VUČIĆ PREDVIDEO! Đilas se povlači u ilegalu, dok se ne reši kosovsko pitanje

IZVOR: alo.rs

ponedeljak, 19. 3. 2018.| 10:27

110
VUČIĆ PREDVIDEO! Đilas se povlači u ilegalu, dok se ne reši kosovsko pitanje

Nekadašnji gradonačelnik Beograda Dragan Đilas će se, po svemu sudeći, na predlog svojih savetnika povući u medijsku ilegalu.


KOMENTARI 110

Sortiraj: 
Nebojša19. mart 2018. u 10:44

To onda znaci povlaci se do konacnog obracuna Rusije i NATO tj GBR GER USA I FRA kada cemo mi osloboditi Kosovo i Metohiju. Moze Vucic da dubi na trepavicama zapad do svog sloma odustati nece da šiptari dobiju sve a mi ništa.

0 2 Odgovori

Dule19. mart 2018. u 10:46

Djilas bezi od odgovornosti.

2 1 Odgovori

hani19. mart 2018. u 13:48

@Dule - Uvek je bezao od odgovornosti.

0 0 Odgovori

Rade19. mart 2018. u 10:48

Kukavičko ponašanje Djilasa.

2 1 Odgovori

jana19. mart 2018. u 13:49

@Rade - On je jedna velika kukavica od coveka.

0 0 Odgovori

Slavoljub19. mart 2018. u 10:54

Što bi se gurao u nešto za šta nije sposoban da nađe adekvantno rešenje.

2 0 Odgovori

pera ciganin19. mart 2018. u 17:35

@Slavoljub - Dilas nikada nije ni bio politicar , inikada nista nije znao.

0 0 Odgovori

Aca19. mart 2018. u 21:05

@Slavoljub - Djilas nije bio sposoban nikada nista da utadi za Beograd i Srbiju.

0 0 Odgovori

Ana19. mart 2018. u 21:42

@Slavoljub - Opoziciju nikada Kosovo nije ni zanimalo. Pokazali su se kao izdajnici Srbije i srpskog naroda.

0 0 Odgovori

Mila19. mart 2018. u 10:56

Djilas ne zeli nista na sebe da preuzme. Takva kukavica nikome ne treba.

1 1 Odgovori

sasa19. mart 2018. u 10:57

Neka tamo i ostane, nije nam potreban.

0 0 Odgovori

jana19. mart 2018. u 10:58

inace sta bi drugo djilas mogao

0 0 Odgovori

milica19. mart 2018. u 10:59

Pa Djilasu je uvek privatni interes bio vazniji od svega na svetu.

0 0 Odgovori

ana19. mart 2018. u 11:00

Njega ne interesuje ni Kosovo ni Srbija, vec samo licna korist.

0 0 Odgovori

Bojan19. mart 2018. u 11:01

Ma ne treba ni da se vraća iz ilegale, pokazao je kakva je kukavica kada treba rešavati ključne državne probleme.

0 0 Odgovori

Marina19. mart 2018. u 11:04

Djilas u ilegali, a njegovi saborvi Jeremic i Jankovic usta ne zatvaraju.Djilas se oglasio oko formiranja ujedinjene kopozicione koalicije i sada ga nema. Mora da nesto opasno sprema.

0 0 Odgovori

Petar98619. mart 2018. u 11:11

To se i moglo ocekivati od Djilasa!

0 0 Odgovori

Jelena19. mart 2018. u 11:16

Đilas je šarlatan, koji gleda samo svoj lični interes. Naravno da će biti u ilegali dok neko drugi ne reši kosovski problem.

0 0 Odgovori

sasa19. mart 2018. u 11:17

Sta drugo i ocekivati od Djikija

0 0 Odgovori

Danilo19. mart 2018. u 11:19

Najkorektniji potez Đilasa bio bi povlačenje iz političkog života. Previše nerazjašnjenosti u njegovom slučaju baca ozbiljnu sumnju na sve što radi.

