KLIK, BUM, TRAS... VARA NAS ANANAS! BEZOBRAZLUK: Za jednu porudžbinu naplaćuju dve poštarine


IZVOR: K. B. - 30.08.2023 | 05:10


Uz tvrdnju da isporuka stiže iz drugog magacina, našoj čitateljki dvaput uzeli novac.

Foto: Profimedia
KLIK, BUM, TRAS... VARA NAS ANANAS! BEZOBRAZLUK: Za jednu porudžbinu naplaćuju dve poštarine

Dobro pazite kada nešto poručujete preko onlajn platforme Ananas. Iako, na sajtu pomenute onlajn prodavnice, na prvi pogled, sve deluje idilično, može se ispostaviti upravo suprotno.

Obećavaju, naime, brzu i sigurnu dostavu, uz mogućnost dogovora s kurirom "kad god i gde god", ali je u praksi ipak drugačije.

BAŠ IH BRIGA

Takvo iskustvo imala je Beograđanka T. B. (svi podaci poznati redakciji), koja nije krila da je veoma razočarana pomenutom platformom jer su pošiljku koju je naručila sami rastavili na dva dela, što je podrazumevalo i duplo plaćanje poštarine, mada je, ponovimo, imala samo jednu narudžbu (više artikala, ali naručenih u isti mah).

- Naručila sam opremu za fitnes i u sklopu porudžbine su bila tri artikla. Ubrzo mi je stigao mejl da se moja porudžbina obrađuje, a potom i da je usvojena. Odmah narednog dana stigla mi je poruka da mogu da očekujem isporuku. Iskreno, bila sam pozitivno iznenađena brzinom - počela je priču naša sagovornica i dodala da se na kraju ispostavilo da nije sve kao što izgleda.

Ističe da nikakvo obaveštenje o promeni porudžbine nije dobila.

- Kurir me je pozvao i zamolio da izađem ispred zgrade. Konačna naplata je bila manja od očekivane i odmah sam znala da je u pitanju greška. Otvorila sam paket i videla da fali jedan od artikala. Pozvala sam odmah službu korisničke podrške Ananasa. Devojka koja se javila objasnila mi je da im se artikli isporučuju iz različitih prodavnica, te da će treći proizvod stići tek za nekoliko dana. To, naravno, meni nije bio problem, ali sam očekivala da me o tome neko obavesti - navodi T. B.

LOGIČNO PITANJE

Foto: Shutterstock

Foto: Ilustracija

Kako kaže, usledilo je logično pitanje s njene strane, a odgovor na njega ostavio ju je bez teksta.

- Pitala sam da li to znači da ću za drugi deo jedne iste porudžbine, naglašavam jedne, jer je sve odjednom naručeno, platiti opet poštarinu, a zaposlena mi je rekla: "Naravno, to se šalje iz druge radnje." U prevodu, zbog greške koja nije moja, već njihova, na koju mi niko unapred nije skrenuo pažnju jer bih tada možda odustala od kupovine, ja sam dužna da poštarinu platim dva puta. Zaista, nekorektno - navodi naša sagovornica i zaključuje:

- Upitala sam i zašto o tome nisam obaveštena i zašto mi nije data mogućnost izbora da kao klijent odlučim da li ću na to da pristanem i dobila sraman odgovor: "Pa, evo, sad vam kažem, otkažite porudžbinu."

Na pitanja koja je naš list poslao na zvaničan mejl Ananasa odgovore do zaključenja broja nismo dobili.

Besplatna dostava bila samo mamac, kuriri odbijaju da dođu na vaša vrata

Ananas je u početku nudio besplatnu dostavu, što je bilo veoma primamljivo kupcima. Ipak, čim su ljudi malo više počeli da naručuju, oni su uslove izmenili i počeli s naplatom.

Naša sagovornica ističe da je i to nekorektno, kao i još neke stvari:

- To što sam ja doživela je samo jedna u nizu nekorektnosti. Tu je i ono što reklamiraju, da je kurir obavezan da dođe na vrata, a mene je čovek pozvao i pitao da li je problem da siđem ispred zgrade. Pa ako na sajtu stoji da je kuriru to obaveza, ne znam zašto me uopšte i pita da li mogu da siđem, koja je onda poenta kućne dostave.

BONUS VIDEO