(VIDEO) Prijem povodom Dana Evrope, prisustvuje i predsednik Vučić

IZVOR: Tanjug

četvrtak, 9. 5. 2019.| 19:48

9
(VIDEO) Prijem povodom Dana Evrope, prisustvuje i predsednik Vučić

Povodom obeležavanja Dana Evrope, šef Delegacije EU u Srbiji Sem Fabrici organizovao je večeras svečani prijem, kojem prištvuje i predsednik Aleksandar Vučić.


KOMENTARI 9

Sortiraj: 
Marija Lazic9. maj 2019. u 20:04

Na današnji dan obeležava se Dan pobede nad fašizmom u Drugom svetskom ratu, ali se ovaj dan obeležava i kao Dan Evrope i slavi kao rođendan Evropke unije.

0 0 Odgovori

Mina9. maj 2019. u 20:11

Danas je veoma vazan i znacajan dan.Vazno je da cenimo slobodu,jer smo je tesko dobili,i zato moramo jacati bezbednost.

0 0 Odgovori

Gorana9. maj 2019. u 20:26

Srbija je pred vratima da udje u Evropu.

0 0 Odgovori

Luka9. maj 2019. u 21:03

danas je važan dan za Srbiju, jer slavi i Dan pobede nad fašizmom i Dan Evrope, srpski narod jedan je od, proporcionalno svom broju, od pet najstradalnijih naroda u oba svetska rata...

0 0 Odgovori

Nikoletka9. maj 2019. u 21:41

Danasnji dan je pobeda dobra nad zlom i opomena da se fasizam ne ponovi jer su veliki broj zrtava potvrda toga.

0 0 Odgovori

Todor9. maj 2019. u 23:26

Naš predsednik se izuzetno zalaže za stabilnost i saradnju svih naroda u regionu.

0 0 Odgovori

Bojana10. maj 2019. u 07:17

Srbija je deo Evrope, a prioritet nam je očuvanje mira i stabilnosti!

0 0 Odgovori

Tina10. maj 2019. u 08:43

Srbija se zalaze za ulazak u Evropu, a pre svega prioritet joj je ocuvanje mira i stabilnosti!

0 0 Odgovori

Rajko10. maj 2019. u 09:19

Srbija želi da pripada društvu uređenih zemalja i hoće da čuva mir i stabilnost

0 0 Odgovori


ŠAMAR ZA ZAGOVORNIKE BOJKOTA! Klačar: 53 odsto građana bi izašlo na izbore
ŠAMAR ZA ZAGOVORNIKE BOJKOTA! Klačar: 53 odsto građana bi izašlo na izbore
0
BORIĆEMO SE DO POSLEDNJE SEKUNDE GLASANJA: Stefanović otputovao u Čile na Generalnu skupštinu Interpola
BORIĆEMO SE DO POSLEDNJE SEKUNDE GLASANJA: Stefanović otputovao u Čile na Generalnu skupštinu Interpola
0
(FOTO) Vučić u zvaničnoj poseti Mađarskoj: Orban priredio svečanu večeru srpskom predsedniku
(FOTO) Vučić u zvaničnoj poseti Mađarskoj: Orban priredio svečanu večeru srpskom predsedniku
19
(VIDEO) Vučić pred 1.700 parlamentaraca: Vratili smo pravo na samostalno odlučivanje, jer nema veće vrednosti od slobode
(VIDEO) Vučić pred 1.700 parlamentaraca: Vratili smo pravo na samostalno odlučivanje, jer nema veće vrednosti od slobode
16
NEMOJTE DA NAS DELITE, MI SMO ZAJEDNO: Dačić u parlamentu o predsedniku Vučiću
NEMOJTE DA NAS DELITE, MI SMO ZAJEDNO: Dačić u parlamentu o predsedniku Vučiću
0
VUČIĆ RAZMONTIRAO OPOZICIJU: Što bežite od izbora kad tvrdite da pada podrška SNS?!
VUČIĆ RAZMONTIRAO OPOZICIJU: Što bežite od izbora kad tvrdite da pada podrška SNS?!
15
U Miškovićevim paštetama ima svega osim mesa! Gde su ćurke i pilići Miroslave?
0

U Miškovićevim paštetama ima svega osim mesa! Gde su ćurke i pilići Miroslave?

Kurs dinara 117,5180
0
Kurs dinara 117,5180
Naprednajci bez konkurencije: Objavljeno novo istraživanje, evo ko bi osim SNS ušao u parlament
0
Naprednajci bez konkurencije: Objavljeno novo istraživanje, evo ko bi osim SNS ušao u parlament
ŠAMAR ZA ZAGOVORNIKE BOJKOTA! Klačar: 53 odsto građana bi izašlo na izbore
Srbija

ŠAMAR ZA ZAGOVORNIKE BOJKOTA! Klačar: 53 odsto građana bi izašlo na izbore

Tanjug

 - nedelja, 13. 10. 2019. u 23:47 0

"U ovom trenutku na izbore bi izašlo 53 odsto građana", tvrdi izvršni direktor Centra za slobodne izbore i demokratiju CESID Bojan...

DEJVID VUJIĆ, SRPSKI LOBISTA U VAŠINGTONU: Klintonovi su krivci za sve srpske nesreće
Srbija

DEJVID VUJIĆ, SRPSKI LOBISTA U VAŠINGTONU: Klintonovi su krivci za sve srpske nesreće

Ivana ŽIGIĆ

 - nedelja, 13. 10. 2019. u 23:36 0

Dejvid Vujić, srpski lobista u SAD i jedan od sedmorice inženjera srpske nacionalnosti koji su učestvovali u misiji slanja čoveka na...

Premijerka o brojanju glasova na KiM: Oni bi da uvedu u vladu njihove Srbe
Srbija

Premijerka o brojanju glasova na KiM: Oni bi da uvedu u vladu "njihove Srbe"

Tanjug

 - nedelja, 13. 10. 2019. u 23:34 0

Premijerka Srbije Ana Brnabić večeras je, komentarišući prekid u brojanju glasova iz centralne Srbije u prištinskoj Centralnoj izbornoj...

Tarabići predvideli razgraničenje sa Albancima! Ovo piše u kremanskom proročanstvu
Srbija

Tarabići predvideli razgraničenje sa Albancima! Ovo piše u kremanskom proročanstvu

Kurir.rs/mitrovica.info/Republika

 - nedelja, 13. 10. 2019. u 22:49 0

Ono što se u javnost mahom već zna o čuvenom Kremanskom proročanstvu odnosi se na to da je u njemu reč o zbirci predskazanja porodice...

Spremite žiivce! Taksisti će sutra potpuno blokirati Beograd od 14 do 17 časova
Beograd

Spremite žiivce! Taksisti će sutra potpuno blokirati Beograd od 14 do 17 časova

Blic, Republika

 - nedelja, 13. 10. 2019. u 22:05 0

Posle dve nedelje svakodnevnog maltretiranja (sa izuzetkom vikenda), Beograđane sutra očekuje prava vanredna situacija u prestonici,...

Policajac kome je pretio Đilas otkrio: Ovo je razlog zašto sam kupio diktafon i snimio razgovor
Policajac kome je pretio Đilas otkrio: Ovo je razlog zašto sam kupio diktafon i snimio razgovor
3

Dejan Stević, policajac kojem je Dragan Đilas pretio otkazom i psovao ga, otvorio je dušu u...

Venera u Škorpiji: Strast bez predrasuda! Poklanjamo Astro magazin
Venera u Škorpiji: Strast bez predrasuda! Poklanjamo "Astro" magazin
0

Svakog ponedeljka uz štampano izdanje Srpskog telegrafa poklanjamo dodatak "Astro"!

  • Na kiosku
    Danas na kioscima

    Samo u Srpskom telegrafu - informacije kojih nema u drugim medijima

    Naslovna za 14. 10. 2019.