0 0 Odgovori

folis19. mart 2018. u 11:20

Podmuklo ,to i liči na Đilasa.

0 0 Odgovori

Helena19. mart 2018. u 11:25

Za njega i jeste najpametnije da se sakrije u misju rupu i da se ne oglasava neko vreme.

0 0 Odgovori

Hajdi19. mart 2018. u 11:25

Zna da je teska tema i bezi od odgovornosti.

0 0 Odgovori

Maja19. mart 2018. u 11:26

Istupi taj kad mu odgovara, kad ne nema ga nogde.

0 0 Odgovori

Lola19. mart 2018. u 11:27

Djilas nije sposoban niti da se uhvati u kostac sa kosovskim problemom niti da ga resi.

0 0 Odgovori

Goge19. mart 2018. u 11:27

Đilas je velika kukavica , i licemer.

0 0 Odgovori

ana19. mart 2018. u 11:29

Pa kad je nesposoban ne zanam zašto bi se i mešao.

0 0 Odgovori

maki19. mart 2018. u 11:29

To je manir demokrata, samo laka resenja i guranje velikih problema pod tepih.

0 0 Odgovori

Sandra19. mart 2018. u 11:32

Uplašio se rada i odgovornosti.

0 0 Odgovori

jeri19. mart 2018. u 11:48

Ništa njega ne zanima gde nema lake love.

0 0 Odgovori

ceca19. mart 2018. u 11:52

Valjda se nada da ce doci na gotovo,,a pritom nema nikakvu odgovornost.Pusta nada pusti snovi!

0 0 Odgovori

Predrag19. mart 2018. u 11:52

Njegov cilj je licni interes i nista vise.

0 0 Odgovori

Ivana19. mart 2018. u 11:54

Dotični gospodin i nije za tako ozbiljne teme. Kosovo njega ne interesuje samo ga interesuje fotelja. Znaju da kritikuju Vučića koji daje sve od sebe, kako bi našao najbolje rešenje za naše ljude na Kosovu.

0 0 Odgovori

Mira19. mart 2018. u 12:01

Djilas nijke sposoban da resi probleme opozicije, a ne da resava tako bitno pitanje za zemlju i ovaj narod. Takvi kao Djilas nam ne trebaju u politici.

0 0 Odgovori

Jana19. mart 2018. u 12:02

Klasika od licemera. Nista nisu uradili dok su bili na vlasti, vec su predali Kosovo siptarima kao kilogram jabuka. Sad ce da sede i cekaju svaki trenutak da pljuju po vlasti i da vicu kako bi oni bolje. Sramota, ali to je politika.

0 0 Odgovori

Mare19. mart 2018. u 12:04

Uvek bezi kako kukavica.

0 0 Odgovori

Lana19. mart 2018. u 12:19

Svi su oni glasni samo za kritiku, a nesposobni za rešavanje problema, zato i jesu na mestu dna opozicije.

0 0 Odgovori

Boki1219. mart 2018. u 12:25

Ni to mi nece pomoci da podigne rejting, na ceni treba da budu oni koji resavaju probleme koje drugi ne zele ni da pomenu.

0 0 Odgovori

psiholoskinja19. mart 2018. u 12:32

Miševi su uvek bežali u rupe. I bežaće.

0 0 Odgovori

Marija19. mart 2018. u 12:36

Sasvim je razumljivo da Djilas nece ucestvovati po pitanju Kosova jer odatle ne moze da izvuce korist za sebe i to ga uopste ne zanima.

0 0 Odgovori

Buba19. mart 2018. u 12:38

Providan je i predvidiv.

0 0 Odgovori

psiholoskinja19. mart 2018. u 12:38

Kukavica bio kukavica ostao.

0 0 Odgovori

Mare19. mart 2018. u 12:39

Djilas je jak samo na jeziku, kada treba nesto konkretno da se uradi onda bezi.

0 0 Odgovori

wayne19. mart 2018. u 12:46

Zato što zna da nema odgovora i čeka Vučića da negde zapne pa da može da smara po medijima.

