OVO JE MAJKA UBICE IZ ŠKOLE NA VRAČARU: Posvetila se nauci, a sin joj mahao pištoljima - na kraju napravio HOROR (FOTO)

Autor:

Hronika

04.05.2023

11:15

Majka Koste Kecmanovića je ugledni stručnjak koji živi i radi u Beogradu.

OVO JE MAJKA UBICE IZ ŠKOLE NA VRAČARU: Posvetila se nauci, a sin joj mahao pištoljima - na kraju napravio HOROR (FOTO)

ST/Vladimir Lukić, Nikola Mutić, facebook

Komentari (115)

Loading
Jelena

04.05.2023 13:40

I ja sam vanredni profesor na Beogradskom Univerzitetu kao dotična majka, ali nisam zapustila svoje dete. Muž i ja provodimo vreme sa njim i usmeravamo ga na druženje sa decom i na sport, cilj nam je da bude socijalizovan i da uživa u detinjstvu i životu, a ne asocijalni čudak. Džaba im čitav profesionalni uspeh ako su odgajali asocijalnog psihopatu a ništa nisu primetili. Sram da ih bude. Najvažniji je uspeh u privatnom i porodičnom životu a ne profesionalni.

Odgovori 117 164
Tanja

04.05.2023 16:49

@Jelena - Sad su Roditelje krive jeli??? a gde ste vi svi bili dok su Kostu maltretirali ponizili i navrsili teski Mobing.. mislite da je kosta psychopatha.. ne nije.. on je svaki dan izdrzao teski mobing i tu mu niko nije pomagao.. nebi on to radio bez ikakav razloga.. a svi mi znamo kako deca znaju da budu odvratni i bezobrazni.. i ja kazem za moje dete da je dobro poslusno i sve.. al odkud ja mogu da znam kakav je kad nije samnom.. dal maltretira nekoga? verujte mi i njegovim roditeljima nije lako.. i za njih je to mnogo tesko.. i njima se rusio zivot.. i ako sa tim da zive sta se desilo? kako to da prebole?

Odgovori 128 252
rexrenis

04.05.2023 18:34

@Tanja - Da, roditelji su krivi. Zadirkivanja je bilo uvek i bice. Setite se perioda kad ste vi pohadjali skolu. Da li se zbog toga ubijalo? Opravdavanje visestrukih ubistava nije normalno.

Odgovori 62 111
Sasa

04.05.2023 20:06

@rexrenis - Roditelji su kriminalci za svoju decu. Mi jos ni ne znamo koliko nasilja ima u porodico a decu je strah i sramota da o tome pricaju da ih ne bi oteli i prodali umesto da rade edukacije i pruze podrsku. Roditeljima je vazno da ima petice i ide na takmicenje.. a sta je sa decom koja vise nikada nece ici nigde i njihovim roditeljima.

Odgovori 57 121
Snezana

04.05.2023 23:58

@Sasa - Toditelji su krivi jer nisu preduzeli nista za svoje dete koje ima tesko mentalno ostecenje koje je sociopata bez trunke empatije. Ocigledno je to nasledio od oca revolverasa

Odgovori 12 9
Realista

06.05.2023 07:27

@rexrenis - Interesantno kako su sad svi pametni, svi znaju gde se pogrešilo i ko je kriv i svi su veliki stručnjaci...

Niko bitan

06.05.2023 17:57

@rexrenis - Zadirkivanje? KOlika djeca su se ubila radi "zadirkivanja"???? Da kad se neko ubije radi "zadirkivanja" onda je to kratka crtica, a kad ko Kosta poludi i napravi pokolj onda je on psihopata. KO je od njega napravio psihopatu, pa eto ti "andjeli" koji su mu se rugali i "zadirkivali" ga.

Odgovori 7 16
Danica

07.05.2023 20:23

@Niko bitan - Ajde ne lupaj,zar nije bio veće pre pokolja na rodjendanu na kojem su bila deca sa spiska za odstrel!!! Deca su ga zvala da se druže,a on PSIHOPATA je došao i u sebi ko zna kakve gadosti izgovarao i čekao sutrašnji dan. UZAS , neka niko ne brani ovog UBICU , sramota ,samo posle 3,4 dana !!!! Imao je poremećaj i kraj , roditelji KARIJERISTI ,možda su i znali ,ali su vesto krili .

Dragan

09.05.2023 19:00

@Niko bitan - Upravo tako! I gde su roditeleji tih malih propaliteta koji su ga svakodnevno maltretirali?

stasa

07.05.2023 01:43

@rexrenis - Da, bilo je zadirkivanja. A da li je zadirkivanje kad grupa mamlaza iz osnovne skole otvori kesu Cipsa svi pljunu u nju i nateraju devojcicu da jede . Da li je to zadirkivanje?

Mario K.

07.05.2023 18:07

@rexrenis - Zadirkivanja je bilo i prije ali ni blizu ovako brutalno sta danasnja djeca prozivljavaju

Lela

07.05.2023 21:49

@rexrenis - Pa danasnja zadirkivanja su da istresu ceo ručak na göavu, da svuku pantalone, da piske po njima, da čekaju ispred kuće ili zgrade, da lupaju samare...to vise nije ruzan si, glup si..Jedno dete iz mog grada je promenilo tri škole zbog iste grupe đaka, a na kraju su ga roditelji poslali u selo kod dede da tamo završi školu. Iako su prijavljivali škola nista nije preduzela jer su grubijani iz uticajnih porodica a i zbog ugleda škole, policija isto. Misliš da taj mali nije razmišljao da se ubije ili učini slično. Najveći probl je što roditelji ne žele prihvatiti da je njihovo dete oholo prema drugoj deci kad nisu oni tu, niti ih to interesuje.

Благоје

04.05.2023 19:49

@Tanja - Под хитно да се јавите за стручну помоћ поремећена особо

Odgovori 9 17
N.

