PRŽE SUVIŠNE KILOGRAME: Ovih PET namirnica će vam pomoći da sredite svoju liniju

Autor:

Lifestyle

19.05.2022

06:17

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Daće vam dovoljno vlakana, proteina, a istovremeno imaju malo kalorija.

PRŽE SUVIŠNE KILOGRAME: Ovih PET namirnica će vam pomoći da sredite svoju liniju

Foto: pixabay.com

Iako mnogi veruju da, kako bi izgubili suvišne kilograme, treba u potpunosti da izbace pojedine namirnice, poput ugljenih hidrata i mlečnih proizvoda, istraživanja pokazuju da restriktivni režimi ishrane ne daju zadovoljavajuće rezultate - barem ne dugoročno.

Zapravo, mnogo je bolje na svoj meni uvrstiti više namirnica koje će vam biti odlični saveznici na putu da suvišne kilograme ostavite u prošlosti.

Ovih pet namirnica daće vam dovoljno vlakana, proteina, a kako imaju malo kalorija, olakšaće vam mršavljenje, uz osećaj sitosti i izbegavanje gladovanja.

1. Zeleniš

Foto: pixabay.com

Foto: Ilustracija

Odličan način da povećate unos povrća i hranite se zdravije jeste da više unosite salata, odnosno zeleniša.

Ovo je i dobar način da unesete više vlakana i nutrijenata u svakodnevnu ishranu. Lisnato povrće, poput spanaća, zelene salate, kupusa, kelja prepuno je valakana i vode, što znači da će vas istovremeno hidrirati i zasititi, navodi Telegraf Ona.

2. Ekstra devičansko maslinovo ulje

Foto: pixabay.com

Foto: Ilustracija

Jedna kašika ekstra devičanskog maslinovog ulja sadrži 14 grama zdravih masti, uključujući i monozasićene i polizasićene vrste, koje pomažu u održavanju nivoa holesterola pod kontrolom. Istovremeno, štite od srčanih bolesti.

Samo malo maslinovog ulja dodaće svakom jelu božanstven ukus.

3. Čia semenke

Foto: pexels.com

Foto: Ilustracija

Male, ali moćne čia semenke su najbolji "kec u rukavu" kada želite da povedete računa o kilogramima i ishrani. U samo dve kašike čia semenki, nalazi se čak 10 grama vlakana i pet grama proteina.

Uvek ih možete pomešati sa smutijem, kašom ili jednostavno napraviti zdrav puding od čia semenki.

4. Jaja

Foto: Photo by Hello I'm Nik ? on Unsplash

Foto: Ilustracija

Jaja su veoma bogata kvalitetnim belančevinama, mastima i esencijalnim hranljivim sastojcima, poput vitamina D. Najbolje je odabrati ih za doručak, jer belančevine regulišu hormone gladi i apetita i dugo drže sitost.

5. Tunjevina

Foto: youtube.com/printscreen

Foto: Ilustracija

Tunjevina potpuno opravdano ima reputaciju zdrave namirnice. Bogata je esencijalnim hranjivim sastojcima koji poboljšavaju opšte zdravlje. Takođe, veoma je dobra za mršavljenje, zahvaljujući visokom procentu proteina i relativno malom broju kalorija.

Obiluje fosforom, mineralom koji se nalazi u ćelijskim membranama i selenom, antioksidantnim mineralom koji štiti tkiva od oštećenja.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na Telegramu i Vajberu. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.

Komentari (0)

Loading