0 0 Odgovori

lena19. mart 2018. u 13:03

Izbegava da prica o Kosovu jer ne zna sta bi rekao, niti ga puno zanima resavanje tog pitanja.

0 0 Odgovori

Milos19. mart 2018. u 13:07

Đilas beži kao pacov sa broda koji tone. Za njega je najbolje da se povuče iz politike.

0 0 Odgovori

robinhude8419. mart 2018. u 13:10

Kao mis skriva se u rupu!

0 0 Odgovori

pera19. mart 2018. u 13:11

Najkorektniji potez Đilasa bio bi povlačenje iz političkog života. Previše nerazjašnjenosti u njegovom slučaju

0 0 Odgovori

milanaleksandra19. mart 2018. u 13:15

sto nisu demokrate resile taj problem jos dok su bile na vlasti ?

0 0 Odgovori

jela19. mart 2018. u 13:21

Kukavicama je ionako mesto u mišjoj rupi...

0 0 Odgovori

mala19. mart 2018. u 13:25

Mislim da je Djilasu najbolja varijanta da se povuce iz politike..

0 0 Odgovori

olja19. mart 2018. u 13:29

Od Djilasa se to i ocekivalo,a posle ce da kritikuje Vucica.

0 0 Odgovori

marko19. mart 2018. u 13:32

Niko nema hrabrosti da se uhvati u kostac sa tim problemom sem Vucica ...

0 0 Odgovori

Ljika19. mart 2018. u 13:34

Sta smo drugo mogli ocekivati od Djilasa? Odavno je stavio do znanja da ga Kosovo ne zanima.

0 0 Odgovori

sima19. mart 2018. u 13:39

Kad je nesposoban najbolje bi mu bilo da se povuce

0 0 Odgovori

Boba19. mart 2018. u 14:06

Od njega se nista drugo nije moglo ni ocekivati, narod ga ne zeli neka se povuce zauvek.

0 0 Odgovori

Master19. mart 2018. u 14:29

To je žuta politika Đikija iz propale opozicije!

0 0 Odgovori

aca19. mart 2018. u 14:40

Đjilas ne zeli nista na sebe da preuzme bezi od odgovornosti on je politicka kukavica hoce samo da skuplja jeftine politicke poene

0 0 Odgovori

mina19. mart 2018. u 14:51

Dilas niti zna kako bi resio problem koji je svoje vremeno i pomogao da Kosovo bjude tu gde jeste pa sada nema hrabrosti a ni znanja da kaze nesto pametno i u interesu drzave Srbije

0 0 Odgovori

Sima19. mart 2018. u 14:51

Od Djilasa se drugo i ne ocekuje, kad treba da se resavaju problemi on se povlaci, kad je sve sredjeno pojavi se i jurisa na gradsku ili drzavnu kasu.

0 0 Odgovori

nika19. mart 2018. u 14:52

Pokazao je kakva je kukavica kada treba rešavati vazne državne probleme.Bolje bi mu bilo da nije ni izlazio iz misije rupe.

0 0 Odgovori

mari19. mart 2018. u 14:58

Zbog ovakvih stvari narod je i prezreo Djilasa.

0 0 Odgovori

milica19. mart 2018. u 15:11

Nikad on nije znao da se suoči sa problemima

0 0 Odgovori

Miloš19. mart 2018. u 15:23

Kad je teško, Đilas beži. Naravno, kukavica je uvek bio i biće...

0 0 Odgovori

Milos19. mart 2018. u 15:57

Kukavica, umesto da pomogne on se povlaci!

0 0 Odgovori

Sanja19. mart 2018. u 15:57

Kao sto je cela sadasnja opozicija bezala od tog pitanja dok je bila na vlasti.

0 0 Odgovori

Olivera19. mart 2018. u 16:14

Djilas je odavno politicka istorija, nije mi jasno ni cemu se nadao na izborima.

0 0 Odgovori

Uroš19. mart 2018. u 16:22

Na delu vidimo kako bi Đilas rešavao probleme, beženjem u mišju rupu.

0 0 Odgovori

Marija19. mart 2018. u 16:28

Bezi da bi se oprao od svih lazi, ali narod pamti.

0 0 Odgovori

jeca19. mart 2018. u 16:30

Zašto se Đilas boji bilo kake odgovornosti, zar tako misli da vodi brigu o građanima.

0 0 Odgovori

Jasna19. mart 2018. u 17:26

Djilas je veliki neprijatelj ove drzave sto je i pokazao puno puta.

0 0 Odgovori

Lili19. mart 2018. u 17:29

Djilas je djubre, uvek je i bio.

0 0 Odgovori

Mica19. mart 2018. u 17:31

Povlacenje samo pokazuje kakav je Djilas kao covek i kao politicar, njemu je vazno da dodje do vlasti i zadovolji svoje interese.

0 0 Odgovori

Iva19. mart 2018. u 17:44

Sve je jasno kao dan. Predsednik ih poznaje mnogo dobro i već je odgledao slične scenarije. Ali srećom ih je i narod prozreo.

0 0 Odgovori

Milena19. mart 2018. u 18:06

On je uvek bezao od odgovornosti.

0 0 Odgovori

delije138919. mart 2018. u 18:06

Ekad Vucic resi Kosovo on ce da izadje iz ilegale.

0 0 Odgovori

Milena19. mart 2018. u 18:07

On je uvek bezao od odgovornosti.

0 0 Odgovori

Northon19. mart 2018. u 18:12

Ništa neočekivano od Đilasa.

0 0 Odgovori

mario19. mart 2018. u 18:19

Njemu je najbolje da emigrira.

0 0 Odgovori

mario19. mart 2018. u 18:20

Neka prestane da zagadjuje medijski prostor i neka nestane.

0 0 Odgovori

Heroj nacije19. mart 2018. u 18:26

Djilas je konacno ukapirao da je izgubio na izborima! Nekome je potrebno vise vremena, nemojte mu zamiriti, neka se hospodin odmara u ilegali.

0 0 Odgovori

Amur19. mart 2018. u 18:31

Zato sto nikada nije umeo da resi bilo kakav problem, vec je samo stvarao nove i vece, tako je i prosao na izborima, a narod zna ko ima hrabrosti, znanja i snage da ih resava pa njemu i daje poverenje.

1 0 Odgovori

Heroj nacije19. mart 2018. u 18:34

Porucio bih Djilasu da sto duze ostane u toj ilegali, po mogucstvu da iz nje ne izadje u ovom milenijumu! Dragane, vise srece drugi put!

0 0 Odgovori

Marko19. mart 2018. u 18:37

To smo več komentariali i predvideli i to je takorećeiopštepoznata činjenica.

0 0 Odgovori

Danica19. mart 2018. u 18:47

On taj problem nikad ne bi resio jer je nesposoban i neodgovoran, i ne cudi nas sto se skriva.

0 0 Odgovori

Petar98619. mart 2018. u 18:47

Djilas je totalno nesposoban!

0 0 Odgovori

Petar98619. mart 2018. u 18:48

Sve je to ocekivano od Djilasa!

0 0 Odgovori

Petar98619. mart 2018. u 18:49

Djilas drugacije ne ume!

0 0 Odgovori

Petar98619. mart 2018. u 18:49

Djilas je toliko nebitan, on je samo ruzna proslost!

0 0 Odgovori

hana19. mart 2018. u 18:51

Djilas se uvukao u misiju rupu dok ne prodje haos, a onda ce da izadje i da bude najglasniji, zapamtice mu i ovo narod.

0 0 Odgovori

Mia19. mart 2018. u 18:59

Kukavica!

0 0 Odgovori

Pjer19. mart 2018. u 19:28

Lopovi beže od posla,kao djavo od krsta !