04.05.2023 20:25

@Tanja - Mali monstrum je sam priznao da je psihopata i ne postoji ama bas nikakvo opravdanje za teror koji je napravio!! Prosto ne mogu da poverujem kada vidim da se nadje neko ko ga opravdava! Ja sam takodje bila zrtva vrsnjackog nasilja i mobinga godinama, ali sam se uz razgovor sa svojim roditeljima i uz njihovu pomoc izvukla iz problema i krenula pravim putem. Doticni je tezak slucaj, koji zasluzuje najgoru kaznu! Porodicama preminulih najiskrenije saucesce

Odgovori 12 24
Ajde

07.05.2023 11:03

@N. - nije kompetentan da proceni da li jeste ili nije psihopata. To što on tvrdi za sebe da jeste, ne mora ništa da znači. Sačekajmo procenu nadležnih i stručnih osoba.

Марко

05.05.2023 02:36

@Tanja - Није смело да се догоди да дете дође у посед очевог пиштоља. Нема даље дискусије.

Odgovori 8 22
Ilija Marijanovic

06.05.2023 07:09

@Tanja - Sto posto su deca maltretirala Kostu ko zna do koje mere ,ne bih dete to dzabe uradilo,samo prosti i ograniceni ljudi osudjuju a ne znaju nista ,pogledajte u svoje dvoriste malo !

Odgovori 6 14
Zoran

06.05.2023 23:54

@Ilija Marijanovic - Bravo za komentar.Jedan od retko objektivnih i istinitih komentara u poslednje vreme.

Dragana

06.05.2023 07:33

@Tanja - Šta pričate??? Dete je psihopata! To se rađa, ne postaje se! Čak i roditelji, nesvesno, okreću glavu od takvog deteta! Kakav mobing i gluposti? Nije život bajka, naučiš tokom odrastanja, osim ako nisi bolesni narcis, da se sa tim izboriš! Džabe sad! Od njega možemo očekivati samo još veće zločine, ako ga ikad puste sa psihijatrije!

Odgovori 8 10
Adji

06.05.2023 08:42

@Tanja - Slazem se sa tobom

Marica

06.05.2023 09:24

@Tanja - Ali on jeste teski psihopata

Горан

06.05.2023 10:34

@Tanja - Кад би свако дете које се не уклапа у средину овако решавало проблем, не би много деце остало на овом свету.

Odgovori 6 15
Baka

06.05.2023 14:36

@Tanja - Ma njegovi roditelji su apsolutno odgovorni. Oboje. I to što otac negira krivicu i nije izjavio saučešće žrtvama samo pokazuje da ga treba kazniti svim sredstvima.

Odgovori 7 14
Ana

06.05.2023 18:32

@Tanja - Draga osetljiva dušo, kada to tvoje dete bude upucano u malenu glavicu od nekoga ko je bio ponižavan i maltretiran onda imaš pravo da braniš sotonu, sada to pravo nemaš. Stidi se svog zla sram te bilo!!!!!

Odgovori 11 6
Mina

06.05.2023 18:57

@Tanja - Molim Vas, nemojte takve stavri da pisete i opravdavate, decak uopste nije bilo zlostavljen, pogledajte slike na fb i instagramu, gde taj isti decak ima u ruci flasu viskija, da li je to normalno za njegov uzrast, imam i ja decaka isto godiste, iako sam jako uspesna u poslu, ja upalim auto i odem da vidim gde je moje dete i sta radi! Gde su ti roditelji da vide sta njegovi drugovi postavaljaju na fb sa istim tim decakom! Molim vas sramite se opravdavajuci decaka od 14 godina koji je ubio 9 osoba! Nek vam je Bog dragi u pomoc!

Odgovori 11 13
Snežana

06.05.2023 19:19

@Tanja - A da li znate porodicu ? Da li sigurno možete da kažete da je on maltretiran. Čim je tako hladnokrvno ubio 9 ljudi ,decu ... 7 devojčica... one su ga maltretirale??? Zar ste toliko sigurni u vaše reči???? On je zavio roditelje i celu naciju u crno !!!! Za to nema opravdanja!

Jeca

06.05.2023 20:16

@Tanja - A ko ga je maltretirao? Devojcice? Ko? Nigde se ne pominje ko je bio taj ko ga je maltretirao. Bolesnik laze I to je ocigledno. Spremio je dobru odbranu nema sta. Upucen je u sve koliko se da videti. I normalno da su roditelji krivi. Ko ga ucio da puca? Da nisam ja mozda? Ko je od njega pravio ubicu? Ja ili njegov bolesni otac?

Odgovori 5 11
Nikola

06.05.2023 20:20

@Tanja - Bravo za odgovor!

ALZIRA

06.05.2023 20:43

@Tanja - Najlakse je krivicu prebaciti na roditelje kada sistem zakaze. Sta se desilo u glavi djecaka samo on to zna. Neka je Bog na pomoci njegovim roditeljima i sestri.

Elvir

06.05.2023 22:40

@Tanja - Hocete da kazete da je normalno ako Vas neko zadirkuje da uzmete i napravite spisak i krenete da ubijate? Dajte molim vas uvek je bilo i zadirkivanja i svega i svacega alu nikome na pamet nikada nebi palo da uzme pistolj i ubija. Sociopata i tacka! Dalje je suvisno diskutovati!

Olivera

06.05.2023 23:13

@Tanja - Ocemu vi pricate!!!!!! Deca ubijena… Neka ih andeli cuvaju. Andeli Mali. Ôtac ça vodio da puca… pa de idemo… bolje nemojte da pravite komentari!!!

Jelena

07.05.2023 01:53

@Tanja - Nije bio zlostavljan. Barem ne od strane ove dece. Devojcica koja je isla sa njima u razred je rekla da je bio maltretiran ranije i da se prosle godine prebacio u njihovu smenu i razred. Da su ga svi voleli i druzili sa njim. Bio je pozvan na svaki rodjendan, druzenje, itd. Tako da, jeste samo su roditelji krivi i sistem koji nije prepoznao da mali ima problem.

Zorica Djuric

07.05.2023 06:52

@Tanja - Svaka cast,gospodjo,potpuno Ste U pravu!

Nens

07.05.2023 08:55

@Tanja - Naravno da su roditelji krivi! Ne razumem komentar uopšte ko kaže da je drugacije. Zlostavljanja od strane vršnjaka je uvek bilo Al ne vidim da se ikada pre ubijalo. Uostalom gde su ti roditelji ako znaju da im je dete zlostavljano da se pozabave njim, roditelji koji imaju tu muku grebu za decu, ne kupuje se vaspitanje parama

Vita

07.05.2023 11:06

@Tanja - Crna Tanja, branite neodbranjivo. Svi smo ručni rad svojih roditelja. Kao prosvetni radnik u penziji, smem da tvrdim da je napravio spisak onih koji su bolji od njega u školi i u raznim vanškolskim aktivnostima. Nije mogao da prihvati da ima boljih. Jedino mi žao mladih života i roditelja koji su zauvek izgubili svoju decu.

Hana

07.05.2023 12:19

@Tanja - Sta je to trpeo Košta? Napišite šta je to jadni Košta trpeo da druga deca nisu... I što nije vraćao isto, nego im oduzeo živote?

Tihi

07.05.2023 13:30

@Tanja - Imam 57 godina. Moj otac je bio policajac. Uvek sam znao gde stoji pištolj. Otac nas je stalnu učio da ne prilazimo tom mestu jer nije bilo sefova kao danas a kamo li da nas vodi negde da učimo da pucamo. I mene su deca zadirkivala jer sam bio dobar đak pa šta sam trebao da ih sve pobijem. Ne opravdavajte ubistva. Treba lečiti uzrok a ne posledice.

Sloboda

07.05.2023 15:53

@Tanja - Niko ga nije maltretirao , nemate prave informacije ali volite da kazete sta vam odgovara.

Kole

07.05.2023 22:02

@Tanja - Ti definitivno nisi normalna.Ne mogu da verujem da postoje ovako glupe osobe !!!!!!!!!

srce

07.05.2023 22:05

@Tanja - Roditelji cesto i ne razmisljajuci da to cine svojim postupcima,postaju svojoj deci najveci neprijatelji! Sto roditelji mogu da pogrese u vaspitanju i pripremi deteta za zivot,to ne mogu toliko ni drus.mreze,ni ulica,ni drugari,ni skola... On i sam je rekao(K.K.),da hoce da mu majka pati i ostale majke.Kivan je posebno na zenski rod,i ako ni otac nije previse pametan,kad dete pubertetliju vodi po streljanama.U pubertetu,decu treba toliko paziti,pricati,kontrolisati...Tada su deca najpovodljivija i lako skrenu na stranputicu.Tada roditelji svoje zelje,drustveni zivot,treba da svedu na minimum,a da se vise posvete deci.2,3 god.dok sve ne dodje na svoje,oni se upute na pravi put,zrelije razmisljanje,tada ce sve biti lakse.Ako se ispuste sad,ceo zivot ce roditelji imati problematicno dete,nesnadjeno u zivotu.Nece svi biti ubice,ali ce se odati drogi,alkoholu,nasilju... Roditelji kada provedu dete kroz zivotni auto put,utabaju dobro taj put,posle zivotna skretanja sa tog puta na privremene,lokalne,kratke puteve,nikada nece biti traumaticno i po zivot pogubno,vec ce mu veci deo zivota biti uzivanje ako nauci da nema veze sto je pao,otrese prasinu,ustane i nastavi dalje,nauciti ih da znaju,da ce se jos toliko puta desavati padovi i ustajanja i da je to zapravo zivot.Nauciti ih da prihvate to,prigrle,bez trauma,sa osmehom na usnama,jer najbitnije je,da smo zivi i zdravi,a do ostalih ciljeva,jer se nece ostvariti svi,raditi polako,mudro i sve ce doci na svoje.Nema nista od onog,odmah,sad!

Rajna

07.05.2023 22:22

@Tanja - Za to postoje roditelji koji su uvijek tu u dijete,njihova podrška..I ako je bio zlostavljan da ima normalnu komunikaciju i odnos s roditeljima rekao bi im.To šta vi pričate nema smisla

bbeba

07.05.2023 23:55

@Tanja - Gospodjo Tanja , Vi ste sigurno ona mama koja je hietericno vikala ispred skole , ali nekao ste cudno komentarisali i po Vama, nisam shvatila da li je bio ili ne ,zlostavljan. Mislim da i Vi imate problem i da pod hitno morate da potrazite pomoc ili strucnjaka ili bar razgovor sa nekom normalnom osobom.Cinjenica je da se od Koste trazilo previse ,da ga je uspesan otac ,/mozda i majka/forsirao da bude uspesan , i umesto na decje stvari, vodio ga je na pucanje,Da li ste Vi znali sa kim se druzi Vasa cerka?Sta njeni drugovi imaju na profilima? Da li ste nekome skrenuli paznju da sa njenim drugom nesto nije u redu?

teorija zavere

08.05.2023 10:24

@Tanja - Q Tanja - Toliko su ga ponižavali da je dan ili dva pre masakra bio gost na rođendanu klinca na kojeg je posle pucao? Mali je psihopata, a najveću odgovornost snose roditelji.

Ljiljana

09.05.2023 09:05

@Tanja - Da Tanja, roditelji su krivi. Osnov porodica je zakazala. Koliko vremena provodimo? Kako to da ja ne znam šta moje dete gleda? Da li se detetu u tim godinama stavlja oružje u ruke? Da li su išli na roditeljske sastanke? I ako je doživljavao mobing, kako to roditelji nisu videli? Da li je Kosta psihopata je besmisleno i bolesno pitanje posle ovakvog čina. Gospođo šta je sa roditeljima poginule dece??????

Biljana

20.05.2023 10:34

@Tanja - sram Vas bilo! Svako dete se rodi nevino. Ali se odgaja na razlicite nacine. Majka je glavni krivac jer ga je prepustila dadilji I ocu koji ga je ucio kako da koristi oruzje. Znala je sta joj sin radi ali je nije zanimalo ocigledno.

