Kako sam ublažio negativne efekte krize uz pomoć inovacionih tehnologija


IZVOR: Republika - 04.08.2020 | 06:00


Svedoci smo da sve više kompanija nalazi na ivici egzistencije izazvane pandemijom.Neki od sektora koji su najviše pogodjeni aktuelnom krizom su turizam, ugostiteljstvo, saobraćaj…

Foto: Promo foto

Sledi priča, Miloša  Đorđevića menadžera restorana ,"Emily garden" koji je uvodjenjem Code platforme, uspeo da ublaži negativne efekte koje je kriza ostavila na celokupno poslovanje HORECA sektora.

S.T:O kom inovacionom rešenju je reč I na koji način se primena ovog rešenja odrazila na Vaše poslovanje?

Naš restoran je implementirao uslugu Code platforme.

Usluga digital signage nam omogućava da reklamiramo aktuelnu ponudu iz našeg restorana na ekranima koji se nalaze unutar našeg objekta.Pre svega služi za promociji novih jela, koje imamo u ponudi.

Za uslugu audio streaminga smo se odlučili jer smo na taj način rešili pitanje muzike u restoranu.Na raspolaganju nam je veliki broj muzičkih žanrova, odabirom na klik definišemo u kom periodu koja vrsta muzike će se slušati.Takodje, na ovaj način vršimo promociju noviteta u našoj ponudi.Reč je personalizovanoj radio stanici, gde posetioce restorana pozdravlja džingl ,,Dobrodošli u Emily garden”.Dakle bez tudjih reklama I prekidanja muzike reklamnim blokovima.

Što se tiče usluge Code wifi, vezana je za način logovanja naših posetilaca na wifi.Takodje, prostor za logovanje, odnosno landing stranice služi  za prikaz aktuelne ponude restorana, informisanje posetilaca o akcijama itd. Ovaj prostor najčešće koristimo za promociju novih jela I pica koja se nalaze kod nas u ponudi ili se takodje I druge kompanije sa kojima saradjujemo, oglašavaju na ovaj način.Sve tri usluge nam omogućavaju da generišemo i dodatni izvor prihoda, tako što se I drugi klijenti  (dobavljači) oglašavaju kod nas u restoranu.Njima je takodje zanimljivo da na ovakav inovativan način promovišu svoje proizvode I usluge.