KAD SE KAMERE UGASE! Scenarista i glumac “Prve klase“ otkrio anegdote sa snimanja, pa najavio nastavak kultnog filma iz 1989. godine! (VIDEO)
Očekuje nas veliko iznenađenje!
U šestoj epizodi emisije "Kad se kamere ugase" napravili smo izuzetak, pa smo radili film novijeg doba, a to je "Prva klasa pun gas". Ekipa Republike posetila je Avalu, gde je bio centar dešavanja, a razgovarali smo sa scenaristom i glumcem, Zoranom Mitrovićem. On nam je otkrio kako je teklo snimanje i šta se sve dešavalo kada se kamere ugase.
- Nalazimo se na Avali, na potezi koju vodi kad spomeniku. Ovde smo imali jako zanimljivu situaciju, gde smo snimali jednu od najzahtevnijih scena, a to je scena sudara vozača jednog kluba koga je glumio Miodrag Radonjić. Tu smo snimali izletanje iz krivine, zatim sudar i nas zabrinutih koji smo trčali. Međutim, problem je što smo imali jako malo vremena da snimimo to, pošto su neki od naših glavnih aktera imali i druga snimanja, pa se to odužilo, a mi smo bili usplašeni kako ćemo to, ali smo imali spremnu ekipu. Tu je bio i Nemanja Milovanović, šampiona u automobilizmu koji je vešto izveo sve to iz jednog pokušaja. Nismo ni imali više jugića, pa smo morali to iz prvog puta. On je sjajno to izveo, kao obićan dan na poslu. Ispalo je da smo se uzalud bojali, jer da nismo imali tu nesreću, ne bi imali ni zaplet koji je kasnije odvijao - započeo je Mitrović.

Foto: Republika.rs
Zatim je Mitrović govorio o anegdotama sa snimanja.
- Osim toga što smo svi bili uplašeni kako će to da ispadne, pod tim strahom svi drugačije reagujemo. Postavila se kamera u smeru nas iz kluba koji smo trebali da se zatrčimo ka mestu nesreće i nismo dobro čuli komande, odnosno ja koji sam prednjačio u tom trku, tako da sam ja prošao i pored kola i pored kamere. Nismo imali dovoljno vremena da ponovimo to, pa smo tu ušli u sitne čarke ko je kriv, ali srećom, dobra je ekipa, pa smo prebacivali jedni na druge, ko je kriv, ko nije, ko nije čuo, tako da smo prošli bez nekog većeg ukora od reditelja - rekao je Mitrović, a potom se dotakao zanimljive scene sa Ljubom Bandovićem i otkrio kakav je iza scene, kao i Nenad Jezdić i ostali:
Foto: Republika.rs

- Nažalost nismo mogli da dobijemo termin da snimamo film uporedo sa trkom na Avali, pa smo odvojili dobar deo dana kako bismo snimili što uverljivije. Bila je jedna zanimljiva situacija. Ljuba Bandović i ja smo trebali da otvorimo haube trkačkih automobila, kako izvoze trke, kako bi se hladio motor, a mi smo naglo prišli i otvorili te haube, pa smo polomili žabice, a vozači koji su bili tu, nisu mogli da pomognu, zbog snimanja. Mi smo nešto pokušavali da popravimo, kada je još uvek trajao, mi se na kraju napravli ludi i zatvorili. Manjkale su nam te mehinačarske sposobnosti.

Foto: Republika.rs
- Ljuba nas je dosta čuvao na setu. Mi smo mladi i neiskusnu u filmu, čuvao nas je od prekih indikacija reditelja, kako ko treba da se ophodi prema glumcima na setu. Uopšte niko od njih nije hteo da pravi razliku što je on Ljuba, kao i Jezda. Ophodili su se prema nama kao da nas vide svakog dana. Tako su nas naterali da budemo što opušteniji pred kamerom. Što se tiče Jezde, on je veliki profesionalac, čovek koji zahteva da se posao odradi kako treba, bez žurbe, da ne manjka ni u kvalitetu, emociju koju mora da poseduje scenu. On ako ne dobije to i ne oseti, on će to ponavljati. Dosta poznaje materiju i posvećen je tome što voli da radi.
Foto: TANJUG/ TREBINJE FILM FESTIVAL/ DANIJELA STEVANOVIĆ, Dragan Kadić

Mitrovć nam je otkrio kako se rodila ideja za film.
- Rade Ćosić me je kontaktirao godinu dana nakon što je dobio ideju. Na tome su radili i pokojni Milorad Milinković i Rade Ćosić od samog početka. Imali su zamisao da to bude nastavak Nacionalne klase, da se priča odvija o sinu Brane Flojda. Brzo su odustali od toga, jer svaki nastavak trpi određenu težinu i ljudi odmah sa nekim osuđivanjem dođu da gledaju taj flilm. Zadržala se ideja da se bavimo auto-moto sportom, jer posle Nacionalne klase mi nismo imali nijedan film koji je bavio ovom temom i govori o tim ljudima. Ovo je jedan do retkih sportova u Srbiji koji nisu uprljani novcem, kao što su košarka, a posebno fudbal. Radi se iz strasti ili neke doze adrenalina. Taj sport donosi dosta odricanja, a šta sve može da se dobija, malo je, a to njima dosta znači - poručio je on.
Mitrović je glumio nemog mehaničara, a ističe kako treba da se više obrati pažnja na takve ljude.
- Mi smo došli na ideju da zbog sve žustrijih odnosa, mora da postoji lik koji će da opusti situaciju i onda smo gledali nekog komičnog lika. Rade Ćosić je došao na ideju da mehaničar bude gluvonem. Dosta sam istraživao i u našoj kinematografiji nažalost nemamo takve filmove, a ni priču te zajednice. Skoro četiri meseca sam učio znakovni jezik - pričao je scenarista.
Foto: Republika.rs

Dotakao se i nastavka filma.
- Bilo je priče, ali ne bih da otkrivam puno. U razvoju je sve to na nekim staklenim nogama, ali pošto smo imali dobar odaziv gledalaca i već 10 nagrada, mislim da bi bilo zdravo nastaviti tako dobar i gledan film - kazao je Mitrović.
Planira se nastavak Nacionalne klase, kao i film o zemljotresu u Makedoniji.
- Ne smem mnogo da otkrivam. Sada kreću ugovori i te stvari. Radi se o nastavku Nacionalne klase, kultnog filma iz 1989. godine. Što se tiče zemljotresa u Makeodniji i taj projekat je u nastajanju. Ja sam autor scenarija, počelo je sve od rodbinskih odnosa, pošto ja tamo imam dosta rodbine. Treba ovekoličiti takvu priču, jednu takvu katastrofu iz 1963. godine. Trenutno smo u produkcionoj fazi skupljanja projekta, ipak je epoha, 1963. godina. Treba dosta dobro da se pripremi, kako ne bi izgledalo amaterski - zaključio je Zoran Mitrović.
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora (Republika.rs/Emisija "Kad se kamere ugase") u skladu sa Zakonom o javnom informisanju i medijima!
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
BONUS VIDEO:

Komentari (0)