"Zadruga" zvanično najpretraživaniji pojam na Guglu u 2018. godini!
Kompanija "Gugl" objavila je rezultate godišnjeg izveštaja najpretraživanijih ličnosti i događaja u 2018. godini, kao i pojmova koji su bili žiži interesovanja srpskih korisnika Gugl pretraživača.
Objavljivanjem ovog izveštaja, "Gugl" nudi jedinstvenu perspektivu o najznačajnijim momentima i trendovima u Srbiji tokom 2018. godine, a prvi na listi svih pretraživanih pojmova našao se upravo projekat TV Pink “Zadruga”.
Građane naše zemlje su u godini na izmaku najviše zanimala dešavanja u impresivnom gradu nadomak Beograda, u koji su se pre samo tri meseca uselile 52 poznate ličnosti, čime je ovaj projekat obeležio televizijsku, ali i digitalnu godinu za nama. Osim toga, srodni pojmovi koji su najviše "guglovani" su i TV Pink i portal Pink.rs, a ova statistika na digitalnim platformama je, pored merenja gledanosti, još jedan pokazatelj da je TV Pink brend koji interesuje sve ciljne grupe i uzraste.
Pored najgledanijeg rijalitija "Zadruga", najpretraživaniji pojmovi u godini na izmaku su i Nebojša Glogovac, Svetsko prvenstvo, Zvezda - Liverpul, film "Južni vetar", "Beer Fest", Evrovizija i Zvezda - Napoli. Na listi najpretraživanijih serija u 2018. godini, na četvrtom mestu našla se turska serija "Ćerke", dok su na osmom i devetom mestu najpretraživanije serije "Za mog sina" i "Istanbulska nevesta".
Godišnji izveštaj kompanije "Gugl" samo potvrdjuje da TV Pink zaista postavlja trendove na medijskom tržištu u regionu , kako među tradicionalnim tako i među digitalnim medijima.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)