MARKOVIĆ MOŽE DA DRŽI ČASOVE POLITIČARIMA: Palma kralj marketinga


IZVOR: Jelena JELOVAC - 30.08.2017 | 05:53


Snimak u kojem se lider Jedinstvene Srbije Dragan Marković Palma pojavio kao glavni junak koji crvenim novčanicama rešava sve probleme najsiromašnijih građana Jagodine odličan je promotivni spot i najbolji vid samoreklame skoro viđen, ocenjuju sagovornici Srpskog telegrafa marketinški stručnjaci.

Foto: Tanjug

Kralj marketinga: Dragan Marković Palma

U prilog tome govori to da euforija ne jenjava ni nekoliko dana kasnije, te da je virtuelni svet bukvalno preplavljen parodijama na ovu temu, u kojima prvi čovek Jagodine deli novac političarima, estradnim zvezdama, voditeljima i sportistima...

REKLAMA ZA DŽ

Snimak je samo nekoliko sati po objavljivanju bukvalno zapalio internet. Pojavio se na svim društvenim mrežama, a na svojim profilima su ga delili i vlast i opozicija, neki sa odobravanjem, a neki uz najžešće kritike na račun Markovića optužujući ga da na sramotan način koristi nemaštinu svojih sugrađana.

Marketinški stručnjak Nebojša Krstić kaže da je Palma pokazao umeće da se praktično bez ulaganja odlično izreklamira.

- Mislim da je Palma prvoklasni demagog sa urođenim osećajem za sopstveni marketing. Pritom, ima redak talenat za komunikaciju sa svojim biračima na jeziku koji oni razumeju i odobravaju - navodi Krstić za Srpski telegraf.

KORISNA EUFORIJA

U međuvremenu se kampanja munjevito širi, pa su potpuni hit na internetu montirane fotografije u kojima Marković sa po 3.000 dinara rešava zdravstvene probleme košarkaša koji su odbili učešće u reprezentaciji, sa dve hiljadarke teši Borisa Tadića zato što je otišao u zaborav i bespovratnom kartom do Njujorka Vuku Jeremiću pomaže da prevaziđe pad rejtinga...

Direktor agencije "Faktor plus" Vladimir Pejić kaže da je činjenica da cela novonastala euforija ide u prilog Markoviću.

- Ceo taj scenario odgovara Palminom imidžu. Njegovim biračima to nije problematično, sigurno je da će kod njih to izazvati simpatije. Štetiti mu sigurno neće. A što se tiče onih bivših koalicionih partnera koji ga sad napadaju, to im nije smetalo dok je bio sa njima. On se sigurno nije promenio - zaključuje Pejić.

Na Fejsbuk stranci "Negujmo srbski jezik" osvanule su brojne parodije u kojima su se glavni junaci smenjivali kao na traci. Serijal su započeli pevači Aca Lukas, Nataša Bekvalac i Lepa Brena, dok su juče političari bili glavna meta.