MINI MENJA LOGO I POGON
Britanski proizvođač u vlasništvu BMW-a nedavno je dobio novi logotip. Kombinacija tradicije i minimalizma novi logo bi trebalo da simboliše i veliki zaokret ovog brenda ka elektro-automobilima.
Foto: BMW MediaLogotip, delo berlinske agencija KKLD premijerno smo već mogli da vidimo na konceptu mini elektromobila predstavljenog na Salonu automobila u Frankfurtu ove godine, a od marta naredne godine krasiće sve nove automobile ovog proizvođača.
Foto: BMW Media
Nakon stidljive najave na pomenutom Salonu u Frankfurtu, stigle su i prve zvanične potvrde da se ide u ovom pravcu.
Ideja je da svi mini modeli pređu na elektro-pogon čime bi se ovaj liksuzni brend potpuno preorijentisao i okrenuo se novim kupcima.
Foto: BMW MediaIpak, evropski ljubitelji brenda nemaju razlog da očajavaju jer se potpuni prelazak na elektro-pogon za sad planira isključivo za tržište SAD dok će mini za Evropu ostati i sa klasičnim benzinskim i dizel-agregatima.
Na tržištu SAD mini nema tradiciju kakvu ima u Evropi pa zato BMW ovim potezom planira da privuče nove, mlade i urbane kupce.
Za sada ne postoji neki određeni datum nakon kojeg će se ovaj prelaz desiti.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.

Komentari (0)