Skoro 4000 gledalaca ispratilo septembarski deo 17. Beogradskog festivala igre

Autor: Republika

Zabava

25.09.2020

18:32

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Umesto u svom prolećnom terminu, 17. Beogradski festival igre počeo je 11. septembra nastupom kompanije La Veronal iz Barselone u Operi Madlenianum. Ujedno, ovo je bilo i prvo gostovanje inostranih umetnika u Srbiji, od otvaranja pozorišta nakon vanrednog stanja izazvanog pandemijom.

RepublikaFoto: Promo foto

Sledeći epidemiološke mere i uputstva, predstavu “Pasionarija” u koreografiji Markosa Moroa je pratilo 318 gledalaca, a RTS je zabeležio ovo izvođenje.

Usledio je nastup Kompanije Ervea Kubija iz Kana, čije je “Varvarske noći” pratilo 358 gledalaca u sali Opere Madlenianum i preko 800 na fejsbuk stranici Beogradskog festivala igre.

RepublikaFoto: Promo foto

Pravi rekord, u složenom vremenu za organizaciju međunarodnog događaja, doživelo je igranje komada “Un Poyo Rojo” istoimene trupe iz Buenos Ajresa!

Njihove nastupe je pratilo preko 700 gledalaca u Beogradskom dramskom pozorištu i u Srpskom narodnom pozorištu u Novom Sadu, a putem društvenih mreža zabeleženo je preko 800 uključenja. 

RepublikaFoto: Promo foto

Program je nastavljen nastupom Baleta Hrvatskog narodnog kazališta iz Rijeke u Beogradu i Novom Sadu. Komad “Čipka” Maše Kolar je pogledalo 478 ljudi u salama dva teatra, a oko 350 ljudi preko fejsbuk kanala.

Kraj septembarskog dela festivala obeležio je komad “Jedan”, u koreografiji Sanje Ninković i izvođenju prvaka i solista beogradskog baleta, na sceni Narodnog pozorišta. Predstavu je u sali pratilo 183 ljudi, a autorki je dodeljeno posebno priznanje - nagrada “Veruj u sebe”, Erste banke i Beogradskog festivala igre.

Maksimalna popunjenost pozorišnih prostora u uslovima pandemije, odnosno posećenost predstava, dokazuje da je publika željna teatra, zanimljivih rukopisa i novih produkcija.

RepublikaFoto: Promo foto

Program 17. Beogradskog festivala igre nastaviće se u novembru, nastupom Drezden Frankfurt kompanije igre, trupe Voetvolk iz Antverpena, Kompanije Inbal Pinto iz Izraela, Kompanije Silvije Gribaudi iz Venecije, Kompanije 111 iz Tuluza…

RepublikaFoto: Promo foto

Evropske turneje trupa iz SAD, Brazila i Kanade, kao i njihovi nastupi u okviru Beogradskog festivala igre, moraće da sačekaju narednu godinu zbog komplikovanih epidemioloških protokola ili potpune zabrane putovanja za umetnike. Tako će deo sedamnaestog festivalskog izdanja, biti izveden u februaru, aprilu i maju, 2021. godine. U pitanju su nastupi Kompanije Lije Rodrigeš iz Rio de Ženeira, Bodytraffic iz Los Anđelesa, brodvejske zvezde Džejsona Smita iz Njujorka, Šaja Kublera iz Vankuvera, Baleta džez Montreal, ali i gostovanje čuvenog Njujork siti baleta.

RepublikaFoto: Promo foto

Termin osamnaeste festivalske edicije biće mart i april, kada su potvrđena gostovanja kompanija Dimitrisa Papajoanua iz Atine, Akrama Kana iz Londona, Magi Maren iz Liona, trupa Malpaso iz Havane, Zappala Danza iz Katanije, belgijskog ansambla Peeping Tom, ali i Kompanije Jana Fabra iz Antverpena... 

RepublikaFoto: Promo foto

Beogradski festival igre se zahvaljuje svojoj publici, ambasadama zemalja učesnica Festivala, Delegaciji EU u Srbiji, Gradu Novom Sadu i Pokrajinskom sekretarijatu AP Vojvodine. Kao kompanija koja u svim segmentima podržava izuzetnost i stremljenje vrhunskim rezultatima, NIS ove godine ima čast da podrži Beogradski festival igre, manifestaciju koja doprinosi promociji umetnosti u Srbiji, afirmaciji mladih umetnika i popularizaciji naše zemlje u svetu, donoseći joj istaknuto mesto na svetskoj kulturnoj sceni. Visa sa ponosom podržava festival i kao pokrovitelj manifestacije, ljubiteljima igre omogućava popust pri on-line kupovini ulaznica. Erste banka kao višegodišnji partner Festivala nastoji da vrhunsku umetnost učini dostupnom najširoj publici u Srbiji. Kompanija Nestlé Adriatic prepoznaje ovu manifestaciju kao partnera sa kojim deli posvećenost promociji zdravog života. Telekom Srbija i Renault su novi prijatelj festivala, dok su tradicionalni prijatelji Fondacija Hemofarm, DDOR Novi Sad, Schweppes, Pošta Srbije, Heineken, Vahali Production Services, Advokatska kancelarija Bojović Drašković Popović i partneri, Telegroup, Lasta, dm drogerie markt, BIG Shopping Center, SGS...

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading