Radno vreme i mogućnosti rada sa klijentima tokom vanrednog stanja


IZVOR: Republika - 30.03.2020 | 17:49


Triglav Osiguranje a.d.o. Beograd tokom epidemije korona virusa (COVID-19) prati situaciju i poslovanje prilagođava preporukama zdravstvene struke i nadležnih institucija, u cilju sprečavanja širenja zaraze. Kompanija nastoji da uprkos otežavajućim okolnostima, klijentima pruži neophodnu podršku, ali uz ograničen pristup prodajnim mestima.

Foto: Privatna arhiva

Foto ilustracija

Dežurstva za rad sa strankama organizovana su u svim poslovnim jedinicama svakog radnog dana od 09:00 do 13:00 časova. Klijenti će imati indvidualan pristup u prostorije u cilju što veće sigurnosti za posetioce i zaposlene. Ukoliko je moguće, apelujemo na klijente da sve usluge i komunikaciju prema Triglav osiguranju obavljaju putem elektronske pošte – na adresu office@triglav.rs ili pozivom kontakt centra 011/33-05-150.

Poželjno je štete prijaviti elektronski, putem mejl adresa: stete.vozila@triglav.rs, stete.lica@triglav.rs, stete.imovina@triglav.rs, stetepzo@triglav.rs  (za štete iz putnog osiguranja), stetedzo@triglav.rs (za štete iz zdravstvenog osiguranja), stetezivot@triglav.rs (za štete iz osiguranja života), a detaljno uputstvo i obrasci za prijavu štete mogu se pronaći na web stranici www.triglav.rs/prijava-stete .

 U skladu sa okolnostima, klijentima se savetuje da ne žure sa prijavom štete ako se ne radi o hitnom slučaju i da se najpre pobrinu za svoju bezbednost. Biće uvažene prijave koje su pristigle i u danima i nedeljama nakon nezgode. Uvažićemo i one prijave koje će stizati u narednim danima ili nedeljama.