0 0 Odgovori

paja19. mart 2018. u 19:35

Djilas kao ljudska prevara nikad se ne bi bavio bilo kojim pitanjem za očuvanjem svog naroda već da ga pljačka.

0 0 Odgovori

Nada19. mart 2018. u 19:41

Za nas sve je najbolje da se gospodin Dilas potpuno povuce u ilegalu i ode u politicku penziju i na taj nacin da pun doprinos napretku Srbije.Svi Srbi ce mu biti zahvalni!

0 0 Odgovori

Kokoska19. mart 2018. u 19:46

Kukavicko ponasanje Djilasa

0 0 Odgovori

Ena19. mart 2018. u 19:55

Ovako nesto se od njega i ocekuje...da bezi kad je tesko

0 0 Odgovori

Dragana19. mart 2018. u 20:02

Djilas ceka iza coska da vidi kako ce napredovati resavanje Kosovskog problema da bi kasnije mogao da napada.Nista novo od njega.

0 0 Odgovori

Hedona19. mart 2018. u 20:08

Dragan Đilas je jedno zlo neopevano.

0 0 Odgovori

bubamara19. mart 2018. u 20:08

Kako ga nije sramota,kakvo sad opravdanje ima za takvo ponasanje !?

0 0 Odgovori

Dragana19. mart 2018. u 20:16

Ljigavac.

0 0 Odgovori

Radovan19. mart 2018. u 20:21

Procitana strategija.

0 0 Odgovori

DAINO19. mart 2018. u 20:41

Djilas je los covek i velika kukavica.

0 0 Odgovori

Dejan19. mart 2018. u 20:51

Očekujem da zauvek napusti politiku, to je najmanje što može da učini nakon katastrofalnog rezultata na izborima.

0 0 Odgovori

dnevna smena19. mart 2018. u 20:54

Pa to je bilo očigledno!

0 0 Odgovori

dnevna smena19. mart 2018. u 20:54

Trebalo je i pre to da uradi!

0 0 Odgovori

Bane19. mart 2018. u 21:05

Đilas je uvek bežao od odgovornosti.

0 0 Odgovori

Bire19. mart 2018. u 21:28

Videćemo kako će biti u vremenu pred nama, samo je sigurno da Vučić neće rešiti pitanje Kosova nego gradjani Srbije.

0 0 Odgovori

hanzaplast19. mart 2018. u 21:30

Kukavica bio,kukavica ostao. Najlakse je povuci se u misiju rupu,snimati situaciju i povremeno gadjati otrovnim strelicama ljude koji se bore,koji su izlozeni neprijatnosti i koji se trude da donesu najmanje bolno resenje za nase sunarodnike sa juga...ljigavo od strane Djilasa!

0 0 Odgovori

sanja19. mart 2018. u 21:45

Djilas bi i iz toga da izvuce neku korist za sebe.

0 0 Odgovori

Vexx19. mart 2018. u 21:59

Kukavica bio i ostao!!

0 0 Odgovori


RAT OPOZICIJE: Đilas isprozivao Jankovića i Jeremića!
RAT OPOZICIJE: Đilas isprozivao Jankovića i Jeremića!
0
Nema razvoja regiona bez saobraćajne povezanosti
"Nema razvoja regiona bez saobraćajne povezanosti"
0
(FOTO) ĐILAS GRABI ZA FOTELJU: Postavio sebe za lidera opozicije - pa SOLI PAMET DRUGIMA!
(FOTO) ĐILAS GRABI ZA FOTELJU: Postavio sebe za lidera opozicije - pa SOLI PAMET DRUGIMA!
29
JEREMIĆ LAŽE KAO POKVARENA HILARI!
JEREMIĆ LAŽE KAO POKVARENA HILARI!
0
STEFANOVIĆ: VUČIĆ I ĐINĐIĆ VODE ISTU POLITIKU
STEFANOVIĆ: VUČIĆ I ĐINĐIĆ VODE ISTU POLITIKU
45
Saša Janković: Dragan Đilas glavni čovek za krađu na izborima
Saša Janković: Dragan Đilas glavni čovek za krađu na izborima
239
VUČIĆ: Nikada nećemo odustati od PREGOVORA, ali da budemo ZAROBLJENICI, to ne može!
0

VUČIĆ: Nikada nećemo odustati od PREGOVORA, ali da budemo ZAROBLJENICI, to ne može!

