PROGRAM IM SE SVODI NA PLJUVANJE VUČIĆA I SNS! Televizije u vlasništvu Junajted grupe daleko od objektivnih! EVO I DOKAZA CRNO NA BELO!


IZVOR: Republika - 28.11.2023 | 17:41


Ovo samo pokazuje da su televizije u vlasništvu Junajted grupe, odnosno Dragana Šolaka, daleko od onoga kakvim žele da se predstave, a to je da su objektivne i nepristrasne u svom izveštavanju.

Foto: Tanjug/Strahinja Aćimović
PROGRAM IM SE SVODI NA PLJUVANJE VUČIĆA I SNS! Televizije u vlasništvu Junajted grupe daleko od objektivnih! EVO I DOKAZA CRNO NA BELO!

Prema podacima monitoringa, u periodu od 1. novembra do 25. novembra, televizija N1 je u svom izbornom programu, koji je trajao nešto više od 92 sata, čak 69,95% vremena (64 sata, 54 minuta i 12 sekundi) posvetila sadržaju koji je Aleksandra Vučića prikazivao negativno. Ostatak izbornog programa, koji je trajao oko 27 sati, bio je posvećen drugim temama, pokazuju podaci proizašli iz monitoringa jedne agencije koja se bavi analizom izveštavanja medija u predizbornoj kampanji.

Sličan trend zabeležen je i na televiziji Nova S u periodu od 1. do 24. novembra. Od ukupno 88 sati i 53 minuta izbornog programa, 61,21% vremena (54 sata, 23 minuta i 39 sekundi) iskorišćeno je za sadržaj koji predsednika Vučića stavlja u negativan kontekst. Ostatak vremena, odnosno 34 sata, 29 minuta i 54 sekundi, drugim temama iz kampanje.

Ovo samo pokazuje da su televizije u vlasništvu Junajted grupe, odnosno Dragana Šolaka, daleko od onoga kakvim žele da se predstave, a to je da su objektivne i nepristrasne u svom izveštavanju.

Ova medijska anliza dokaz je da je osnovni cilj njihovog i postojanja i poslovanja da predsednika Aleksandra Vučića i vlast Srpske napredne stranke predstave u negativnom svetlu čime dovode u pitanje sve etičke standarde novinarstva.

Bonus video