JEDITE OVIH 12 NAMIRNICA ZA DORUČAK UKOLIKO ŽELITE DA SMRŠATE! Uspeh zagarantovan!

Autor: Republika

Lifestyle

01.06.2021

13:01

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Obrok koji je veoma važan kada se želite zdravo hraniti i pritom izgubiti kilograme jest doručak.

Foto: pixabay.com

Doručak je osnova za ostatak dana, a konzumiranje pogrešne hrane na početku dana može pojačati vašu želju za nezdravim namirnicama i dovesti vas do neuspeha pre nego što je dan i počeo.

S druge strane, dobar izbor namirnica može ugasiti želju za nezdravom hranom, držati vas sitima satima te motivisati da se i ostatak dana držite zdrave hrane.

U nastavku donosimo popis od 12 zdravih namirnica koje možete jesti za doručak, a koje će biti odlične saveznice u gubitku kilograma. 

Jaja

Foto: pixabay.com

Jaja su bogata proteinima i dokazano pojačavaju osećaj sitosti i utiču na smanjenje unosa hrane kasnije tokom dana.

Pšenične klice

Pšenične klice bogate su vlaknima, a istraživanja su pokazala da vlakna iz žitarica smanjuju apetit i rizik od debljanja te održavaju novo šećera u krvi stabilnim.

Jogurt

Foto: pixabay.com

Jogurt je namirnica bogata proteinima, takođe povezana sa smanjivanjem osećaja gladi i smanjenim unosom hrane.

Bobičasto voće

Bobičasto voće bogato je hranjivim stvarima i vlaknima. Studije su pokazale da jedenje tog voća može pomoći u smanjenju unosa kalorija i mršavljenju.

Grejpfrut

Foto: pixabay.com

Grejp je niskokalorična namirnica bogata vodom i vlaknima. Studije su pokazale da pomaže u procesu mršavljenja, a sveži grejp odličan je dodatak smutijima i voćnim salatama.

Kafa

Kafa ubrzava metabolizam i sagoreva masti, a dugotrajna konzumacija kafe pomaže u kontroli telesne težine. Ipak, pazite da ne preterujete sa šećerom i mlekom.

Kivi

Foto: pixabay.com

Kivi je još jedno voće bogato vlaknima, zahvaljujući čemu smanjuje apetit i ubrzava gubitak težine. To zeleno voće deluje i kao prirodni laksativ.

Zeleni čaj

Zeleni čaj i njegove komponentne pomažu u sagorevanju masti i kalorija, što pomaže u mršavljenju. Postoji više načina za uživanje u zelenom čaju - u njega možete dodati isceđeni limun, malo meda, đumbir, mentu...

Chia semenke

Foto: pexels.com

Sitne, ali moćne, chia semenke izvrstan su dodatak doručku. Bogate su vlaknima i proteinima, a možete ih stavljati u čaj, zobene pahuljice, smutije... Istraživanja su pokazala da dodavanje chia semenki u doručak pomaže u mršavljenju.

Ovsena kaša

Ovsena kaša niskokalorični je doručak bogat vlaknima i proteinima odnosno sastojcima koji utiču na apetit i regulaciju težine. U ovsenuu kašu možete dodati bobičasto voće, banane, med... kako bi bila još ukusnija.

Semenke lana

Foto: pixabay.com

Semenke lana bogate su topivim vlaknima koja povećavaju osećaj sitosti i smanjuju apetit. Možete ih posipati po žitaricama, koristiti za zgušnjavanje smutija ili ih pomešati s vodom kako biste povećali unos vlakana.

Orašasti proizvodi

Orašasti proizvodi bogati su vlaknima, proteinima i zdravim mastima, a istraživanja su pokazala da dodavanje orašastih proizvoda u ishranu pomaže u gubitku kilograma. Trebate imati na umu i da su oni jako kalorični pa ograničite dnevni unos na 20 do 30 grama.

 

 

Komentari (0)

Loading