VUČIĆ O IZBORIMA: Ja poštujem svaki glas - Tih 900.000 koje su dobili predstavnici bivšeg režima, ali moram i ovih 1.800.000 ljudi na drugoj strani


IZVOR: Republika - 21.12.2023 | 11:54


Predsednik Srbije ističe da poštuje svaki glas sa izbora.

Foto: PINk
VUČIĆ O IZBORIMA: Ja poštujem svaki glas - Tih 900.000 koje su dobili predstavnici bivšeg režima, ali moram i ovih 1.800.000 ljudi na drugoj strani

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je tokom obilaska završnih radova na vijaduktu kod Vrbasa pomenuo nedavno održane izbore u Srbiji. 

- Ovo su bili do sada najčistiji, gotovo nikada do perfekcije ne možete da iznesete izborni proces, ali su bili najčistiji i najdemokratskiji izbori. Ja poštujem svaki glas, tih 900.000 koje su dobili predstavnici bivšeg režima, ali moram i ovih 1.800.000 ljudi na drugoj strani. Biračka volja naroda biće poštovana. NE mogu da slušam dečije igre... Svi već znaju da u uBoegradu nemaju nijednu zamerku. Nego, gde bi onih 40.000 glasača iz Republike Srpske kojima ste danima obmanjivali javnost? Kao deca neka, nikada ne priznaju poraz! Lepo odrastite malo, spremite se za nekle druge izbore. Slede vam važni lokalni izbori u 44 opštine. Izvbolite, pobedite! - rekao je predsednik Srbije. 

Podsetimo,Vijadukt u Vrbasu se nalazi na delu treće deonice međunarodne brze pruge od Beograda do Budimpešte.

Reč je o najvećem i najsloženijem građevinskom objektu, pošto će na 108 kilometara brze pruge između Novog Sada i Subotice ukupno biti izgrađeno 58 objekata.

Vijadukt u Vrbasu jedan je od četiri objekta koji će biti izgrađen iznad kanala Dunav - Tisa - Dunav (DTD).

Ukupne je dužine oko 1.417 metara i biće dvokolosečan, sa razmakom koloseka od četiri i po metra.

Svi stubovi novog železničkog vijadukta u Vrbasu su armiranobetonski, dok se čeličnim konstrukcijama premošćava ukupno osam raspona, svaki dužine 48,7 metara.

Radovi na izgradnji novog vijadukta u Vrbasu počeli su 1. jula 2022. godine i  obuhvataju pripremne i zemljane radove, izradu fundamenata i stubova, izradu jarmova i pomoćnih konstrukcija, ali i montažu čelične konstrukcije preko jarmova, betoniranje kolovozne ploče,  rušenje pomoćnih konstrukcija i uklanjanje rečnih jarmova, završetak zemljanih radova i radova na izradi stuba, kao i ugradnju  dilatacionih spojnica, hidroizolaciju, zaštitu od korozije i ispitivanje vijadukta probnim opterećenjem.

Na izgradnji mosta u prvoj polovini decembra ove godine u toku su bili radovi na armiranju i betoniranju donje i gornje ploče, zatim armiranje revizionih staza, zavarivanje i montaža elemenata mostovske rešetke, kao i hidroizolacioni radovi.

Izgradnjom novog železničkog vijadukta u Vrbasu prugom će ovaj grad biti premošćen, čime će celokupna bezbednost saobraćaja biti podignuta na najviši nivo, kažu u srpskim železnicama.

Izgradnja brze pruge Novi Sad - Subotica za brzinu od 200 kilometara na sat je u punom jeku i intenzivno se gradi na velikom broju lokacija duž cele trase.

Ugovoreni rok za završetak radova je do kraja avgusta 2025, ali je planirano da radovi budu završeni do kraja 2024. godine. 

Na deonici Novi sad - Subotica, kako je ranije najavljeno, biće izgrađeno 30 nadvožnjaka, 13 podvožnjaka, pet galerija, kao i po dva pešačko-biciklistička pothodnika i potporne konstrukcije uz galeriju.   

BONUS VIDEO: