NAKON 85 GODINA: Lakost zamenio kultni logo krokodila!
Francuski modni brend Lakost, u saradnji sa Međunarodnom unijom za očuvanje prirode (IUCN), zamenio je kultni logo krokodila kako bi upozorio na problem ugroženih životinja.
Foto: youtube.com/Dr ImportaLakost je predstavio deset novih motiva za svoje kultne polo majice i prvi put će, za 85 godina postojanja, zameniti logo brenda, prenose agencije.
Svaka od deset životinja koje su motivi na novim Lakost majicama je na rubu izumiranja.
Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, severni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vakita, anegada graund iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.
Raspoloživo je samo 1.775 polo majica.
Bitno je naglasiti da je broj proizvedenih polo majica jednak broju preostalih živih jedinki predstavljenih ugroženih vrsta. Majica košta 183 dolara, a sav novac biće doniran Međunarodnoj uniji za očuvanje prirode.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.

Komentari (0)