PREDSEDNIK SRBIJE DANAS NA TAKTIČKOJ VEŽBI "ODGOVOR 2021": Učestvuje više od 1.200 pripadnika Vojske i oko 300 pripadnika policije!

IZVOR: Tanjug, Republika

subota, 17. 4. 2021.| 10:56

13

Na poligonima "Orešac" i "Pasuljanske livade" danas će biti održana Združena taktička vežba sa bojevim gađanjem "Odgovor 2021", kojoj će prisustvovati predsednik Aleksandar Vučić.

ST/V. LUKIĆ
Aleksandar Vučić

Vučić će najpre prisustvovati prikazu na poligonu "Orešac" u 11 sati, a potom u 12.30 izvođenju vežbe na poligonu "Pasuljanske livade", najavila je pres služba predsednika Republike.

Vežbi će prisustvovati i predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić, predsedavajući Predsedništva Bosne i Hercegovine Milorad Dodik, ministri odbrane Nebojša Stefanović, unutrašnjih poslova Aleksandar Vulin, načelnik Generalštaba Vojske Srbije general Milan Mojsilović, direktor policije Vladimir Rebić i direktor Bezbednosno-informativne agencije Bratislav Gašić, saopštila su ministarstva odbrane i unutrašnjih poslova.

Vežba se istovremeno izvodi na poligonima "Orešac" i "Pasuljanske livade" i u njoj učestvuje oko 1.500 pripadnika Kopnene vojske, Ratnog vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane, 72. brigade za specijalne operacije, 63. padobranske brigade, Žandarmerije, Specijalne antiterorističke jedinice i Helikopterske jedinice MUP-a.

UJUTRO SVEŽE, TOKOM DANA TOPLO! Vremenski rolerkoster do petka!
UJUTRO SVEŽE, TOKOM DANA TOPLO! Vremenski rolerkoster do petka!
0
AMBASADOR NEBOJŠA RODIĆ U BEČU POLOŽIO VENAC NA SPOMENIK VOJNICIMA CRVENE ARMIJE!
AMBASADOR NEBOJŠA RODIĆ U BEČU POLOŽIO VENAC NA SPOMENIK VOJNICIMA CRVENE ARMIJE!
0

KOMENTARI 13

Stana17. april 2021. u 11:25

Udružena vežba pokazuje motivisanost i spremnost pripadnika Specijalnih jedinica da odgovore na svaku eventualnu opasnost.

7 1 Odgovori

Sofija17. april 2021. u 11:33

Србија је поносна на припаданике војске и полиције .Живела је Србија

7 1 Odgovori

Stefan17. april 2021. u 11:41

Spremnost i opremljenost vojske sada je na zavidnom nivou.

7 1 Odgovori

Maca17. april 2021. u 12:09

Srbija je danas stabilna i jaka država što se može videti iz ove vežbe.

7 1 Odgovori

sladja17. april 2021. u 12:12

kada se setim sta se dogadjal osa vojskom posle rata mene i danas mi bude tesko. oni su sve pretopili, metal su prodali za neke sitne pare, do nije imalo vise sta pa su iz zidova vadili bakarne zive i to prodavali, lepo sto su stvari sada drugacije

7 1 Odgovori

vidi sve komentare
(VIDEO, FOTO) Završena vežba ODGOVOR 2021! Vučić: UVEK I NA SVAKI NAČIN SMO SPREMNI DA ZAŠTITIMO SRBIJU!
(VIDEO, FOTO) Završena vežba "ODGOVOR 2021"! Vučić: UVEK I NA SVAKI NAČIN SMO SPREMNI DA ZAŠTITIMO SRBIJU!
10
(VIDEO) VUČIĆ NA VEŽBI VRH KOPLJA: Pripadnici 72. brigade Vojske Srbije su ponos cele zemlje!
(VIDEO) VUČIĆ NA VEŽBI VRH KOPLJA: Pripadnici 72. brigade Vojske Srbije su ponos cele zemlje!
16
(VIDEO) PLAMEN! Predsednik VUČIĆ objavio veličanstven snimak!
(VIDEO) PLAMEN! Predsednik VUČIĆ objavio veličanstven snimak!
21
VRLO DOBRO! Vulin: Čestitam svima koji su učestvovali u združenoj vežbi Odgovor 2021
VRLO DOBRO! Vulin: Čestitam svima koji su učestvovali u združenoj vežbi "Odgovor 2021"
0
NESTOROVIĆ IZAZVAO POTRES NA INTERNETU: Pulmolog se NAPOKON oglasio povodom Bila Gejtsa!
0

NESTOROVIĆ IZAZVAO POTRES NA INTERNETU: Pulmolog se NAPOKON oglasio povodom Bila Gejtsa!

Svetski mediji očarani vakcinacijom u našoj državi: Srbija pobeđuje koronu!
0
Svetski mediji očarani vakcinacijom u našoj državi: Srbija pobeđuje koronu!
PATRIJARH PORFIRIJE O CRNOJ GORI I PREDSTOJEĆEM SUSRETU SA ZDRAVKOM KRIVOKAPIĆEM! Radujem se...!
0
PATRIJARH PORFIRIJE O CRNOJ GORI I PREDSTOJEĆEM SUSRETU SA ZDRAVKOM KRIVOKAPIĆEM! "Radujem se..."!
AMBASADOR NEBOJŠA RODIĆ U BEČU POLOŽIO VENAC NA SPOMENIK VOJNICIMA CRVENE ARMIJE!
Srbija

AMBASADOR NEBOJŠA RODIĆ U BEČU POLOŽIO VENAC NA SPOMENIK VOJNICIMA CRVENE ARMIJE!

Republika

 - nedelja, 9. 5. 2021. u 12:39 0

Ambasador Republike Srbije u Austriji Nebojša Rodić položio je danas u Beču venac povodom Dana pobede i Dana Evrope na spomenik...

GRADNJA BEOGRADSKOG METROA DEFINITIVNO POČINJE U NOVEMBRU! Prva linija gotova do 2028. godine!
Beograd

GRADNJA BEOGRADSKOG METROA DEFINITIVNO POČINJE U NOVEMBRU! Prva linija gotova do 2028. godine!

Republika

 - nedelja, 9. 5. 2021. u 12:16 0

Otkada je prvi put objavljeno da Beograd dobija metro, prošlo je više od pet decenija, a ovog novembra ovaj veliki projekat konačno...

SVADBE MOGUĆE VEĆ OD JUNA! Evo šta čeka mladence, a šta goste!
Društvo

SVADBE MOGUĆE VEĆ OD JUNA! Evo šta čeka mladence, a šta goste!

Republika

 - nedelja, 9. 5. 2021. u 11:26 0

Broj vakcinisanih građana, kao i epidemiološke mere doprineli su konačnom smanjenju broja zaraženih korona virusom, što ukazuje da bi...

PREDSEDNIK VUČIĆ ŽELI ŠAPIĆA NA MESTU GRADONAČELNIKA BEOGRADA! Evo šta Goran Vesić misli o tome!
Beograd

PREDSEDNIK VUČIĆ ŽELI ŠAPIĆA NA MESTU GRADONAČELNIKA BEOGRADA! Evo šta Goran Vesić misli o tome!

Republika

 - nedelja, 9. 5. 2021. u 10:59 0

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić rekao je da je predsednik Srbije Aleksandar Vučić na poslednjoj sednici predsedništva...

OBJAVLJENA KNJIGA O MIHAILU MARKOVIĆU! Ministar Vulin o osnivaču PS!
Društvo

OBJAVLJENA KNJIGA O MIHAILU MARKOVIĆU! Ministar Vulin o osnivaču PS!

Republika

 - nedelja, 9. 5. 2021. u 10:07 0

Akademik Marković je pravio Pokret socijalista sa idejom da bude levica koja zna šta je nacionalno, istakao je predsednik Pokreta...

NJIMA NI RESPIRATOR NE MOŽE DA POMOGNE! Doktor Ristić kaže da kad se kod inficiranih koronom javi ovaj problem, SIGURNO UMIRU!
NJIMA NI RESPIRATOR NE MOŽE DA POMOGNE! Doktor Ristić kaže da kad se kod inficiranih koronom javi ovaj problem, SIGURNO UMIRU!
1