SKAJ VIKLER PRAVI MUZIKU ZA "VOLJU SINOVLJEVU"!
Muzičar Đorđe Miljenović komponovaće muziku za film reditelja Nemanje Ćeranića, čiji se prvi deo nedavno snimio u gradu Boru
Foto: youtube.com/Prva.rsVisokobudžetni dugometražni prvenac reditelja Nemanje Ćeranića bavi se bliskom budućnošću u kojoj vlada oskudica osnovnim životnim potrepštinama, a interesovanje publike izmamio je već prvim najavama da je okupio imena poput Svetozara Cvetkovića, Žarka Lauševića, Sergeja Trifunovića, ali da će se u manjoj ulozi naći i pevačica Nikolija. Neobičnoj družini ovih dana priključio se i srpski reper Đorđe Miljenović, poznatiji kao Skaj Vikler. Njegov zadatak biće da komponuje muziku za ovu distopijsku priču.
LUDAČKA HRABROST
- Osećam najveće zadovoljstvo i počastvovanost što sam deo ove priče i što sam ponovo u prilici da se okušam u spajanju ove dve magične umetnosti. Najbolji je osećaj što sam u mogućnosti da radim na projektu koji me lično interesuje bez uobičajenih finansijskih motivacija - za Srpski telegraf kaže Miljenović. Reper priznaje da reditelj nije ni završio rečenicu opisujući "svoje čedo", a on je već pristao da komponuje muziku.
Foto: instagram.com/nikki_nicole_
- Sećam se da su se kroz buku kafića čule reči jakuze, budućnost, "Mad Max", Vangelis, Žarko Laušević i istog trenutka sam znao da to želim najjače u gradu. Nemanja je strahovito talentovan i jako dobro zna šta hoće, a zna i kako to da objasni, što je najbolja kombinacija koju kompozitor može da poželi. A onda sam otišao na teren u Bor, gde su oni to snimali. To je ludilo. To je pustinja pored rudnika, glumci su svi do jednog asovi nezamislivi, to sve izgleda suludo. Oni su svi ludi tamo i hrabri neviđeno, to je strašan rizik snimati ovakav žanrovski film, fantastiku sa motivima tradicionalnog u ovoj zemlji, ali ja baš takve poteze cenim i radujem im se najviše - ističe Skaj i dodaje da je to projekat koji svi uključeni rade srcem i da nikada nije bio na setu "gde se niko ne kači ni sa kim i ne ogovara nikoga".
ELEKTRONIKA U PUSTINJI
- Bilo je 50 stepeni u je*enoj pustinji i radilo se od 5.30 do 7-8 uveče. Muzika koju je Nemanja imao na umu treba da bude elektronika sa početka osamdesetih, ali i da sadrži još neke neuobičajene motive. Izazov je jer se nisam bavio ovakvom muzikom, ali već se naslućuju rezultati i smeškamo se, reklo bi se, biće to prejako - zaključuje Miljenović.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.

Komentari (0)