BRAČNI PAR IZBAČEN IZ AVIONA ZBOG NEPAŽNJE: Ovo može i vama da se desi zato OBAVEZNO PROVERITE SITNA SLOVA PRILIKOM REZERVACIJE
Hteli da uštede novac.

Foto: Shutterstock/Denis Belitsky
Jeftine avionske karte mogu izgledati kao sveti gral za putnike koji vode računa o budžetu, ali obavezno proverite sitna slova prilikom rezervacije, u suprotnom biste mogli da se nađete u nevolji, piše Unilad.
Upravo to su Skot Mekormik i Helena Bošvik (33) otkrili na bolan način, kada su izbačeni sa leta zbog poteza kojim se koriste putnici kako bi uštedeli novac.
Par je putovao Rajanerom sa aerodroma u Birmingemu do Majorke u Španiji, na nedeljni odmor i program mentorstva u teretani na sunčanom ostrvu. Ali njihov odmor je skoro završio na kapiji za ukrcavanje.
Potez koji ih je koštao leta
Pošto let traje samo dva sata, Skot i Helena su odlučili da ne plaćaju dodatno za rezervaciju sedišta. Naime, rezervacija određenog sedišta u avionu može biti korisna za porodice sa malom decom ili za one koji žele da izbegnu srednje sedište, a cene se kreću između 5,30 i 39 evra po sedištu.
Ali pošto paru nije bilo baš stalo do toga da sede zajedno, odlučili su da uštede novac i prepuste izbor mesta sistemu.
- Prijavili smo se prethodne noći i nismo rezervisali mesto, ali obično vam ga nasumično dodeljuju - objasnio je Skot i dodao:
- Nismo imali problem sa tim što nismo sedeli zajedno ta dva sata, odrasli smo ljudi.
Međutim, kada su stigli do reda za ukrcavanje, tvrde da ih je osoblje razdvojilo i obavestilo da je u avionu ostalo samo jedno mesto. Nakon što je pitao stjuardesu kako se to dogodilo, Skot tvrdi da mu je rečeno da je let pun i da "nisu rezervisali mesto", tako da su imali dve opcije: da putuju odvojeno i dobiju povraćaj novca za drugo mesto ili da sačekaju sledeći let.
Povraćaj novca samo za jednu kartu
- Rekli smo da želimo da zajedno idemo sledećim letom. Rekli su: "Možete to da uradite, u potpunosti ćemo vam nadoknaditi obe karte i besplatno vas staviti na sledeći let" - objasnio je Skot, dodajući da su tražili da se ponuda da u pisanoj formi.
Međutim, kada su stigli na blagajnu, rečeno im je da mogu dobiti povraćaj novca samo za jednu kartu, što je značilo da moraju da plate dodatnih 100 funti i čekaju satima pre ukrcavanja.
- Stigli smo do šaltera za karte i rekli su nam da ipak moramo da platimo jednu kartu, da se samo jedna refundira. Jedno od sedišta je navedeno kao otkazana rezervacija, a drugo kao propušteni let, tako da ipak moramo da platimo jedno sedište, a oni će nam refundirati novac za drugo - nastavio je Skot.
"Lagali su nas"
- To je najveći problem od svih, lagali su nas na kapiji za ukrcavanje, a onda su nam ipak prodali mesto i još uvek nismo dobili povraćaj novca.
Skot je potom podelio svoju priču na mrežama i otkrio da on i Helena nisu jedini kojima se ovo dogodilo.
- Ovo je ludo! Ako platite kartu, čak i bez rezervacije sedišta, platili ste sa namerom da se ukrcate, kako mogu da vam zabrane let? - neko je komentarisao ispod objave, dok je drugi dodao: "Platite unapred svoje sedište i problem je rešen. Sve avio-kompanije to rade".
- Jednostavno smo se našli zarobljeni uslovima i odredbama velike kompanije. Najveći stres je bio na kapiji za ukrcavanje kada su nam rekli da nećemo ući u taj let. To je bio užasan uvod u odmor - zaključio je Skot.
Izvor: Index/Blic/Republika/M.A.
Bonus video:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)