POTROŠAČI OD NASTANKA LAV PIVA PILI KUKURUZNU KRUPICU? Oglasili se iz kompanije, udruženje potrošaca objavilo odgovor


IZVOR: Republika - 24.05.2023 | 21:10


Udruženje potrošača "Efektiva" objavilo je na Tviteru odgovor koji je dobila od kompanije "Calsberg Srbija".

Foto: Shutterstock
POTROŠAČI OD NASTANKA LAV PIVA PILI KUKURUZNU KRUPICU? Oglasili se iz kompanije, udruženje potrošaca objavilo odgovor

Efektiva komentarišući odgovor, navodi da je kukuruzna krupica zamenila ječam zbog unapređenja recepture i vraćanju originalnih sastojaka iz vremena kada je LAV pivo bilo najprodavanije na tržištu.

Dalje se navodi da to znači da su potrošači od nastanka LAV piva pili kukuruznu krupicu.

Prenosimo vam ogovot u celosti:

 

 

"Poštovani, 

Obraćamo Vam se povodom upita objavljenog nа vašem Facebook nalogu Udruženje potrošača Efektiva 22. maја 2023, godine, a koji se odnosi na unapređenje tečnosti na našem najpoznatijem lokalnom brendu LAV. Pre svega, želimo do vam uputimo izvinjenje zato što naš odgovor niste dobili ranije. U nastavku dostavljamo obrazloženje u vezi sa vašim upitom. 

Receptura LAV-a koja je tema Vašeg dopisa је unapređena i nastala je kao posledica višegodišnjeg testiranja i roda no razvoju kvaliteta tečnosti i рraćenja lokalnih tržišnih trendova gde je kukuruzna krupica jedan od standardnih sastojaka domaće pivske industrije. Na ovaj način se LAV pivo vraća svojoj originolnoj tradicionalnoj recepturi iz vremena kada је LAV pivo bilo jedno od najprodavanijih na tržištu. 

Promena sastojaka proizvoda urađena је u skladu sa Pravilnikom o deklarisanju. reklamiranju i oznaćavanju hrane, članom 8. koji propisuje šta su obavezni podaci na deklaraciji, koji ovde nisu izostavljeni ili netačno napisani. U skladu sa Zakonom o oglašavanju oglasna poruka je obaveštenje koje čini sadržaj oglašavanja, bez obzira na oblik, način ili sredstvo putem kojeg se prenosi, samim tim oglasšavanje i spisak sastojaka su kroz deklaraciju objavljeni tačno i transparentno. Sve izmene su blagovremeno istaknute na novoj deklaraciji proizvoda koja se nalazi na ambalaži čime su svi potrošaci informisani o datim izmenama, a promene na proizvodu su mogle da se uoče u januaru 2023. kada se unapredeni proizvod prvi put našao u prodaji. 

Hvala vam na interesovanju za naše brendove, verujemo da žemo zajednickim snagama nastaviti do radimo u korist svih potrošaca u Srbiji i regionu", stoji u odgovoru.

BONUS VIDEO