prethodni značaj u međunarodnom saobraćajnom povezivanju.

Stoga se nametnula potreba za revidiranjem kategorizacije ove deonice puta, a u skladu s važećom Uredbom o kriterijumima za kategorizaciju javnih puteva, sada se može svrstati u kategoriju državnog puta drugog B reda.

Iz JP "Putevi Srbije" naglašavaju da ovakva promena u kategorizaciji puta neće imati nikakav uticaj na vozače niti na prioritet održavanja puta.

Sličan status dodeljen je i deonici od Vojvođanske ulice, na Novom Beogradu, pa sve do petlje Surčin, koja je povezana s auto-putem "Miloš Veliki".

Direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović objasnio je šta u praksi znači gubitak statusa auto-puta deonice od Bubanj Potoka do petlje Beograd.

- Na celoj deonici ograničenje je najviše 80 klimotera na čas. Dozvoljeno je kretanje pešaka, bicikala, mopeda, traktora, radnih mašina i ostalih sporih vozila - naveo je Okanović na Instagram stranici "Moj_beo_grad_".

Dodao je da je dozvoljeno i zaustavljanje i parkiranje na kolovozu.

- Dozvoljen je prelazak pešaka preko kolovoza. Ukida se zaustavna traka. To podrazumeva i smanjenje zaštitnog pojasa sa 40 na 10 metara, kao i smanjenje pojasa kontrolisane gradnje sa 40 na 10 metara - objasnio je Okanović.

BONUS VIDEO:

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading