U BORBI PROTIV LAŽNIH VESTI Tviter uvodi nova pravila političkog oglašavanja i u Evropi
Tviter je najavio da će i u Evropi od 11. marta važiti njihova nova pravila za političko oglašavanje, koja je inače uveo tokom unutarstranačkih izbora u SAD.
To praktično znači da svako može videti oglase postavljene na Tviteru za koje je dato odobrenje partiji ili kandidatu na Tviterovom Centru za transparentnost oglasa, sa svim potrebnim detaljima, a što će omogućiti korisnicima da lakše identifikuju oglase za političke kampanje kao i da vide ko ih je platio, prenosi Rojters.
Ova nova pravila dolaze pre veoma važnih izbora za Evropski parlament u maju zbog straha od ruske kampanje za dezinformisanje biračkog tela preko društvenih mreža.
Društvene mreže kao što su Tviter i Fejsbuk pod pritiskom su da učine više u borbi protiv lažnih vesti i širenja ekstremizma i propagande na internetu, a Evropska unija je sve više zabrinuta zbog uloge Rusije.
Tviter uverava korisnike da će svoju politiku u oglašavanju političkih kampanja primenjivati i u Indiji i Australiji, koje će takođe uskoro na birališta.
Ove mere preduzimaju se posle reagovanja na navodno mešanje Rusije tokom američke predsedničke kampanje 2016. godine, kada su Fejsbuk, Tviter i Gugl pronašli na svojim sajtovima sadržaje za koje se sumnja da su ih finansirali ruski interesni krugovi, što je Rusija u više navrata negirala.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)