Turistička ponuda Srbije i za najistančanije ukuse: U posetu nam dolaze turisti UAE, Argentine, Singapura

Autor: Republika

Vesti

12.01.2022

15:11

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Srbija kao turistička destinacija postaje sve popularnija u Ujedinjenim Arapskim Emiratima (UAE) čiji stanovnici traže dozu luksuza kada biraju gde će putovati, ali smo veoma interesantni i drugim dalekim tržištima poput Indije, Argentine, Malezije i Indonezije!

Turistička ponuda Srbije i za najistančanije ukuse: U posetu nam dolaze turisti UAE, Argentine, Singapura

Foto: Promo foto

U Dubaiju na Svetskoj izložbi od 7. do 15. januara više od 250 naših privrednika iz 115 kompanija iz sveta turizma predstavlja svoju ponudu i očekuje da će kroz partnerstva sa turističkim poslenicima sa svih konitnenata privući što više stranih turista u našu zemlju. To potvrđuju i gužve na Paviljonu Srbije i u Biznis habu u okviru svetske zložbe „Ekspo 2020 Dubai“ i tematske nedelje „Putovanja i povezanost“ gde Privredna komora Srbije organizuje promocije i prezetnaciji turističke ponude naše zemlje i bilateralne susrete privrednika. Više od 40 predstavnika domaćih hotela, turistickih agencija, ali i kompanija koje nude softverska rešenja u sektoru turizma razgovaralo je samo u jednom danu sa turoperaterima UAE, Indije, Singapura, Kine i SAD o dolasku stranih turista u Srbiju.

Republika

Foto: Promo foto

 

Budući partneri već najavlju dolazak stranih turista na naše planine, u banje i gradove čim pandemija koliko toliko posustane, ali i ne kriju oduševjenje onim šta srpski turizam nudi.

„Srbija dobija na sve većoj popularnosti u Emiratima ali i u drgim dalekim zemljama. Dokaz tome su i susreti sa turoperaterima iz celog sveta koji su odlična prilika da se naše firme u sektoru turizma povezu sa partnerima iz ovih zemalja koji mogu da promovisu Srbiju kao atraktivnu destinaciju“, ističe Tijana Maljkovic, sekretar Udruženja za turizam PKS.   

„Da bi privukla više turista iz UAE važno je uvrstiti i dozu luksuza u ponudu, jer turisti sa ovog podneblјa to cene i traže destinacije koje nude takav vid turizma”,  poručuje Nemo Aćimović, generalni direktor Bab Al Quas Hotela u Abu Dabiju. Dodaje da će izgradnja Beograda na vodi i dolazak hotelskog lanca St. Regis u Beograd obogatiti dosadašnju ponudu i privući više stranaca

Republika

Foto: Promo foto

 

Iz beogradskog hotela Crown Plaza ističu da su na Expo-u i organizovanim susretima uspostavili kontakt sa najvažnijim kompanijama u ovoj industiji. „Razgovarali smo sa međunarodnom kompanijom DMC koja planira da promoviše Balkan na tržištu UAE, sa fokusom na dolazni turizam, rekla je Jelena Tomić, direktor prodaje i marketinga hotela Crown Plaza Beograd. 

„Došli smo da prestavimo našu ponudu tržištu UAE. Mislimo da naše prirodne lepote najviše mogu da privuku turiste da dođu u Srbiju. Razgovarali smo sa turoperatorima, promoterima o pravljenju paketa koji bi obuhvatio smeštaj i transfer do našeg hotela, jer se to ispostavilo kao izazov mnogim turistima koji dolaze u Srbiju, a onda dodatno putuju jos tri-četiri sata do hotela“, rekao je Milorad Janković generalni  direktor hotela Gorski i Spa na Kopaoniku.

Republika

Foto: Promo foto

 

U  nedelji koja promoviše putovanja i turističku industriju srpske kompanije su imale priliku da posete paviljone Italije, Slovenije, Madjarske, Argentine, Čilea i drugih, da razgovaraju sa partnerima i da se upoznaju sa najnovijim trendovima i zahtevima u oblasti turizma, transporta ali i digitalizacije ovog sektora.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading