Srpske firme neće da budu sponzori Arene


IZVOR: - 18.09.2017 | 20:00


Dva kruga tendera za novog sponzora Beogradske arene prošla su bez srpskih kompanija!

Foto: youtube.com/ben sedin

Niko neće Arenu

Iako zvuči neverovatno, izgleda da nijedna domaća firma nije zainteresovana da se reklamira na najvećoj srpskoj hali za sportske i umetničke spektakle.

Kako stvari stoje, odluka o novom nazivu Beogradske arene pripašće hrvatskoj "Atlantik grupi" budući da je jedina dala ozbiljnu ponudu

Naime, Komercijalnoj banci istekao je petogodišnji ugovor o sponzorstvu i naziv Kombank arena odlazi u istoriju, a novi sponzor moći će da je imenuje po svojoj želji. Kako stvari stoje, odluka o novom nazivu Beogradske arene pripašće hrvatskoj "Atlantik grupi" budući da je ona dala ozbiljnu ponudu za sponzorstvo.

STRANCIMA PRIMAMLJIVO

Poznati ekonomista Mahmud Bušatlija smatra da je očekivano da se za sponzorstvo Beogradske arene javljaju isključivo strane firme.

Arenu godišnje poseti oko 600.000 ljudi, što je oko tri miliona za pet godina

- Biti sponzor jednog tako velikog prostora za srpske kompanije nije trenutno isplativo, dok je strancima to vrlo primamljiva ponuda. Hrvatske firme, recimo, ne mogu da funkcionišu bez poslovanja na Balkanu i za njih je reklama u Areni put do prostora na našem tržištu - kaže Bušatlija.

Ipak, firme iz brojnih branši i te kako bi profitirale. Iako je prvenstveno namenjena velikim sportskim programima, Beogradska arena već nekoliko godina funkcioniše zahvaljujući umetničkim i scenskim spektaklima, dovodeći velika imena poput Stinga, Šakire i Eltona Džona.

NAJBOLJA REKLAMA

Direktor Arene Đorđe Milutinović kaže da ne razume zašto nijedna srpska firma ne želi da ima najbolju reklamu, a to je sponzorstvo najveće hale u našoj zemlji.

60 događaja godišnje se održi u Areni (300 za pet godina)

- Završen je drugi krug tendera i na konkurs se javila samo jedna firma, koja nije iz Srbije. Komercijalna banka izlazi iz Arene, ali oni kažu da je saradnja sa nama bio njihov najveći i najkvalitetniji posao. Ne postoji veća i bolja reklama za neku firmu od one u Areni jer se ova hala spomene na desetine puta svakoga dana, na svim televizijskim programima, ima je na bilbordima, internetu... Nosi takođe i ime kompanije koja je sponzoriše. Ne razumem zašto srpske firme nisu zainteresovane, ali ne želim da ulazim u njihove razloge. Neki su se javljali iz Srbije, ali niko nije preuzeo dokumentaciju - kaže Milutinović.