EMINA JAHOVIĆ PUKLA VELIKE PARE, A SVE PROPALO! Pevačica ostala bez ozbiljne love, a evo o čemu se radi!
Emina Jahović se dobro opekla!
Foto: Antonio Ahel/ATAImages
Pevačica Emina Jahović otvoreno je govorila o poslovnom neuspehu i razlozima zbog kojih je njena kozmetička linija "Yaemina Beauty" ugašena. Iako je u projekat ušla s velikim znanjem, strašću i dugogodišnjom pripremom, pandemija koronavirusa i finansijski teret presudili su sudbini brenda.
Podsetimo, Emina je 2020, pored uspešne muzičke karijere, poželela da se oproba i kao preduzetnica. Ideja o sopstvenoj kozmetičkoj liniji nije bila iznenađenje za one koji je poznaju jer je, kako je sama ispričala, ceo život zainteresovana za šminkanje.
- Ceo život sam bila zainteresovana za šminkanje, čak sam za vreme srednje škole šminkala mlade i prijateljice i želela sam da postanem šminkerka. Posvetila sam sedam godina tome da izučim kako se šminka pravi. Po Bolonji sam išla po svim mogućim fabrikama gde se proizvode vodeći brendovi, a išla sam i po svim mogućim sajmovima po celom svetu - ispričala je pevačica.
Iako je uložila godine truda, firma zbog obustave posla nije mogla da izdrži velike troškove bez zarade.
- Bolje sam poznavala materiju od nekih hemijskih inženjera, sve od bočice do četkice. Moji proizvodi su se pravili u Italiji i Nemačkoj, tako da smo imali super stvari u pogrešno vreme jer se desila pandemija i tu više nije bila potrebna šminka. Firma je stala, a mi smo ulagali i više nije mogla da izdrži. U pitanju je bio veliki novac i te stvari nisu jeftine. Moja maskara se, na primer, proizvodila u istoj fabrici gde se proizvodila YSL maskara. Firma, kao i sve ostale manje firme, tada nije mogla da izdrži pandemiju. Sada stvarno nemam vremena, ali jednog dana se možda ponovo posvetim tome - zaključila je Jahovićeva u podkastu "Telcast".
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
BONUS VIDEO
Komentari (0)