Prenos broja u drugu mrežu - jednostavno, brzo i besplatno
Bolji roming paketi, brži internet i sigurniji ugovori sve češći razlozi za prelazak
Foto: shutterstock/Vershinin89
Letnja sezona je počela, a sa njom dolaze razna putovanja – odlasci na more, u inostranstvo, na planinu ili selo. Pametni telefon nam tada postaje neizostavan saputnik: koristimo ga za rezervacije, navigaciju, rad na daljinu, komunikaciju, gledanje filmova i serija u putu, slušanje muzike ili jednostavno da podelimo uspomene sa dragim ljudima.
Upravo tada mnogi korisnici shvataju da mobilna mreža koju koriste ne uspeva da isprati njihove potrebe. Iz tog razloga, veliki broj korisnika donosi odluku da promeni operatora, ali da zadrži svoj broj mobilnog telefona.
Naime, više od 1.400.000 korisnika mobilne telefonije u Srbiji već je iskoristilo ovu opciju od 2011. godine. Prenos broja je proces koji je jednostavan, brz i bez komplikacija.
U nastavku teksta delimo sa vama sve što treba da znate o prenosu mobilnog broja - kako funkcioniše i šta je važno da proverite.
Možda je vreme za promenu?
Ako ste se prepoznali u nekim od ovih situacija, možda je pravo vreme da promenite trenutnog operatora.
Prvi korak jeste podnošenje zahteva za prenos broja i to kod operatora kod kog želite da pređete. Možete to uraditi na dva načina: online, putem sajta ili odlaskom na prodajno mesto. Ako podnosite zahtev online, dovoljno je da ostavite osnovne podatke, a predstavnici nove mobilne mreže će vas dalje navoditi. Ako više volite da sve završite lično, na prodajnom mestu odmah možete zakazati datum kada želite da broj bude prenet, brzo, jasno i bez čekanja.
Šta nakon podnošenja zahteva?
Nakon podnošenja zahteva, prenos broja se realizuje u roku od najviše dva radna dana. u toku procesa prenosa broja, sve vreme ste dostupni i možete da koristite usluge kao i obično.
Ne morate da brinete o raskidu ugovora – to preuzima vaš novi operator
Kada podnesete zahtev za prenos broja, taj zahtev ujedno predstavlja i zahtev za raskid postojećeg pretplatničkog ugovora. Novi operator automatski preuzima obavezu da prosledi zahtev za raskid prethodnom, i time završava administrativni deo umesto vas, što je uvek korisnicima najveća briga.
Ne zaboravite da obratite pažnju na ove stvari pre samog prelaska
Kako bi prenos broja bio uspešno realizovan, važno je da znate da bi broj trebalo da bude aktivan najmanje dva meseca kod trenutnog operatora i da su sve obaveze izmirene. U suprotnom, vaš zahtev može biti odbijen ili vam mogu biti obračunati dodatni troškovi. Ako ste korisnik postpaid usluga trebalo bi da proverite da li imate neizmirene račune, a ukoliko ste korisnik prepaid usluga proverite da li je broj registrovan na vaše ime i da li je aktivan najmanje dva meseca pre podnošenja zahteva.
Ukoliko ste sve proverili, prošetajte do najbližeg prodajnog mesta ili posetite sajt odabranog operatora, podnesite zahtev i uskoro ćete uživati u svim pogodnostima nove mreže, sa mobilnim brojem po kojem vas već svi znaju.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)