BEOGRAĐANKA JE U SRBIJI KUPILA PARFEM KOJI NIJE DOBRO MIRISAO! Uporno joj odbijali reklamaciju, a onda je odlučila da se obrati proizvođaču! USLEDILO JE IZNENAĐENJE!


IZVOR: Republika - 14.09.2021 | 15:27


Jedna Beograđanka u parfimeriji u prestonici kupila je Diorov parfem i platila ga 19.000 dinara, međutim, problem je nastao kada je ustanovila da ne miriše kako bi trebalo.

Foto: pixabay.com

Beograđanka je iz Diora u znak izvinjenja dobila još jedan parfem i balzam za usne

Odlučila je da proizvod reklamira, ali su usledili meseci preganjanja sa parfimerijom u Beogradu, a onda je ona odlučila da se obrati direktno proizvođaču u Parizu.

Tada je usledilo veliko iznenađenje.

- U poznatoj parfimeriji u šoping-molu u prestonici kupila sam "Diorov" parfem,  platila sam ga 19.000 dinara, ali, nije bio upotrebljiv jer je miris bio "bled". Moj dečko je istog dana kupio parfem u istom prodajnom lancu, a on je bio odličnog kvaliteta. Tada je počela moja bitka za pravdu. Kada sam videla da sam na neki način prevarena, otišla sam da se žalim, a onda je usledilo pisanje molbi, i sve je to jako dugo trajalo. U pitanju su bili meseci - ispričala je ona za portal Espreso.

Naime, parfimerija u kojoj je kupila parfem je uporno odbijala reklamaciju.

- Obratila sam se i Udruženju za zaštitu potrošača. Rečeno mi je da je ovo na neki način moja odgovornost jer sam imala tester pored parfema, pa sam tu morala da zaključim da nešto nije u redu. Zainatila sam se jer nije lako dati veliki novac za parfem, a dobiti osrednji proizvod, koji miriše kao da ste ga kupili kod šanera. Onda sam se obratila direktno "Dioru" u Parizu. Tražili su mi da slikam dno bočice na kome se nalazi žig, jedinstveni kod parfema kako bi oni potvrdili da je u pitanju original. To sam i učinila - priča ona i nastavlja:

- Ubrzo su mi odgovorili da se izvinjavaju i da će mi poslati novi parfem. Kako sam želela parfem iz druge njihove serije, dobila sam dva parfema i balzam za usne, koji je poprilično skup, u znak pažnje za izvinjenje - ispričala je ona i dodala da je nakon četiri meseca borbe sa domaćim prodavcem, koji prvobitno nije hteo da primi reklamaciju, isterala pravdu.