Čuvenom švedskom proizvođaču izgleda baš zapelo: IKEA prešla na viršle kad im ne ide s nameštajem!

Autor: Jelena MITROVIĆ

Vesti

30.03.2019

04:42

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Izgleda da im s viršlama bolje ide nego s nameštajem! IKEA, najpoznatiji švedski proizvođač nameštaja, na bilbordima širom Srbije, umesto sobnih garnitura, ormara i šerpica, reklamira sendviče pod sloganom "Ulica gladnih", i to one najjeftinije, od 50 dinara. Na uvredljivu propagandnu poruku pažnju sa nam skrenuli čitaoci, koji su zaprepašćeni da jedna takva kompanija poručuje da dođemo da se najedemo za male pare, kao da smo gladni.

RepublikaFoto: ST/N. PANČIĆ
Umesto ormara i stolova, na bilbordu hot dog

OČAJNIČKI POTEZ

- Ovo je sramota! A kako smo ih samo lepo dočekali pre dve godine. Nisam mogla da verujem kada sam videla šta piše na bilbordu. Pa niko ovde nije gladan da nas oni pozivaju da dođemo da jedemo kod njih za 50 dinara. Osim toga, o kakvom poslovnom renomeu pričamo kad su spali na to da nas nude sendvičima da bismo došli u prodavnicu nameštaja - kaže Marija Ilić (36).

Još kako viršla u kifli nije nikakav gurmanski spektakl, stručnjaci veruju da je IKEA u ozbiljnom poslovnom problemu, a da je ovakva propaganda samo očajnički potez, i to neuspeo, da vrati kupce.

Ekonomista Ljubomir Madžar objašnjava da marketinška strategija koju IKEA trenutno sprovodi, osim što je sramna, nema veze sa pameću.

- Prvi put u životu čujem da neka kompanija reklamira proizvode koje ne proizvodi, a tek na ovakav način, to je potpuni promašaj. Propagiranjem jeftinih hot-dogova švedski proizvođač se trudi da privuče ljude u radnju jer će poneki kupac dolaskom u restoran primetiti i nameštaj. Međutim, ovo nije efikasan način ukoliko misle da zaista zarade od prodaje osnovnog proizvoda - objasnio je stručnjak.

EKONOMISTA MADŽAR: Propagiranjem jeftinih hot-dogova švedski proizvođač se trudi da privuče ljude u radnju

IKEA se u Srbiji nije dobro snašla, a promovisanje jeftinih sendviča navlakuša je za kupce jer su upravo hot-dogovi pre dve godine, kada je kompanija počela sa poslovanjem u našoj zemlji, bili veoma interesantni potrošačima, tvrdi naš izvor.

 

 

Puni bisera

- U Srbiji je prodato 16 IKEA komoda-ubica, odgovornih za smrt osmoro dece širom sveta

- Kompanija je poznata i po skandaloznoj instrukciji kupcima da ne koriste toalet koji je eksponat
- IKEA je saopštila da povlači seriju plafonjera zbog povećanog broja žalbi na pad staklenih abažura
- U reklami sa biciklistima koja promoviše ponašanje u saobraćaju u 45 sekundi spota napravljeno je pet prekršaja

SLABO IM IDE PRODAJA

- Kupaca je sve manje, a prodaja ide slabo. Stoga se čelnici kompanije dovijaju na sve načine kako bi se stanje popravilo, a sendvičarska kampanja je produkt toga. Da se IKEA u Srbiji nije dobro snašla, između ostalog, svedoči i zatvaranje radnje na jednoj od najprometnijih lokacija u samom srcu Beograda, u Knez Mihailovoj. Takođe, transformacija kompanije počela je avgusta prošle godine i od tada su nestali čitavi sektori. Za mnoge ljude je upitno da li će ostati na radnim mestima jer su neraspoređeni - kaže naš dobro obavešteni sagovornik.

Na pitanje zbog čega reklamiraju sendviče, a primarno prodaju nameštaj, iz kompanije IKEA odgovaraju da na taj način žele da obezbede kupcima kompletnu uslugu.

- Kao sastavni deo ponude robne kuće je i IKEA restoran i švedski dućan sa svojom selekcijom kvalitetnih namirnica i obroka, po isto tako pristupačnim cenama, koje upotpunjuju ponudu koju kompanija pruža posetiocima. Cilj kompanije je da prilikom posete robne kuće potrošačima obezbedi što kompletniju uslugu, kao i uživanje u IKEA specijalitetima - ćuftama i hot-dogovima.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (2)

Loading
Jasna

31.03.2019 08:15

Naravno da im ne ide ovde u Srbiji kad mi pravimo i bolji nameštaj i bolju hranu od njih!

Snezana

31.03.2019 21:03

Ja ne znam zašto su se ljudi pronasli u reklami i na taj nacin. Iskreno bila sqm vise puta kupila svasta i svaki put nisam ni stigla do restorana jer ima toliko toga dq se vidi i kupi. Poslednji put smo probali neke cufte i kolac i bili su izvrsni. Da dvoje ljudi moze da pojede komplet rucak sa supom salatom glavnim jelom i dezertom za 1200. Ne vidim sta je lose u tome. Moja podrska ikei.