ZAPANJUJUĆE OTKRIĆE NAUČNIKA! Pronađene čestice koje ruše zakone fizike: Čist dokaz da postoje PARALELNI UNIVERZUMI?!

Autor: magazin.novosti.rs, Republika

11.11.2020

Opservatorija na Antarktiku je došla do otkrića koje prkosi zakonima fizike i ne uklapa se u Standardni model jer su misteriozne čestice, kosmički visoko-energetski neutrini, prošle kroz zemaljsku kuglu potpuno neometano, što je nemoguće!

Naučnici ne mogu da objasne ovaj fenomen i tragaju za poreklom neutrina, a fizičar Nil Turok i njegovi saradnici tvrde da su jedino mogle da dođu iz "ogledalskog univerzuma" - paralelnog sveta.

Čestice koje su detektovane na Antarktiku mogle bi da budu dokaz o postojanju paralelnih univerzuma!

Čestice ruše sve poznate zakone fizike!

Opservatorija koja traga za radio talasima emitovanim iz antarktičkih ledenih ploča, Antarktička impulsivna tranzitna antena (ANITA), uhvatila je u dva maha neutrine ultra visoke energije pomoću senzorne opreme postavljene na visini od oko 36 kilometara, u balonima punjenim helijumom, koji su došli ispod ledenog pokrivača. Što znači da su prošli kroz čitavu zemljinu masu, a nisu stupili u interakciju sa preprekama što ruši sve poznate zakone fizike.

Tri odvojene studije koje su načinili stručnjaci "Ice Cub" (Ledena kocka) Neutrino opservatorije na Antarktiku, odbacile su mogućnost da je u pitanju slučajnost ili greška. Nisu uspeli da otkriju potencijalni izvor iz kojeg stižu visoko energetske čestice, ali se pretpostavlja da putuju najmanje 3,7 milijardi godina!

Jedino objašnjenje

- Oni mogu da ukazuju na fiziku iza Standardnog modela - rekao je dr Aleks Pizuto, fizičar na Univerzitetu Viskonsin-Medison.

Druge teorije u okviru Standardnog modela, koje su postavili naučnici, ne zvuče verodostojno ni njima samima.

Čestice su stigle iz paralelnog univerzuma, gde vreme nije kao naše

- Princip "Okamova oštrica" u nauci, da je najjednostavnije rešenje uvek najbolje, kod ovakvih dovijajućih rešenja ne postoji. Jedino i najprostije objašnjenje u ovom slučaju je da su misteriozne čestice došle iz paralelenog univerzuma, gde vreme putuje u suprotnom pravcu od našeg - kaže Nil Turok, fizičar sa Perimeter instituta za teoretsku fiziku u Kanadi, specijalizovan za matematičku fiziku i fiziku ranog svemira.

Nil Turok je sa Stivenom Hokingom autor teorije o "inflatornom univerzumu".

Turokovo polje učenja je, nasuprot Standardnom modelu, CPT simetrija (Naboj, Paritet i Obrtanje vremena), i ono pretpostavlja da naš univerzum ima svoju "kopiju u ogledalu", koja je kreirana još prilikom Velikog praska, ali je ona načinjena od antimaterija i da su tamo zakoni fizike, uprkos tome što su isti kao naši, simetrično obrnuti od onih koje mi znamo.

Prema Turoku, ova "vanzemaljska" teorija će objasniti prisustvo tih drugačije nemogućih UHE neutrina, bez potrebe da se fizika kakvu mi znamo vezuje u "komplikovane čvorove".

- Naš univerzum ima partnera od antimaterije s one strane Velikog praska i taj antiuniverzum se pruža nazad u vremenu pre njega, postajući veći kako to čini, i bivajući sastavljen dominantno od antimaterije. On ima svoje prostorne osobine obrnuto komparativne sa onima u našem univerzumu - situacija analogna kreaciji para elektrona-pozitrona u vakuumu - objašnjava Nil Turok.

Ne zna se ko je koga šibao, a bilo je i krvi... Spektakl! Posted by Republika on Субота, 07. новембар 2020.

Postavka o paralelnim univerzumima izazvala je, kao što se moglo i očekivati, burne reakcije u naučnoj zajednici, a ogradila se i NASA napomenom da ona saobraća putem stručnih žurnala i publikacija, a ne tabloida.