POMOĆU OVE TEHNIKE ZASPAĆETE ZA MINUT: Disanje je KLJUČ svega, pažljivo pratite korake!

Autor: M.O.

Lifestyle

28.08.2023

21:40

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Tehnika koja vam garantuje da ćete odmah zaspati!

POMOĆU OVE TEHNIKE ZASPAĆETE ZA MINUT: Disanje je KLJUČ svega, pažljivo pratite korake!

Foto: pexels.com

Ako se suočavate s nesanicom i želite pronaći način da konačno dobro spavate i odmorite se, postoji jednostavna metoda koja vam može pomoći. Ključ leži u tri broja: 4, 7 i 8.

Tehnika disanja 4-7-8, poznata i kao "opuštajuće disanje", uključuje udahnuti tokom četiri sekunde, zadržati dah tokom sedam sekundi, i izdahnuti tokom osam sekundi.

Ovaj ritmički način disanja ima za cilj smanjenje anksioznosti i pomoć ljudima da brže zaspu. Mnogi tvrde da ona može pomoći da zaspite za samo jedan minut.

Republika

Foto: Photo by Vladislav Muslakov on Unsplash

Ova tehnika vam može pomoći kako biste lakše zaspali

 

Tehnika disanja 4-7-8, poznata i kao "opuštajuće disanje", uključuje udahnuti tokom četiri sekunde, zadržati dah tokom sedam sekundi, i izdahnuti tokom osam sekundi.

Ovaj ritmički način disanja ima za cilj smanjenje anksioznosti i pomoć ljudima da brže zaspu. Pristalice ove neobične tehnike tvrde da ona može pomoći da zaspite za samo jedan minut.

Opusti se: Lezi udobno u krevet i zatvori oči.

Udiši: Udahni kroz nos polako brojeći do 4. Oseti kako vazduh puni tvoja pluća.

Zadrži dah: Zadrži dah i broj do 7. Neka ovo bude miran i opušten trenutak.

Izdahni: Polako izdahni kroz usta dok brojiš do 8. Oslobađaj se sve napetosti.

Ponovi: Ovo je jedan ciklus. Ponovi ga još tri puta, čime ukupno imaš četiri ciklusa.

Ova tehnika pomaže da uspostaviš ravnotežu između disanja, srčanog ritma i nervnog sistema, što može doprineti opuštanju i ubrzanju procesa zaspivanja. Možeš eksperimentisati s brzinom brojanja koja ti najviše odgovara, ali se trudi da održiš isti odnos između 4-7-8.

Važno je napomenuti da nije neophodno da zaspiš tačno u roku od 10 minuta. Ove tehnike mogu pomoći da se opustiš i ubrzaš proces zaspivanja, ali je svako telo različito. Ako imaš dugotrajne probleme sa spavanjem, bilo bi dobro da se posavetuješ sa stručnjakom za spavanje ili lekarom kako bi pronašao najbolji pristup za tebe.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO:

 

Komentari (0)

Loading