Egzitaši, reciklirajte da Srbija bude zelena!
Novi Sad, 06. jul 2019. godine – Sa željom da uspomene sa Exita traju duže nego razgradnja plastične ambalaže, kompanija HEINEKEN Srbija sprovodi tokom ovogodišnjeg festivala na Petrovaradinskoj tvrđavi društveno odgovornu kampanju „Da Srbija bude HEINEKEN zelena“, u saradnji sa JKP Čistoća Novi Sad i EXIT Fondacijom.
Akcija je pokrenuta sa namerom da se podigne svest festivalske publike, kao i samih potrošača, o važnosti recikliranja i očuvanja životne sredine. Na Tvrđavi će biti postavljeni obeleženi kontejneri za recikliranje u koje će egzitaši, u ritmu muzike, nakon odgovorne konzumacije moći da odlože svoje iskorišćene plastične čaše i flaše. Na taj način, posetioci festivala doprineće čistijoj Petrovaradinskoj tvrđavi i Novom Sadu, kao i zelenijoj Srbiji kako za sve građane, tako i one koji će i naredne godine doći na Exit.
Kompanija HEINEKEN Srbija nastaviće da promoviše recikliranje kao odgovorni vid ponašanja tokom narednih letnjih festivala širom zemlje.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)