LUKSUZNA MODNA ILUZIJA SA BUVLJAKA! Prada i Dior kese, ali bez skupog sadržaja – NOVI SULUDI TREND MEĐU DEVOJKAMA U SRBIJI!
Za malo novca birate kesu, a štase unutra nalazi...
Foto: RossHelen/Shutterstock
Ako ste makar povremeno na društvenim mrežama, gotovo sigurno ste naišli na snimke i fotografije influensera koji se hvale kupovinom u prodavnicama poznatih modnih kuća. Kese sa natpisima poput Louis Vuitton, Prada ili Dior često su u prvom planu – ponekad se u njima nalazi skupi aksesoar, ponekad odeća, a ponekad… ništa.
I dok neki influenseri rado otpakivaju svoj „ulov“, drugi ostavljaju sve pod velom misterije. Ono što je, međutim, sve češće u stvarnom svetu – jesu devojke koje na ulici nose upravo takve brendirane kese. Neke ih koriste i umesto torbi, kao dodatak stajlingu. Sve do sada, to je bila scena rezervisana za luksuzne butike i šoping centre.
A onda se pojavio snimak iz Subotice.
Na društvenim mrežama osvanuo je snimak sa buvlje pijace u ovom gradu, na kojem se prodaju kese sa natpisima najvećih svetskih modnih imena – ali bez skupih komada u njima. Kese Prade, Luj Vitona, Diora i drugih luksuznih brendova prodaju se na tezgama – po simboličnim cenama, ali uz pun efekat „skupog šopinga“. Tezga sa kesama navodno je među posećenijima, iako je svima jasno da se ne radi o originalima.
Tržni centar Mali Bajmok – poznatiji kao subotički buvljak – inače je jedan od najvećih u Srbiji. Sa 1.500 registrovanih prodavaca, četiri hale, 1.400 tezgi i više od 200 lokala, prostire se na gotovo 39.000 kvadrata. I u duhu svog slogana „od igle do lokomotive“, sada nudi i modne dodatke u skladu sa trendovima sa Instagrama i TikToka.
Lažne kese luksuza kao novi statusni simbol? Ako je suditi po interesovanju – više nije pitanje da li nešto nosite, već šta nosite u ruci.
Srbija nije pionir u ovome
Iako je ovako nešto potpuni novitet kod nas, u svetu, izgleda, ova roba odavno ima svoje kupce.
Tako smo na sajtu "Vinted" pronašli nekoliko prodavaca koji nude kese popularnog brenda "Guči" za od 5 do 13 dolara, u zavisnosti od veličine i stanja.
Kod nas ih je, istina, u online prodavnicama nešto manje, ali smo pronašli i oglas postavljen još 2018. godine za prodaju kesa sa logom luksuznih automobila "Jaguar".
Foto: Printscreen

Ključevi automobila, aprtmana, brendirane kese...
Da ne mora sve da bude onako kako nam se prikazuje na društvenim mrežama ili javno eksponira, potvrđuje i psihološkinja Snežana Repac.
- Želja da nas drugi vide kao moćne potrošače je psihološka posledica tržišne vrednosti samog čoveka. Vrednuju onoliko koliko trošiš, kolika je nečija kupovna moć. Tako i te brendirane kese pokazuju da želimo da budemo kupci njihovih brendova ili da bar "ubedimo" druge da možemo da priuštimo bar neki komad, a to pokazuje koji je domet naše finansijske moći - kazala je Repac za Republiku.
Foto: Republika

Ipak, nije sve onako kako u našim očima izgleda, rekla nam je.
- Neko eksponira ključeve od apartmana ili kola, a neko kese firmirane robe. Ljudi koji ističu brend žele da ubede sebe da imaju dozu luksuza da im bar ulepša dan, i to je investiranje u bolje izdanje sebe, mada u tuđim očima nije isto kao u sopstvenim - zaključuje.
BONSU VIDEO
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)