VANZEMALJCI SU ODUVEK MEĐU NAMA! IMAJU BAZE ISPOD POVRŠINE ZEMLJE I MESECA? Studija naučnika s Harvarda zaprepastila svetsku javnost

Autor:

Vesti

13.06.2024

NLO su svemirski brodovi kojima druga vrsta posećuje svoje prijatelje i srodnike na našoj planeti

Foto: Profimedia, Promo foto

Američki naučnici s prestižnog univerziteta Harvard tvrde u studiji da postoji velika verovatnoća da vanzemaljci odavno žive među nama. Novi dokument, čiji je sadržaj objavio Njujork post, sugeriše da bi njihova staništa i baze mogle da budu pod zemljom ili u bazi u utrobi Meseca.

U DUBINAMA OKEANA

Studija programa "Human Flourishing" Univerziteta Harvard dalje iznosi ideju da NLO ili neidentifikovani vazdušni fenomeni (UAP) mogu biti svemirski brodovi koji posećuju svoje vanzemaljske prijatelje i srodnike. Naučnici su istraživali takozvane kriptozemljane. Reč je o vanzemaljcima koji bi mogli da se preruše među ljude i uklope u našu civilizaciju.

Direktor istraživanja dr Brendan Kejs, psiholog dr Tim Lomas i biološki antropolog Majkl Masters, svi profesori s Harvarda, pretpostavljaju da su vanzemaljci zapravo pripadnici ljudske vrste koji su savladali putovanje kroz vreme i došli iz budućnosti. Prema drugoj teoriji, vanzemaljci su evoluirali iz inteligentnih dinosaurusa.

Foto: Profimedia

Zlatna sfera o kojoj naučnici ne znaju ništa

Tim s Harvarda ukazao je da više od 80 odsto okeanskih dubina nije istraženo niti uneto u karte.

- U Aljaskom zalivu, na dubini od 3.300 metara, nedavno je nađena misteriozna zlatna sfera, za koju istraživači nemaju pojma šta je i pokušavaju da utvrde da li je povezana s dosad nepoznatom vrstom ili predstavlja raniju nepoznatu fazu života na zemlji. Desilo se i da je u američku vojnu bazu uleteo objekat koji podseća na meduzu, a tajna služba ga je definisala kao UAP - navodi se u istraživanju.

Ova studija je kreirana da ponudi nekonvencionalno objašnjenje za sve pojave UAP i da pretpostavi šta bi oni mogli da predstavljaju. Takođe i mogućnost da oni predstavljaju inteligenciju koja nije ljudska. Dakle, zadatak je bio da se izuči mogućnost da li vanzemaljci skriveno žive među nama i daju jasne signale o svom postojanju kroz NLO i neidentifikovane vazdušne fenomene.

Foto: Profimedia

Upravljaju američkom bazom?

JASNI DOKAZI

Naučnici s Harvarda ozbiljno su pristupili zadatku i tokom rada na studiji postajali sve više uvereni da su vanzemaljci zaista među nama.

- S vremenom smo bili sve više svesni ozbiljnosti i dubine dokaza i teorija koji podržavaju kriptozemaljsku hipotezu, odnosno moguću infiltraciju vanzemaljaca u naše društvo. Došli smo do zaključka da UAP mogu da odražavaju aktivnosti inteligencije koja nije ljudska, a skrivena je ispod površine planete Zemlje ili Meseca - navodi se u zaključku studije istraživača s Harvarda.

Upravljaju američkom bazom Dulsi

Kao mogući podvodni rejon za ulaz i izlaz druge vrste u podzemlje naučnici s Harvarda navode Antarktik i bazu Dulsi u Novom Meksiku.

- Tvrdnje o Dulsiju izneo je biznismen iz Albukerkija Pol Benevic. Obaveštajni operativac američkog vazduhoplovstva Ričard Doti potvrdio je da ga je skrenuo s pravog puta da bi ga odvratio od baze Dulsi u toj oblasti. Inženjer Fil Šnajder bio je tamo zaposlen i tvrdio je da njom upravljaju vojska i vanzemaljska inteligencija, koja je tu već bila prisutna kad je počela gradnja baze. Šnajder je navodno počinio samoubistvo 1996. - navodi se u istraživanju.

Od planete majmuna do Atlantide

1. Civilizacija nastala od neke kopnene životinje koja je evoluirala da živi skriveno. To bi mogli da budu majmunoliki potomci hominida ili potomci nepoznatih, inteligentnih dinosaurusa.
2. Tehnološki napredna drevna ljudska civilizacija koja je u velikoj meri odavno uništena u katastrofi kao Atlantida, ali su njeni ostaci preživeli u utrobi Zemlje.
3. Na Zemlju je stigla civilizacija s drugih mesta u kosmosu ili ljudi iz budućnosti, a obe vrste mogle bi da se sakriju i na Mesecu.
4. Razna mitska bića koja pominju drevni narodi, poput vila, gnoma i trolova, možda su zaista postojala i bila brojna, a njihovi potomci još žive među nama.

Susreti na Jadranu i kod Kalifornije

U istraživanju se navode tvrdnje Tima Galodea, bivšeg šefa Nacionalne uprave za okeane i atmosferu SAD, da bi baza inteligencije koja nije ljudska mogla da leži u podmorskom kanalu Katalina južno od Kalifornije.

- Drugi slučajevi uključuju prijateljski nastrojenu drugu vrstu u bazama duž jadranske obale. Italijani tvrde da su bili u kontaktu s njom između 1954. i 1990. Dakle, postoji potreba da se sistematično istraže aktivnosti UAP pod vodom - navodi se u istraživanju.