OVAJ PREDVODI BLOKADERE! Štimac se hvali da je padao na popravni! MIKI ALEKSIĆ NIJE JEDINI PONAVLJAČ!
IZVOR: Republika - 04.09.2025 | 15:59
Sramotno je da neko ko otvoreno priznaje svoju nezainteresovanost za školu i koji je padao na popravne, pokušava da se nametne kao autoritet mladima.
Vladimir Štimac, poznat kao vođa blokada, nedavno je sam priznao da je padao na popravne i da ga škola nikada nije zanimala.
U jednom od svojih postova na Instagramu, uz staru fotografiju, podelio je svoje uspomene iz školskih dana, što je izazvalo brojne komentare i polemike.
- Ova fotografija budi mnogo uspomena. Te godine sam pao na popravni iz fizike, jer me tada jedino interesovala košarka - napisao je Štimac.
Ova izjava bacila je novo svetlo na njegov stav prema obrazovanju, koji se, čini se, nije mnogo promenio do danas.
Foto: printscreen
Uprkos tome što se predstavlja kao moralni autoritet i svakodnevno deli savete studentima, njegovo priznanje stvara dvosmislenost.
Dok su drugi sportisti, koji su se takođe bavili košarkom, radili naporno ne samo na terenu već i u učionici, Štimac je otvoreno priznao da mu je škola bila dosadna i da se nije trudio da uči.
Ovo dovodi u pitanje njegovu legitimnost kao vođe blokada, jer je očigledno da se njegovo iskustvo s obrazovanjem ne poklapa sa vrednostima koje propagira.
Štimac i njegov prijatelj Miki Aleksić, takođe poznati po sličnim stavovima, mogu se smatrati primerima kako lenjost u školi može postati temelj za vođenje blokada.
Oni koji nisu uspeli da se posvete obrazovanju i onima koji su se trudili sada žele da onemoguće druge u njihovim naporima da postignu akademske ciljeve. Ova situacija stvara nesrazmeru između onih koji vredno rade i onih koji su odustali od učenja, ali se sada trude da utiču na obrazovni sistem.
Sramotno je da neko ko otvoreno priznaje svoju nezainteresovanost za školu i koji je padao na popravne, pokušava da se nametne kao autoritet mladima koji se bore za bolju budućnost.
Na kraju, Štimac može da pokuša da se predstavi kao vođa, ali je jasno da njegovo znanje i iskustvo ne dolaze iz obrazovanja, već iz ličnih interesa i želje za pažnjom. U ovom kontekstu, njegovo ponašanje može se smatrati kontradiktornim i neprimerenim.
Bonus video