Irena

04.05.2023 20:52

@Jelena - Uz dužno poštovanje, Vi i ne znate da li ste zapustili ili ne svoje dete. Da li sve radite kako treba? Ni to ne znate.! I ova majka je možda isto mislila. Roditelji sam dvoje dece, saosećam sa roditeljima čija su deca lišena života ali sa majkom čije je dete lišio života decu. I Košta se bavio sportom, isao i muzičku školu, provodio vreme sa ocem. Teško roditeljima koji moraju da žive sa saznanjem da je njihovo voljeno dete oduzelo mnogim roditeljima njihova najveca bogatstva, njihove anđele. 😔😔😔😔 Pokoj im dusi💔💔💔

Odgovori 16 13
Miloš

05.05.2023 00:12

@Irena - @Jelena, siguran sam da bi i Kostina majka do prekjuče rekla nešto slično.

Lana

05.05.2023 03:21

@Jelena - Mogu da se kladim da je ova nesrećna žena isto mislila za svoje dete, kao i da savesno ispunjava ulogu roditelja. Možda profesorka da ne svira mnogo da je ne strefi. Ne dao Bog nikome.

Milica

05.05.2023 14:16

@Jelena - Postovana gospodjo profesor, bas zato sto Vi kao profesor nasedate na novinske clanke, nazalost sta ocekivati od obicnog naroda u ovom tuznom i tragicnom trenutku

Gordana

06.05.2023 04:31

@Jelena - Jelena ne laprdaj! ne zanimas nikoga!

Lola

06.05.2023 07:38

@Jelena - Vi sigurno niste vanredni, niti bilo gde profesor. Vas stil pisanja odaje to, a ukoliko ipak nekim cudom jeste, onda nije ni cudo sto nam se desavaju ovakve stvari.

Zikica

06.05.2023 16:37

@Lola - Otac je vodio dete sa sobom u streljanu, ne da od njega napravi kriminalca, već iz ljubavi prema njemu iz potrebe da se druži i nauči ga da puca. Ni slutio nije, sigurno, šta se u njegovom srcu krije. Muška priča. Neki otac vodi dete na utakmice, neko na pecanje. Većina njih kupuje petarde za novu godinu. Nije to greška. A ako i jeste, gde su bili radnici iz streljane da jasno kažu pravila.

Perun

06.05.2023 17:00

@Jelena - Ne kaki!!!

Vlasta

06.05.2023 20:00

@Jelena - Vrsnjacko nasilje je najstrasnija stvar koja može da se desi detetu i roditeljima . Svi se prave da je sve u redu. I škola/nastavnici i policija i roditelji dece koja maltretiraju. Roditelji od zlostavljaca i ne zele da pričaju i saradjuju.Okrecu glavu , spuštaju slušalicu kad ih nazoveš. Niko ništa ne preduzima. Svi zmure zato sto njihova deca nisu zlostavljana. I prave se da je sve OK, ne žele da se mešaju. Nisu maltretirani i neće svoj mir da remete, ususkani u svom lagodnom životu. A dete koje je maltretirano za njega i njegove rotlditelje je pakao…. Nemas izlazne ideju i sam se boris, a sve je gore i gore. I tako 4. god. Koliko je dece izvršilo samoubistvo , i tako nestale cele porodice. Prvo dete posle otac i majka. Nikoga ne branim i nikoga ne krivim. (ovo je napisano iz ličnog iskustva)

Jana

07.05.2023 00:34

@Vlasta - Potpuno tačno napisano. Potpisujemo svaku reč. I moja sin je bio spreman na lišavanje sopstvenog života jer je trpeo vršnjačka nasilje od lll razreda. Prijavljivali smo svima školi, inspekciji, ministarstvu, socijali, domu zdravlja, policiji i šta smo uradili NIŠTA! Jel treba da napišem da smo detetu pružili sve ljubav i pažnju, izlete, psihološku pomoć, sve samo da bude srećan a on je samo hteo da ima drugare. Zavitlavali su ga svi i devojčice i dečaci ne zna se ko je bio suroviji a zašto zato sto sa 14 god ima 198 visinu i nosi obuću 48 br. Upropastili su mu samopouzdanje, upropastili su mu budućnost i onda sam ja kao roditelj kriva. Jesam jer nisam prestavila tabak i tužila školu i roditelje nasilnika, jesam sto nisam napustila državu, jesam jer ga nisam prebacila u drugu školu.

Masa

07.05.2023 00:12

@Jelena - Jako su ruzni Vasi komentari. Nije ni cudo sta nam se desava kad svako ima pravo da iznosi neistine I lazi. Roditeljska ljubav je oca nagnala da sina povede u streljanu I podeli sa njim svoju strast. Ni slutio nije kakve se misli roje u decijoj glavi. Majka, Mozda ga je forsirala da uci, zeleci vise I bolje za svoje dete. Tuzno je sto ih prozivate za njihove karijere, da su malo vise blejali po drustvenim mrezama I kafanama Mozda bi sve bilo drugacije A Mozda I ne. Nasao bi on nacin da ostvari svoje bolesna ciljeve na zalost. Ubio je on i svoje drugare I svoje roditelje I sebe. Poljuljao mnoge porodica, I dao Vama za pravo da u ovom strasnom trenutku pametujete. A, da bi ste professor, zaboravih,.. Za jedno ste u PRAVU, dzaba I'm sada sve, ni kada nista nece biti kako treba. Nek I'm bog da snage da nadju mir.

Abc

07.05.2023 06:01

@Jelena - Ma ti si genijalka!

Razumenka

07.05.2023 20:06

@Jelena - Cijeneći na osnovu Vašeg komentara, ne bi se reklo, ni da ste osnovnu školu redovno pohađali.

