"KOKA-KOLA" PREVARA DO BOLA! Ovako izgleda kad poklonite poverenje kompaniji za koju mislite da je renomirana! ZAVRNULI LJUDE ZA NAGRADE!


IZVOR: Republika - 28.06.2023 | 19:17


Rok za isporuku ističe za dva dana, pa će naša čitateljka koja putuje na letovanje ostati kratkih rukava.

Foto: Republika, Profimedia
"KOKA-KOLA" PREVARA DO BOLA! Ovako izgleda kad poklonite poverenje kompaniji za koju mislite da je renomirana! ZAVRNULI LJUDE ZA NAGRADE!

Kupovali ste koka-kolu da biste osvojili nagradu. I onda ostali bez nje. Ne, nije stvar u tome da niste skupili dovoljan broj poena ili da su sve nagrade podeljene, već vas je svetski poznata (i mislili smo priznata) kompanija koja proizvodi ovo gazirano piće doslovno zavrnula.

Kao i godinama pre, "Koka-kola" je organizovala nagradnu igru "Sakupi bodove i osvoji poklone za kuhinjsku kolekciju". Međutim, ove godine su promenili pravila, pa, umesto da dobitnici sami preuzimaju nagrade u pošti, kuriri ih dostavljaju na kućnu adresu. Iako je rok za isporuku nagrada 30. jun, što je za dva dana, mnogi još nisu dobili poklone. POGLEDAJ GALERIJU

BAŠ OGORČENA

A. N. iz Beograda, koja se se javila našem listu, ogorčena je jer se sprema za letovanje, a dve nagrade koje je osvojila u nagradnoj igri i dalje nije dobila. Rok ističe u petak, što znači da, uprkos tome što je osvojila poklone, neće ih dobiti, i to ne svojom krivicom.

- Moja porodica stvarno svake godine učestvuje u nagradnoj igri. To je za nas ritual jer stvarno pijemo koka-kolu u priličnim količinama, mama je pobacala sve stare šerpe i svaka nam je s oznakom koka-kole. Angažujem čak i kolege i prijatelje da mi skupljaju čepove. Putujem na more i već mi je jasno da ću ostati bez nagrade i to ne mojoj krivicom jer, prosto, fizički neću biti tu. Nagrade sam osvojila u aprilu, a oni nisu mogli za dva meseca da ih isporuče. Zaista neozbiljno - opisuje naša sagovornica.

Kako ističe, ranije je to bilo mnogo bolje organizovano, za nagrade osvojene do nekog datuma da se podižu do određenog datuma, a taj rok nikad nije bio manji od 15 dana.

- Zbog čega su promenili to da sami podižemo nagrade, ne znam. Pa valjda je svima lakše da u skladu s vremenom i obavezama skoknu do najbliže pošte nego da se misle kada će kurir da pozove i da li će biti kod kuće. I još ako triput nisi kod kuće, gubiš pravo na nagradu. Mi svi radimo, ne sedimo kod kuće i čekamo njihovog kurira. Nisam jedina, poznajem još troje ljudi koji još čekaju isporuku - dodaje ona.

MNOGO ČUDNOG

Prema njenim rečima, nikada nije sumnjala u neregularnost ove nagradne igre budući da je reč o svetski poznatoj kompaniji, ali više ne zna šta da misli.

- Najčudnije je što svake godine odmah odu najvrednije nagrade, za koje je potrebno minimum po 100 bodova. Nerealno je da u prvom danu, kada počne nagradna igra, odu te najvrednije nagrade - kaže A. N.

OVO JE ODGOVOR "KOKA-KOLE"

Srpski telegraf je ovim povodom poslao pitanje "Koka-Koli". Evo šta su nam odgovorili (koliko su korektni, procenite sami):

- Program lojalnosti potrošača pod nazivom "Sakupi bodove i osvoji poklone za kuhinjsku kolekciju" realizuje se u skladu sa definisanim pravilima, koja su potrošačima jasno iskomunicirana na veb-sajtu, kao i putem aplikacije. Prihvatanje pravila je i uslov za učešće u programu lojalnosti. Prema pravilima ovog programa, definisani rok za isporuku poklona je 30. jun. Imajući u vidu visok procenat do sada isporučenih poklona, verujemo i zajedno sa kurirskom službom vredno radimo na tome da i preostale poklone isporučimo potrošačima do ovog datuma. Ukoliko ostane manji broj neisporučenih poklona, isti će biti dostavljeni u dodatnih sedam radnih dana nakon prvobitnog roka. Novina ovog programa je da potrošači poklone dobijaju na kućnu adresu, čime smo izašli u susret njihovim zahtevima da, umesto da sami dolaze da preuzimaju nagrade, iste dobijaju na dostavljenu adresu. Ovo je, takođe, deo pravila, što znači da su potrošači na ista pristali samim učešćem u programu lojalnosti.


Bonus video: