KAMPANJA NA SVETSKOM NIVOU: Prirodne lepote Srbije i dobar provod mamac za turiste


IZVOR: Tanjug - 08.06.2018 | 07:38


Direktorka Turističke organizacije Srbije (TOS) Marija Labović izjavila je danas da se očekuje da će ove godine broj domaćih i stranih turista biti premašen i naglasila da se trenutno vodi kampanja na svetskom nivou, ali i u regionu i gradovima širom Srbije.

Foto: V. GROZDANIĆ

Labović je za RTS istakla da je prošla godina bila veoma dobra za turizam i da se taj trend nastavlja ove godine.

Za prva tri meseca i dalje imamo porast od 12 odsto prihoda od turizma, rekla je Labović navodeći da velike manifestacije, kao što je Fajnal for, ali i ostalo što Srbija ima da ponudi, sve više privlače kako domaće tako i strane turiste.

- Verujemo da ćemo ove godine daleko premašiti prošlogodišnji rezultat. Mi koncipiramo kampanju u više segmenata - istakla je Labović.

Kako je dodala, promo-spotovima na globalnim televizijskim kanalima, poput Si-En-Ena, Nešenel džiografika, Travel čenela, skreće se pažnja na Srbiju kao turističku destinaciju.

- Trenutno traje regionalna kampanja i kampanja u Srbiji i evropskim zemljama. Sve to radimo paralelno. Ove godine kombinujemo i televiziju, radio, bilborde, ali u velikoj meri smo usmereni i na digital, jer se sve veći broj ljudi odlučuje da poreko interneta traži gde će ići na odmor - poručila je Labović. 

Kako je navela, kampanja je pocela 2. juna na Avali, a njome su obuhvaćeni gradovi u regionu, poput Podgorice i Ljubljane, ali i gradovi u našoj zemlji.

Govoreći o tome da strani turisti Srbiju vide kao zemlju dobrog provoda i dobre hrane, direktorka TOS smatra da gastronomija ne treba i ne može da bude centralni razlog zašto turisti dolaze.

- Trudimo se da i u studijskim posetama koje organizujemo na prvo mesto stavimo i naše prirodne lepote, naše gradove. Želimo da ih što više provedemo kroz ostatak Srbije. Nije dobro promovisati se samo kao destinacija za provod, iako mi, između ostalog, to i jesmo, jer leto je period festivala - rekla je Labović.

Ukazavši na uspeh Srbije u kongresnom turizmu, Labović je navela da je od početka godine do maja meseca otvoreno osam hotela, te da to govori o tome da i investitori prepoznaju Srbiju kao turističku destinaciju.

- Hotelski smeštaj i prostor u kome će se kongresi odvijati se svakako gleda - rekla je Labović i naglasila važnost uređenja Centra "Sava". 


Kada je reč o zainteresovanosti domaćih turista, Labović navodi da su vaučeri dali neverovatne rezultate.

Prema njenim rečima, ove godine je bilo opredeljeno 80.000 vaučera, a preko 70.000 je podeljeno, a očekuje se dodatna potražnja za vaučerima do kraja sezone.

- Nakon dugog niza godina stagnacije, kroz domaću kampanju i vaučere sve više turista se opredeljuje da bar deo odmora provede u Srbiji - naglasila je direktorka TOS.