RAT OPOZICIJE: Đilas isprozivao Jankovića i Jeremića!
0
RAT OPOZICIJE: Đilas isprozivao Jankovića i Jeremića!
HUMANOST NA DELU! Pomoću donacije Gujona, otvorena farma svinja na Kosovu!
2
HUMANOST NA DELU! Pomoću donacije Gujona, otvorena farma svinja na Kosovu!
DOSAD NEPOZNATI DETALJI IZ ŽIVOTA UBIJENOG PREMIJERA: Đinđić bio sa Slobom na Gazimestanu
Srbija

DOSAD NEPOZNATI DETALJI IZ ŽIVOTA UBIJENOG PREMIJERA: Đinđić bio sa Slobom na Gazimestanu

Jelena JOKANOVIĆ

 - četvrtak, 26. 4. 2018. u 22:15 0

Ljuti protivnici na istom mitingu! Premijer Zoran Đinđić prisustvovao je čuvenom govoru bivšeg predsednika Slobodana Miloševića na...

ČETIRI TELEVIZIJE KREĆU U TRKU ZA NACIONALNU FREKVENCIJU!
Društvo

ČETIRI TELEVIZIJE KREĆU U TRKU ZA NACIONALNU FREKVENCIJU!

informer.rs

 - četvrtak, 26. 4. 2018. u 22:04 0

Četiri televizije, Studio B, BK, N1 i Kopernikus ulaze u trku za dodelu pete nacionalne frekvencije za televizijsko emitovanje.

Stefanović: MALTRETIRANJE ĐURIĆA neće ostati nekažnjeno!
Srbija

Stefanović: MALTRETIRANJE ĐURIĆA neće ostati nekažnjeno!

Tanjug

 - četvrtak, 26. 4. 2018. u 21:10 0

Vlasti Srbije su preduzele mere nakon teroristočkog akta protiv direktora Kancelarije za KiM Marka Đurića i građana srpske nacionalnosti...

DAČIĆ: Nikakvo članstvo u UN nam ne pada na pamet!
Srbija

DAČIĆ: Nikakvo članstvo u UN nam ne pada na pamet!

Tanjug

 - četvrtak, 26. 4. 2018. u 19:53 0

Nema političke trgovine oko stolice za Kosovo u UN, izjavio je danas ministar spoljnih poslova Ivica Dačić navodeći da bi 50 zemalja...

GRATIS PARKING ZA PRAZNIKE: Vozači, dva dana nema plaćanja!
Beograd

GRATIS PARKING ZA PRAZNIKE: Vozači, dva dana nema plaćanja!

beograd.rs

 - četvrtak, 26. 4. 2018. u 18:23 0

JKP „Parking servis” saopštio je da se u vreme predstojećeg praznika rada, 1. i 2. maja neće naplaćivati parkiranje u zoniranim...

VULIN: Krstičević i ja smo DVA SVETA, ja sam ANTIFAŠISTA!
VULIN: Krstičević i ja smo DVA SVETA, ja sam ANTIFAŠISTA!
2

Ministar odbrane Aleksandar Vulin kratko je danas odgovorio hrvatskom kolegi Damiru Krstičeviću da...

Kosovski mediji: Optužnica protiv Srbina za ratne zločine
Kosovski mediji: Optužnica protiv Srbina za ratne zločine
0

Kosovsko Specijalno tužilaštvo podiglo je danas optužnicu protiv Srbina D. T, rođenog u...

  • Na kiosku
    Danas na kioscima

    Ekskluzivne informacije kojih nema u drugim medijima - samo u Srpskom telegrafu

    Naslovna za 27. 4. 2018.

anketa