SAMO JEDNA NAMIRNICA UTIČE NA USPORAVANJE STARENJA, SNIŽAVA PRITISAK I ŠEĆER U KRVI: Grickanje nakon obroka konačno može biti korisno, svi će se pitati - Šta ste radili?

Autor: N.J.

Lifestyle

16.05.2023

18:28

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Lice pokazuje znakove starenja, ali i to je rešivo.

SAMO JEDNA NAMIRNICA UTIČE NA USPORAVANJE STARENJA, SNIŽAVA PRITISAK I ŠEĆER U KRVI: Grickanje nakon obroka konačno može biti korisno, svi će se pitati  - Šta ste radili?

Foto: pexels.com

Mnogo proizvoda može na neki način da zaustavi znakove starenja, a kako troškovi života još uvek rastu, pristupačnost skupim preparatima je opterećujuća. Stručnjaci savetuju da umesto bacanja novca na skupe proizvode, stavite akcenat na hranu, onu koju zovu "super hranom". Doktor Adam Sejdi tvrdi da zna koja super hrana može da uspori starenje, zato on prvenstveno izdavaja seme suncokreta.

Semenke su prepune vitamina E, jak antioksidant koji pomaže koži u zaštiti od UV zračenja. Ipak, jedenje semenki suncokreta ne može zameniti zaštitne kreme. Pored toga, vitamin E pomaže u proizvodnji kolagena i elastina, a oni kožu održavaju čistom i čvrstom. 

- Prodaju vam maske za lice i noćne kreme s vitaminom E - rekao je doktor.

Ako pojedete samo šaku - 30 grama - semenki suncokreta, to će biti jednako 66 odsto preporučenog dnevnog unosa vitamina E, kako kaže.

Prema NHS - u, ženama treba oko 3 mg vitamina E dnevno, a muškarcima 4 mg. Da biste to dobili potrebna vam je uravnotežena ishrana. Takođe, i previše konzumiranja ovog vitamina isto je štetno.

Budući da se radi o vitaminu topljivom u mastima, najbolje je jesti semenke sa "zdravim izvorom masti" rekao je Adam.

Foto: pixabay.com

Semenke u šaci

Ostali dobri izvori vitamina E su:

biljna ulja - kao što su repičino (biljno ulje), suncokretovo, sojino, kukuruzno i maslinovo ulje
orah i semenke
pšenične klice - nalaze se u žitaricama i proizvodima od žitarica

Prema "Heltlajnu", konzumiranje semenki suncokreta moglo bi pomoći u snižavanju krvnog pritiska, holesterola i šećera u krvi jer sadrže magnezijum, proteine, linoleinske masne kiseline i nekoliko biljnih spojeva.

Možete ih jesti sa jogurtom, posuti po salati, dodati dok pečete meso ili ih koristiti umesto orašastih plodova u pestu, piše "Sun".

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na Telegramu i Vajberu. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)

Loading