(FOTO) SPEKTAKULARNO! Četvorogodišnja devojčica otkrila otisak dinosaurusa starog 220 MILIONA GODINA!

Autor:

30.01.2021

Otisak dinosaurusa koji je "najbolji pronađen u Britaniji u poslednjih deset godina" otkrila je na plaži u Velsu četvorogodišnja devojčica

Naučnici veruju da bi otisak starog 220 miliona godina, koji je primetila Lili Vilder u zalivu Bendriks mogao da nam pomogne da bolje shvatimo kako su dinosaurusi hodali.

Ne može se tačno utvrditi koja vrsta dinosaurusa je ostavila otisak, ali dugačak je 10 cm i verovatno je od 75 cm "vitke životinje" koja je hodala na svoje dve zadnje noge i lovila male životinje i insekte, navodi Independent.

Kustos paleontologije Nacionalnog muzeja Vels, Sindi Hovels, opisala ga je kao "najbolji primerak ikad pronađen na ovoj plaži".

Smatra se da su primerci pronađeni u zalivu Bendriks u prošlosti više od gmizavaca krokodilskog tipa, a ne od dinosaura, pri čemu je plažu Južnog Velsa Udruženje geologa opisala kao "najbolje mesto u Britaniji za tragove dinosaura."

- Lili i Richard (njen otac) su otkrili otisak stopala - rekla je mama Sali Vilder.

- Njegovo spektakularno očuvanje može pomoći naučnicima da saznaju više o stvarnoj strukturi stopala jer je očuvanje dovoljno jasno da pokaže pojedinačne jastučiće, pa čak i otiske kandži - navodi se u saopštenju Nacionalnog muzeja Vels, prenosi Informer.