NEMA VIŠE "PROBAJ PRE NEGO ŠTO KUPIŠ"! Brend koji posluje i u Srbiji menja koncept prodaje! PRED KUPCE SAMO SA TESTERIMA!


IZVOR: Republika - 15.11.2023 | 19:00


Sephora je poznata po svojoj strategiji "probaj pre nego što kupiš", ali je kompanija prema sopstvenim izjavama, primorana da odustane od nje, barem kada su parfemi u pitanju.

Foto: pixabay.com
NEMA VIŠE "PROBAJ PRE NEGO ŠTO KUPIŠ"! Brend koji posluje i u Srbiji menja koncept prodaje! PRED KUPCE SAMO SA TESTERIMA!

Sefora, poznata kozmetička imperija, odlučila je da ukloni sve parfeme sa svojih polica i zameni ih testerima. Ova promena je odgovor na sve izraženiji problem krađa, koji često pogađa upravo ove proizvode.

Ranije su kupci mogli da odu do odeljka sa parfemima, koriste testere da pronađu miris koji im se dopada, a potom posegnu za neotvorenom kutijom na polici i nastave sa plaćanjem. Ovaj koncept sada odlazi u prošlost. Kupci će sada naći samo testere, a ukoliko žele da kupe određeni miris, moraće da zatraže od prodavca da im ga donese.


Sefora je poznata po svojoj strategiji "probaj pre nego što kupiš", ali je kompanija prema sopstvenim izjavama, primorana da odustane od nje, barem kada su parfemi u pitanju. Uz dodatno osoblje zaduženo za sprečavanje krađe, parfemi su zaključani, a kupcima su na raspolaganju samo testeri.
 

- Sigurnost naših zaposlenih i kupaca je naš glavni prioritet - rekao je trgovac u izjavi za CNN. - Da bismo sveli na minimum pretnje od krađe u maloprodaji i da bismo našim kupcima pružili mir tokom njihovog iskustva u Sephori, povećali smo prisustvo Sephora istražitelja za sprečavanje gubitaka u svim prodavnicama. Uz to, iz predostrožnosti, Sephora prikazuje samo testere mirisa u prodavnicama.

Potrošači se sve više susreću sa prodavnicama u kojima se zaključava raznovrsna roba, od paste za zube, dezodoransa, šampona do vitamina, kozmetike, pa čak i donjeg veša. S druge strane, neki skeptici smatraju da trgovci na malo koriste krađu kao izgovor za prikrivanje drugih problema sa kojima se industrija suočava.

Bonus video