NOVA PREVARA: Deca plaču zbog "Deleza"!


IZVOR: Jelena JOKANOVIĆ - 03.05.2018 | 18:00


"Delez" ponovo nasankao decu i roditelje u Srbiji! Belgijski trgovinski lanac na opšte oduševljenje najmlađih produžio je akciju vitaklinci do 7. maja, ali njihova radost nije dugo trajala jer su sada nestale nalepnice, pa popularne igračke mogu da se kupe samo po punoj ceni od 2.000 dinara, što je za mnoge roditelje veliki izdatak.

Foto: ST/N. PANČIĆ

"Maksi" nasankao klince!

RODITELJI BESNI

Podsetimo, najpre su nestale igračke Minja, Janko, Ica, Brokoljub, koje su u međuvremenu stigle u "Delezove" prodavnice, ali se sada ne može doći do sličica, koje su uslov da bi roditelji kupili igračku po povlašćenoj ceni od 599 dinara.

Redakciji Srpskog telegrafa, koji je već pisao o tome kako su igračke u većini radnji nestale za manje od mesec dana, sada su se ponovo javili besni roditelji, ovoga puta jer u prodavnicama nema kesica već deset dana. Kako ističu, jedini način da deci kupe igračku je da plate punu cenu - 2.000 dinara.

Oni su dužni da obezbede zalihe sve dok traje akcija - Goran Papović, NOPS

- Danima obilazim njihove prodavnice po celom gradu i ni u jednoj nema kesica sa poenima kojima se popunjava talon. Kada pitam prodavce, samo sležu ramenima, ne znaju ni da li će ni kada dobiti kesice, ali kako se akcija približava kraju, verovatno je i da neće. Nedostaje mi jedan poen da popunim ceo talon. Dete svaki put plače kad uđemo u radnju, a ja ne mogu da platim 2.000 za tako nešto. Bolje da nisu ni produžavali akciju - kaže majka J. M.

Foto: Republika

Jedan otac koji je želeo da ostane anoniman je čak zatražio od kasirke da mu na računu napiše da nije dobio nalepnicu kako bi mogao da je uzme uz račun kada i ako budu stigle. Goran Papović, predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije, kaže da je ovo dosad neviđen primer obmane potrošača.

INSPEKCIJA DA REAGUJE

- Prvo nisu imali igrače, sada nalepnice. To je nepoštena trgovačka praksa, nepošteno poslovanje. Tržišna inspekcija bi tu morala da reaguje. Oni su dužni da obezbede zalihe sve dok traje akcija - kaže Papović dodajući da je najgore što je akcija upućena najmlađima.

HRONOLOGIJA
8. marta počela akcija vitaklinci
5. aprila gotovo ni u jednoj "Tempo" i "Maksi" prodavnici nije bilo plišanih igračaka
11. aprila objavili saopštenje da će se nagradna igra nastaviti
22. aprila počela nestašica nalepnica
7. maja se završava akcija