ZLOUPOTREBA! SBB uskraćuje usluge, ali ne smanjuje račune


IZVOR: D. P. - 26.08.2019 | 18:23


Korisnici usluga SBB ponovo su, po ko zna koji put, imali ozbiljnih problema.

Foto: e-stock/Dimitrije Gol Kevesić

SBB

- Ne znam šta se dogodilo, internet se odjednom ugasio i nestao. Pokušao sam da pozovem korisnički centar, ali je broj samo zvonio i niko se nije javio. Posle šest sati internet se vratio, ali je veza bila toliko slaba i loša da računar uopšte nisam mogao da koristim. To mi je veliki problem jer radim kod kuće i zavisim od interneta - požalio se našoj redakciji jedan čitalac. On je istakao da skoro svaki drugi dan ima problem s SBB, da se redovno žali, ali da to nema nikakvog efekta.

- Bilo bi pošteno od njih da svima onima kojima su uskratili internet umanje račune - predlaže naš čitalac.

SBB nije odgovorio na naš mejl u kom smo zamolili za objašnjenje ovog problema.

Marko Matić iz medijske kuće Antidot više puta se bavio poslovanjem SBB.

- Nipodaštavanjem korisnika kompanija SBB pokazuje da je u svakom trenutku zarad interesa spremna da zloupotrebi monopolski položaj koji poseduje. Nažalost, ovo nije ni prvi ni poslednji put da se SBB ponaša na identičan način, zbog čega je krajnje vreme za reakciju nadležnih organa u cilju zaštite interesa potrošača i slobodne konkurencije na tržištu - poručio je Matić za Srpski telegraf.