Nema kompromisa kada su alkohol i vožnja u pitanju!


IZVOR: Republika - 07.11.2018 | 15:23


Iako čak 82% vozača ne zna čak ni kolika je dozvoljena količina alkohola u krvi, gotovo dve trećine vozača koji su vozili pod dejstvom alkohola pravdaju se da znaju svoju granicu, pokazali su rezultati globalnog istraživanja kompanije HEINEKEN, koji su predstavajeni studentima Fakulteta za menadžment u okviru Megatrend Univerziteta u Zaječaru, na edukativnoj radionici o odgovornoj konzumaciji.

Foto: Promo foto

Dekan Fakulteta za menadžment u Zaječaru prof.dr Dragan Mihajloić otvara radionicu When you drive, never drink

Radionice za studente sprovode se u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, u okviru globalne Heineken® kampanje "When you drive, never drink". Cilj radionica je da u skladu sa ovogodišnjom porukom kampanje "Nema kompromisa", prenesu poruku o važnosti odgovorne konzumacije koja će mladima biti podsetnik da nema kompromisa kada su u pitanju alkohol i vožnja.

Foto: Promo foto

Goran Stupar, Duško Pešić i Miloš Urošević

- HEINEKEN Srbija će nastaviti da sprovodi aktivnosti i poslovne poteze kojima se potrošačima i široj javnosti ukazuje na važnost odgovorne konzumacije i štetnost zloupotrebe alkohola, naročito kada je vožnja u pitanju - najavio je ekspert za korporativne poslove u kompaniji HEINEKEN Srbija Goran Stupar.

Foto: Promo foto

Goran Stupar, Dzško Pešić i Miloš Urošević šalju poruku o odgovornoj konzumaciji

Duško Pešić iz Agencije za bezbednost saobraćaja analizirao je razloge zbog kojih je svako treće povređeno lice u Srbiji mladi učesnik u saobraćaju.

- Analiza saobraćajnih nezgoda otkriva da do istih, kao i do fatalnih posledica, u Srbiji najviše dovode neprilagođena brzina, nekorišćenje sigurnosnih pojaseva, upotreba mobilnih telefona i vožnja u alkoholisanom stanju - izjavio je Pešić.

Foto: Promo foto

Radionica

Poznati TV voditelj emisije "Galileo" Miloš Urošević, inače ljubitelj automobila i vožnje, upozorio je studente da je novčana kazna najmanje bitna stavka o kojoj treba da brinu kada donesu odluku da pod dejstvom alkohola sednu za volan.

Osim interesantnih podataka u vezi sa odgovornom konzumacijom, studenti su imali priliku i da isprobaju simulator vožnje pod dejstvom alkohola.

Kompanija HEINEKEN Srbija i Agencija za bezbednost saobraćaja sprovešće edukativne radionice još i na fakultetima univerziteta u Kragujevcu i Novom Sadu.