ZVEZDE EKSPLODIRAJU, CRNE RUPE GUTAJU PLANETE: NASA objavila ŠOKANTAN snimak iz svemira, evo šta se dešava iznad naših glava (VIDEO)

Autor:

21.10.2022

Napravljen je zahvaljujući svemirskoj letelici koja obavlja "jedan put oko Sunca" svakih šest meseci.

Foto: youtube.com/NASA Jet Propulsion Laboratory

Američka svemirska agencija NASA predstavila je video koji u suštini pokazuje sve promene koje su se desile na nebu tokom perioda od 12 godina.

Video koji je objavila NASA je u suštini spoj nekoliko video-zapisa napravljenih od kadrova koje je napravilo vozilo svemirske agencije, navode Novosti.

Video je bilo moguće napraviti zahvaljujući infracrvenom istraživanju širokog polja (Neovajz), svemirskoj letelici koja obavlja "jedan put oko Sunca" svakih šest meseci, snimajući slike "u svim pravcima". Kombinujući 18 takvih "mapa celog neba", od kojih je NASA opisala svaku kao "ogroman resurs za astronome", naučnici su napravili "tajm-leps film neba" koji bi nam mogao pomoći da bolje razumemo funkcionisanje univerzuma.