LEPOTA PREDUZETNIŠTVA


IZVOR: Republika - 03.11.2020 | 07:00


"Potrošači vole da prepoznaju prisniji odnos - kada iza nekog proizvoda stoje ljudi od krvi i mesa", tvrdi Aleksandra Đurašić Todorović, osnivačica Beauty Bar lotions & potions startap kompanije, ženskog preduzetničkog tima koji kreira i distribuira proizvode prirodne kozmetike.

Foto: Vlastimir Ilić

Nakon stečenog iskustva u industriji lepote i prozivoda za ulepšavanje, gde je bila angažovana u sferi marketinga i pormocije, fokusirala je svoje znanje na nešto novo.

- Primetila sam kako prirodna kozmetika mlađim devojkama deluje dosadno. Zbog toga je moja težnja bila da aktuelne trendove sa društvenih mreža implementiram u proizvodnju i promociju prirodnih proizvoda - objašnjava. 

Za svaku etapu u razvoju ovog doslovce lepog biznisa, najpre je morala da spozna koji je njen maksimum.

"Zato sam kasnije mogla bolje da ocenim da je osoba koju zapošljavam prava za to mesto".

Preduzetništvo poredi sa boravkom u spejsšatlu, metaforički.

- Uzbudljivo je, ali kad sam u to ušla, nisam znala čemu služi pola dugmića koje vidim oko sebe. Mogu da poginem, mogu da poletim u atmosferu, ali je fenomenalno i nudi mnoge mogućnosti - ilustrativna je.

Njen tim mnogo pažnje poklanja načinu na koji će proizvod stići do mušterije.

- S druge strane, važno nam je da pakovanje bude ekološko. Ta kombinacija – atraktivna forma sa kvalitetnim sadržajem – to je ono zbog čega nas vole - misli.

Danas je itekako svesna prednosti preduzetničkog načina poslovanja i sigurna kako je odabrala pravi put.

- Kada je neko mali, može lakše da se prilagodi i brže da reaguje na promene i dolazeće trendove. Mi se nađemo i dogovorimo se. Ne čekamo odbrenja od nekog iznad. Takođe, brže se reaguje i na potrebe mušterija - zaključuje.

Kampanja "Žene, ne gubite vreme" sprovodi se u okviru Programa podrške razvoju i promociji ženskog inovacionog preduzetništva pokrenutog od strane Kabineta ministra za inovacije i tehnološki razvoj. Glavni cilj kampanje je promocija ove i sličnih preduzetničkih ideja srpskih preduzetnica, ali i ohrabrivanje i podrška ženama u realizaciji njihovih inovativnih poslovnih planova.