Anna

07.05.2023 20:24

@Jelena - Cutite Jelena i budite sretni dok vamje mir u domu. Ni svjesni u Srbiji ljudi nisu koliko je cijela drzava pod kontrolom uma. Kad ste vec profesor na univerzitetu povezite se sa strucnjacima i istrazite ovo o cemu pisem. I ne plasite se kad otkrijete sta se desava u Srbiji, istrazujte dalje i naci cete kako da se spasite. Ne vrijedi o tome da vam iko prica sami morate to naci isami se uvjeriti i sami se spasiti. Svako dobro

Daca

08.05.2023 10:48

@Jelena - Aj ne rise! Ti se tu nasla fina…

Stefan

09.05.2023 06:45

@Jelena - E stvarno svakakvi rade na nasim univerzitetima ...

Maja

10.05.2023 16:38

@Jelena - Jelena, kao majka i obrazovana žena, treba da znate da smo mnogo mali da procenjujemo i osuđujemo u tragačnim situacijama ovih razmera. Bez toga, da poznajete porodicu, Vi sebi dajete za pravo da pišete o tome koliko su roditelji bili posvećeni. U svom bogatom životu, profesionalnom i privatnom pronašli ste vreme da javno dijagnostikujete i pronalazite uzroke. Za ovakve događaje potreban je tim vrhunskih stručnjaka i vreme da se dođe do prihvatljivih rešenja, a pitanje je da li će ikada biti otkriveno šta je uzrok. Osuda i naše verbalno "kamenovanje" neće promenti situaciju. Čuvajte i volite svoju decu, a ovu situciju, prepustimo onima koji su školovani da istu procenjuju. Svako dobro Vam żelim.

Djole

04.05.2023 22:54

Vi koji zaradjujete na ovakvim naslovima bice vam super kada budete goreli u paklu

Luka

05.05.2023 00:05

Prestanite sa pričama da je dobar djak, majka ili otac ugledni i slično. Kosta je patološko neempatično biće koje je isplaniralo i izvršilo ubistvo 7 devojčica i upropastilo budućnost 14 roditelja 28 baka i deka i bar 7 braće ili sestara. 1 dečaka + 2 roditelja + 2 bake i 2 deke i ko zna koliko druarica i drugova. To neempatično a ipak dobro utrenirano patološko stvorenje koje sve efikasno rešava od dobijanja petica do preciznih pogodaka u glavu i trbuh je od istih neempatičnih a ambicioznih roditelja čiji je jedini cilj lični uspeh tako vaspitavan i još pride dobio i takav genetski materijal. Ta majka ne sme više da radi sa bilo čijom decom jer je dokazano neugledna i nemoralna osoba. Taj otac ne sme više da se bavi medicinom jer je dokazani protivnik hipokratove zakletve kroz patološku potrebu za ispaljivanjem raznih metaka, prenošenje svojih patoloških afiniteta na dete ne samo kroz treniranje na nivou 63 padobranske već vrlo verovatno i postavljanjem referentnih životnih vrednosti po kojima je sasvim normalno da ako ti neko stoji na putu ili te bar malo žulja možeš da ELIMINIŠEŠ bukvalno

Odgovori 7 33
Danijela

06.05.2023 02:46

@Luka - Sva sreca pa se ti nista ne pitas

Ana

06.05.2023 18:35

@Luka - Bravo!

Rada

06.05.2023 21:13

@Luka - Bravo. Sve receno kako jeste. "Ugledni"?! E,pa eto vise nisu.Ono sto su stvorili ,vratilo se kao bumerang.Uopste me ne iznenadjuje sto ovo dvoje roditelja ne prihvata krivicu.A zasto ?E to bi trebalo da pokaze psihijatrijsko vestacenje roditelja.Tu leze odgovori na na sva pitanja.Porodicu ne poznajem,iskljucivo iznosim svoje misljenje na osnovu dela koje je ucinjeno I bogatog profesionalnog iskustva (38god.)u radu sa decom I omladinom a I samim roditeljima.Ovde ne vidim elemente zlostavljanja,mobinga I slicnih losih postupanja prema detetu od strane drugova I nastavnika.Kraj Roditelje sto pre na psihijatrijsko vestacenje.

Maja

06.05.2023 23:12

@Luka - Jadna decica koja su stradala i roditelji koji su ih izgubili... doživeli su najveću nesreću...a pisati komentare kao knjige ...filozofirati... prepucavati se...to nema smisla...bas nikakvog Ništa ih vratiti neće..

Lana

05.05.2023 00:24

Decak to nije uradil bez razloga. Ocigledno je imao puno problema, neke je i naveo, ali to nije opravdanje za ovo sto je uradio. Krivi su roditelji, pa svi ostali. Bio je zanemaren, bez dovoljno paznje ijubavi ocigledno. Pitam se, sta ce roditelju toliko oruzja i zasto malo dete uciti da puca? To doktore nije nprmalno? To nije ugledno!!

En

06.05.2023 18:35

@Lana - On nije malo dete nego tinejdzer, a pod dva, trebalo je i jedni i drugi roditelji da se zapitaju sta im deca rade. Ovaj debil uci neizivljenog tinejdzera da puca, dok s druge strane drugi roditelji ne vide da su im deca male siledzije.

Нина

05.05.2023 01:28

наравно да је мајка главна и одговорна !

Petra

05.05.2023 03:48

Hoce li biti bar jedan tekst u kom ce se za svako ubijeno dete napisati po 2-3 reci? Da li cete posvetiti toj deci jedan tekst? Kakvi hvalospevi vise gde god se pogleda o ubici? Zelim da cujem o ubijenoj deci nesto. Ne bi nas ostalo ni za pod jednu sljivu kad bi svako od nas ko je imao tezak period u detinjstvu pucao na sve strane iz revolta. Zamislite kad bi svako dete koje ima problem sa vrsnjacima uradilo ovako nesto? Mi ne bi imali ni jedno dete vise. Izumrli bi za 6 meseci. Opravdanja nema i tacka.

Ziki

06.05.2023 21:53

@Petra - Bravo za komentar

Radmila South Beach

05.05.2023 04:51

Zasto objavljujete ime i sliku majke,sestre itd..Vi ste najvece zlo! Vi ste svemu ovome i te kako doprinijeli! Sram vas bilo!

Odgovori 12 7
Sandra

05.05.2023 11:53

Svi ugledni a dete ubica…sramota za “uglednu”majku i “uglednog”oca FUJ!!!

Odgovori 8 11
??

05.05.2023 14:32

Нико не помиње везу Кецмановића са муновом сектом, тзв. унификационом црквом. Зашто, питам се.

Rada

06.05.2023 22:03

@?? - Koliko je ovo proverena informacija? Ukoliko tvrdite da je tacna I da posedujete dokaze prijavite to nadleznim organima da se ispita.Ionako sam vec u predhodnom odgovoru Luki iznela misljenje da ce se prava istina otkriti u psihijatrijskom vestacenju oba roditelja.

ElektrA

06.05.2023 06:45

Tata se ne oseca krivim. Meni je to porazavajuce. Ne razymem kako ga nije sramota.

Tina

06.05.2023 09:37

Kao prvo… štace DETETU od 13 godina puška u rukama? HALLO?

Kreteni

06.05.2023 10:20

A ne roditelji.....nisu primecivali svoje rodjeno dete od puste zelje za prestizom na svim nivoima

Anja

06.05.2023 13:47

MISLIM DA JE NAJBOLJE UTIHNUTI ...ZA SVE ....NAS!!! ....BIOLOSKI, JE ISPRAVNiJE, IPAK ZANEMETI!!BAREM MALO....NIJE URA ....NI MESTO.

Bojana

06.05.2023 13:48

Za ovu sto tvrdi da nije kriv nego je jadan bio maltretiran. ALO bre, dete je tezak PSIHOPATA. Da li bi normalno dete od 13 godina osetilo strah kad krene da puca i vidi krv i ljude kako padaju i vrste ili uzbuđenje kao on pa je nastavio. TO SU PSIHOPATE A NE OBIČNA DECA, molim vas sa tim glupostima da je on jadan da prestanete

Власник стрељане

06.05.2023 15:54

Зашто није ухапшен власник стрељане?

Mila

06.05.2023 18:32

Opravdanja za zločin nema ,ali ni ta zadirkivanja provociranja ako je bilo neko tesko podnosi ,sada imam 56godina i dalje pamtim to kako kazu zadirkivanja ize osobe i danas ne volim pričam iz sopstvenog iskustva ,niko ne treba da dira tudje dete da ga omalovažava roditelji treba da reaguju na vrwme

Pauk

06.05.2023 19:21

Lako je bit pametan sada posle svega. Dovoljna je kazna roditeljima, da idu po toga monstruma, kad sud I policija zavrsi. Ja, da sam otac necu ni da cujem vise za njega ni da ga vidim.

Pauk

06.05.2023 19:40

Pod hitno, da vlada skupi svet mudraca i zabrani sve što potice ubistva na Televizijama, tisku i internetu. Deci je normalno, da puca na svakog ko misli drukcije kada igra te igre satima virtualno doma a mi to ni ne znamo.

Dado

06.05.2023 19:51

Ne mogu da vjerujem sta ova Tanja kaze"ne bi on to radio bez razloga".Kakav to treba razlog da bude da napravio ovako nesto?I kako ti znas da je bio maltretiran?I po tebi i ako ga je neko zadirkivao opravdano je sta je napravio.Svi smo bili djeca,normalno ie da se djeca zadirkivaju.Ma more mars!

Natasa

06.05.2023 20:23

Molim Vas da prestanete da pišete nagadjanja. Ooš”Vladislav Ribnikar” je jedna od boljih drzavnih skola, ako ne i najbolja u Beogradu, i tu nije ništa čudno biti štreber ili dobar djak. Zbog toga ga sigurno nisu zadirkivali. A svako ko vidi ime Andrije Cikica na listi za odstrel, a znao je to dete, zna da svaka ideja o tome da su ga deca sa spiska zadirkivala - pada u vodu. Psihopata je samo iz sebi znanih razloga napravio listu. Mnogi se pitaju zašto je 7 devojcica nastradalo - pa evo da objasnim - ne Kosta nije bio zenomrzac ili kako ae pominje po medijima, Kosta je isao u bilingvalno odeljenje (koje ova skola ima od 7.raz) i u kome je tradicionalno veci broj devojcica od decaka. Molim vas prestanite sa nagadjanjima, ljude bliske svemu ovome vaše spekulacije bole.

Srđa

07.05.2023 11:42

@Natasa - Da, dečak A.Č. neverovatan talenat za muziku i klavir, nad prosečno inteligentno dete

Werner Zlatica

06.05.2023 21:52

Za tako nesto nema opravdanja i tacka. Zadirkivanja je uvek bilo....a sa recju "mobing" mislimo da sve mozemo opravdati a do juce ga nije ni postojalo.

Ja

07.05.2023 01:01

Meni je moje dete na prvom mestu i nista ali bas nista mi nema prece od nje. Takodje sam neko ako je to vec bitno, ali na prvom mestu mi je moje dete, pa posao i uspeh na tom planu, jer uspeh u roditeljstvu nema veze ni sa mojom pozicijom ni sa bilo cim drugim, jednostavno dete pa posao, sve se moze ako je cilj sacuvati porodicu i biti uspesan i roditelj i radnik.

Dosta !

07.05.2023 01:24

Postoji jedno dete koje nije krivo za sve ovo a rođeno je kao član ove porodice. Budimo ljudi i ne otežavajmo već tešku situaciju. Niko od nas ne bi znao šta da radi sa sobom da mu je dete počinilo ovakav zločin. Dajemo šansu njoj na koliko je to moguće srećan život ! 😞

Boris Dinić

07.05.2023 05:41

Ovde su neki pokazali ko su

Anna

07.05.2023 09:13

Citam komentare i Nemogu da vjerujem, sramota.. majka sam troje djece jedno od njih ima veliki zdravstveni problema, sve troje ih isto volim ali sam njemu mnogo vise posvecena. Defektolog sam po profesi, i radim sa djecom, pitam se Kako jedna majka moze da osudjuje dete od 13 godina za njega da kaze da je monstrum?! Sram vas bilo vi niste roditelji. Osudujete roditelje!? Zasto!? Imam 40 godina a prvi put sam pucala sa 5, otac mi je instruktor/trener u koristenju oruzja, odrasla sa neznam koliko oruzja a nikog nisam ubila jer nisam imala problema..odrasla zdravo u zdravoj sredini..ma koliko se trudila plasim se za moju djecu jer odrastaju u Bolesnoj sredini koju nam namecu.. .

Marijana

08.05.2023 04:30

@Anna - Da li ste Vi sigurni u to da ste stvarno defektolog??? Nepismena osoba ne moze biti,ukoliko je fakultetski obrazovana.A o tome sta ste napisali,nemam komentar! Zapitajte ste sta je sa Vasom psihom.

Milla

07.05.2023 11:04

Nemojte da stavljate metu na celo ove zene!! Dosta nam je nesrece poslednjih dana, ne treba nam jos toga!! Decko ocigledno nije bio zdrav i to je promaklo i roditeljima i sistemu i ostalima...tuzno. Unisten zivot tolikim porodicama, a ni njegova porodica vise nikad nece moci normalno da zivi. Dosta je nesrece, smirujte situaciju i da vidimo sta moze da se uradi da se ovo ubuduce spreci

Moci

07.05.2023 13:27

E sad svi znamo sve i kako treba ajdemo više ne pričajte gluposti,hvala Bogu sjajni ste roditelji.

Rade

07.05.2023 13:27

Braniti neodbranjivo je istu kao jesti pasulj iz praznog tanjira. Bavimo se mi svojom decom i čistimo korov prvo u svojoj kući. Oni koji brane ovog masovnog ubicu imaju kvrc u svom razumu. Oni koji ga agresivno napadaju ne gledaju iza sebe šta oni preduzimaju da njihovo dete ne uradi ovo isto.

Rade

07.05.2023 13:39

Gleda deda kako se unuci igraju autićima uzima šibu i udara po autićima. Pitaju ga unuci zašto deda udaraš po autićima? Deda odgovara učim ih pameti dok su mali jer kad odrasto niko im ništa ne može.

Svetlana

07.05.2023 14:09

Žena je želela najbolje svom detetu kao I svaki Normalan Roditelj. Ali Idalje je sve do nas Roditelja da usnerabvamo Decu pogotovu Muśku decu Bolje im je da se bave sportom ili u Armiju da odu kad im je vreme nego da su zakudni I VITLAJU Noževe ili Pištolje .

Bane

07.05.2023 16:28

Da je mali to uradio u Americi policija ga ne bi postedela!

Nedim

07.05.2023 17:40

vžno je pomoći roditeljim koji u izgubili dete d prebrode krize i ne izvrše uicid ili lično.treb čuvti i roditelje montrum možd i niu znli št e u njegovoj duši prem.otkud toliko zl u detetu od trinet godin

bs

07.05.2023 19:21

zasto se apriori kaze da je ambicija losa stvar, takmicenja i pobede nesto lose, majke koje su radom postigle uspeh =zapostavile decu. Takve predrasude su dovele do ove tragedije. U meritornom drustvu ovo su kategorije koje se cene, hvale, podrzavaju i koje grade dobro drustvo. u nasem se vakodnevno i javno hvale neobrazovana deca nebitne pevacice kriminalne proslosti. biseri pred svinje, otuda ova tragedija.

bosonoga

07.05.2023 20:42

Iskreno dijelim bol i suze sa roditeljima. stradale dijece. Moje iskreno misljenje, posto i aj ima u kuci nekoga tko je medecinski potkovan,, smatram da roditelji ovog dijecaka nisu krivi, nego skolski prijatelji koji su ga doveli do ove situacije. Vi niste bili maltretirani. ,ponizavani kako u skoli, tako u komsiluku ,tako i na radnom miejstu, aj ejsma godina, i zato znam kroza sta je ovaj dijecak proso, to jeste nije idrzo maltretiranje, zlostavljanje sikaniranje,a da nitko od doticni i odgovorni nije htio da primijeti,ili da pokusa da spreci. Pored svega toga,, cudime izjava presjednika drzave Aleksandra Vucica, kad akze mali monstrum nece vidjet dana slobote, to je doista ne svatljivo, ataj isti presjednik je rekao za. 1 srbina pobicemo 100 muslimana, ja kao srpkinja iz HRBATSKE znam sta znaci prijetnja, na vjerkoj i nacionalnoj osnovi. Malog treba liejciti i malog treba. oporav da normalno funkcionise bez obzira na dijelo koje ej pocinio, jer on je. samo jedno 14 godisnje dijete koje je zlostavljno.

Marija

08.05.2023 00:23

@bosonoga - Ti nisi samo bosonoga ti si i bez mozga! mozga

Psihoterapija

07.05.2023 21:00

Ne osudjuji ili ce ti biti sudjeno. Sta je stvarno istina treba ispirati pa onda nesto reci. Za delo koje je uradio nema opravdanja, ali je pitanje sta je to izazvalo njega sa uradi. Ko je kriv, to samo Bog zna...

Lara

07.05.2023 21:10

Čitam sve komentare, ljudi kažu svašta , nagađaju,naravno da niko ne zna tačno šta je bilo u njegovoj glavi. Nažalost ,naših divnih andjela više nema,tuga,tišina,suze,sav užas nam izjeda dušu. Ali zanimljivo da niujednom komentaru ne procitah pitanje: Zašto ,kada je i ako je trpeo ismevanje i mobing kako neki kažu,se nije sam ubio ???? Ne ,nego tačno je to da je rodjeni psihopata i odlučio je DA SAM PODELI PRAVDU !!! E zato nazvati pravim imenom , da je zlikovac i psihopata, da mu je otac glavni krivac i po meni je jedina kazna za obojicu kao i za onog zlikovca iz Mladenovca SAMO SMRTNA KAZNA !!!! ZATO GLASAJMO ZA SMRTNU KAZNU . SVIM RODITELJIMA I PORODICAMA UBIJENE DECICE NAJISKRENIJE SAUCESCE , DA IMAJU SNAGE DA PREZIVE NAJVECU BOL🙏🙏🙏🙏

Mila

07.05.2023 21:23

Dragi ljudi , ne nagadjajte . Pa on se samo pre mesec dana preselio iz suprotne smene u ovu ,navodno se dobro osecao sa novim drugarima . Pa kada je bilo ko stigao da mu naudi ,ismeje ga....cista laz! Deca su ga prihvatila, a on ih je stavio na spisak i pobio, ZASTOOOOO!? Zašto se SAM nije ubio ??? E to je glavno pitanje za tog PSIHOPATU kako sebe sam naziva i zlikovca . Ubica je zlikovac za dugogodišnji zatvor ili još bolje za smrtnu kaznu MA KOLIKO GODINA IMAO!! Kad može da ubije sa nepunih 14 osmoro divne dece i čoveka, EEEJJJ , onda može i na doživotnu !!!

Lazica

07.05.2023 21:37

Kažu da je zeleo da mu majka i sve majke pate , monstrum !!! Pa zašto ne ubi svoje roditelje ,ako ih je već mrzeo ?? Ljudi moji, ovaj zlikovac ima žešći poremećaj u glavi , sacekajmo struku da nam kažu za izvesno vreme. Dotle , dragi roditelji poginulih Andjela imajte snage da preživite ovaj užas ,sigurno imate za još nekoga da živite .🙏🙏🙏🙏🙏🙏 Svima najiskrenije SAUCESCE 💔😭

Jasna

07.05.2023 22:03

Šta to znači “ugledan”? Neko čije dete tako nešto uradi niti može, niti jeste ugledan? Zašto se pravi klasifikacija? Znači imamo ugledne radiologa i ne ugledne radiologa? Ugledne profesore i ne ugledne? Elitne osnove škole i ne elitne? Zar nije osnovna škola, osnovna? Zašto je neka elitna???Zbog toga što sve to nije normalno zato se ovakve stvari i dešavaju…

Realista

07.05.2023 22:26

Ovaj masovni zlocin je reaktivne prirode u to, po svemu, nema nikakve sumnje. Samo je pitanje -koje ce istraga morati da razreši - koji su motivi nagnali jedno dete ( on u pravnom smislu nije čak ni u kategoriji mlađeg maloletnika jer nije navršio 14 godina, već je samo i jeduno dete, koje je u pravnom smislu potpuno neodgovorno pred zakonom) da učini ovaj strašan zločin. Vršnjačko nasilje je važan faktor, a sistem malo šta čini da mu se stane na put. Vi kao nastavnik ne smete na nemirno dete ni ton da povisite, a kamoli da ga izgrdite, oduzmete mu npr. mobilni telefon kojim se zabavlja tokom časa i ne prati nastavu. Jedino sto mozete je da prekinete nastavu i pozalite se direktoru. Sve drugo (grdnja, povišen ton, nazivi poput 'zvekane jedan", itd., smatra se ugrozavanjem dečjih prava i sloboda. Ukoliko mu "pripretite" ( naravno ne misleći ozbiljno!) da ako tako nastavi nećete mu ubuduće dozvoliti da prisustvuje vašim časovima, rizikujete da vas direktor pozove - jer su roditelji vašu "pretnju" shvatili kao diskriminisanje njihovog deteta - i da vas upozori da sa decom morate da postupate tako da ne narušite njihova prava i slobode inače rizikujete otkaz. Roditelji imaju veliku moć koju im je zakon dao da vrše pritisak na nastavnike u svakom smislu kod ocenjivanja narocito. Deca to umešno koriste pozivajući se na svoja prava. Sistem je, dakle, potpuno zakazao i to je više nego očigledno. Ovo dete-ubica kao i ubijena deca zajedničke su žrtve sistema ( i opsteg stanja u državi i društvu, da se ne lažemo!) koji je deci dao prava i mogućnost da maltretiraju i ponižavaju kako svoje nastavnike ( setimo se nastavnice engleskog jezika i izvlačenje stolice kao i podrugljivog smeha celog razreda) tako i svoje drugove i drugarice. Sistem je dakle " odgajio" nadobudne roditelje koji su svojim pritiscima nedavno u smrt oterali jednog "strogog" profesora koji je od dece trazio iskljucivo znanje i koji bi lenjima neretko govorio: 'e moj zvekane, uči, inače ništa od tebe' . Čak i to je shvatano kao uvreda deteta, kao 'nasilje nad decom'! I sad, eto, imamo to sto imamo! Menjati sistem pod hitno - on je generator mnogih problema u prosveti pa i ovog masovnog zločina, ove teške i bolne tragedije.

Пеђа

08.05.2023 09:32

Родитељи су на првом месту по одговорности,из куће се носи васпитање.Деца упијају оно што родитељи раде.Иду тамо где их родитељи воде,слушају шта им родитељи кажу.Тек после су школа и остало.Ми данас видимо децу као астофизичаре,јокиће, Ђоковиће ,одликаше али не као и децу која треба да играју кликере,између две ватре и остале игре.А не учиш пуцању децу са 13год

Goran

09.05.2023 01:24

Nije nikakav ugledni strucnjak. Ima 140 citata dok ja imam preko 5000 citata. Cak i moj sin od 30 godina ima 20 puta vise citata od ove zene. Nemojte svakog profesora da zovete uglednim strucnjakom. Suvi prosek.

Sanja

16.05.2023 13:39

Nemojte suditi nikome pre nego saznate Pravu istinu. Ona je izuzetna zena i majka a pre svega dobar covek .

Miroslava

20.07.2023 17:58

Psihopata se ne rađa. On postaje ako u najranijem dečijem uzrastu izostane pažnja,ljubav i pozitivne emocije kojima roditelji razvijaju kod deteta empatiju i društveno pozitivne norme.