Brutalne pretnje SzS Bakiću nakon što je najavio da osniva partiju i izlazi na izbore

IZVOR: Republika

četvrtak, 21. 11. 2019.| 10:51

19

Perjanica Đilasovog Saveza za Srbija Janko Veselinović uputio je pretnje preko Tvitera profesoru Jovu Bakiću zbog toga što je ovaj najavio osnivanje partije i izlazak na izbore.

youtube.com/N1
Jovo Bakić

U kampanji SzS koja promoviše bojkot izbora, obračun sa neistomišljenicima je sve brutalniji, pa je tako Bakiću zaprećeno da je još jedan kandidat kojeg će juriti po ulicama, i to sa posebnim žarom.

- Biće još kandidata da ih narod "juri po ulicam". Neke sa posebnim žarom - napisao je Janko Veselinović na Tviteru iznad vesti u kojoj Jovo Bakić najavljuje osnivanje partije i izlazak na izbore.

VUČIĆ JE MANIPULATOR, LAŽE NAROD! Đilas trtlja na svojoj televiziji Nova S: Beograd je izgubio, sledi Srbija!
VUČIĆ JE MANIPULATOR, LAŽE NAROD! Đilas trtlja na svojoj televiziji Nova S: Beograd je izgubio, sledi Srbija!
43
VAŽNA INFORMACIJA ZA GRAĐANE KOJI ŽELE DA SE VAKCINIŠU: U Beogradu počeli sa radom kol centri
VAŽNA INFORMACIJA ZA GRAĐANE KOJI ŽELE DA SE VAKCINIŠU: U Beogradu počeli sa radom kol centri
0

KOMENTARI 19

Mira21. novembar 2019. u 13:41

Šta možemo očekivati od njih kad jedni drugima prete.

4 0 Odgovori

ana21. novembar 2019. u 11:30

Opoziciji niko ne odgovara ko zeli da izadje na izbore.

4 0 Odgovori

Ana21. novembar 2019. u 11:31

Svako ima pravo da osnuje partiju i iuzađe na izbore, ali opozicija se međusobno kosi, narod je taj koj će izabrati vlast.

4 0 Odgovori

Alexa21. novembar 2019. u 11:43

Puna usta demokratije a u praksi sasvim obratno

3 0 Odgovori

Mirjana21. novembar 2019. u 12:02

Opozicija u rasulu, jedni drugima okrecu ledja, otimaju i prete.

3 0 Odgovori

vidi sve komentare
PAPARACO REPUBLIKE: Pola Srbije sanja da živi kao Dragan Đilas! Pogledajte kako izgleda jedan dan nasekiranog lidera opozicije
PAPARACO REPUBLIKE: Pola Srbije sanja da živi kao Dragan Đilas! Pogledajte kako izgleda jedan dan "nasekiranog" lidera opozicije
14
SRAMNO! Đilasov SILEDŽIJA Veselinović preti novinarki
SRAMNO! Đilasov SILEDŽIJA Veselinović preti novinarki
0
(VIDEO) Korpa za Boška! Đilas naredio Jeremiću i Lutovcu da ocrne Obradovića
(VIDEO) Korpa za Boška! Đilas naredio Jeremiću i Lutovcu da ocrne Obradovića
0
ŠAH-MAT ZA ĐILASA: Duda Ivković se usudio i da pohvali Vučića, pa se našao na meti!
ŠAH-MAT ZA ĐILASA: Duda Ivković se "usudio" i da pohvali Vučića, pa se našao na meti!
0
Biljana Popović Ivković progovorila o strašnom iskustvu iz mladosti: Aleksić mi je rekao da imam iks noge i da mi više priliči jahanje
0

Biljana Popović Ivković progovorila o strašnom iskustvu iz mladosti: Aleksić mi je rekao da imam iks noge i da mi više priliči jahanje

BOGOJAVLJENSKA NOĆ JE NAJMOĆNIJA U GODINI: Evo koji običaj bi trebalo da ispoštuju neudate devojke, a koji starije žene!
0
BOGOJAVLJENSKA NOĆ JE NAJMOĆNIJA U GODINI: Evo koji običaj bi trebalo da ispoštuju neudate devojke, a koji starije žene!
ODLAZAK VELIKOG STRUČNJAKA: Preminuo infektolog Stevan Baljošević
0
ODLAZAK VELIKOG STRUČNJAKA: Preminuo infektolog Stevan Baljošević
ŠAH-MAT ZA ĐILASA: Duda Ivković se usudio i da pohvali Vučića, pa se našao na meti!
Srbija

ŠAH-MAT ZA ĐILASA: Duda Ivković se "usudio" i da pohvali Vučića, pa se našao na meti!

B. KAŠANSKI - D. PETROVIĆ

 - ponedeljak, 18. 1. 2021. u 22:00 0

Nikada u ovom ne bismo uspeli da nije bilo našeg predsednika Aleksandra Vučića, izgovorio je legendarni košarkaški trener Dušan Duda...

PLAŠIO SAM SE MIKE VIŠE NEGO ARKANA! Vojin Ražnatović prošao kroz PAKAO u Aleksićevoj školi: Ubio mi je volju za GLUMOM!
Društvo

PLAŠIO SAM SE MIKE VIŠE NEGO ARKANA! Vojin Ražnatović prošao kroz PAKAO u Aleksićevoj školi: Ubio mi je volju za GLUMOM!

Informer, Republika

 - ponedeljak, 18. 1. 2021. u 21:12 0

Mnoge poznate ličnosti pružile su podršku glumici Mileni Radulović, koja je u svojoj ispovesti otkrila da ju je Aleksić silovao kada je...

OTKRIVAMO ISPOVESTI ŽRTAVA! Profesor primenjivao iste rituale: Puštao je crkvene pesme, pa nas silovao!
Tema dana

OTKRIVAMO ISPOVESTI ŽRTAVA! Profesor primenjivao iste rituale: Puštao je crkvene pesme, pa nas silovao!

Biljana BOJIĆ

 - ponedeljak, 18. 1. 2021. u 21:00 0

Miroslav Mika Aleksić (68), režiser uhapšen zbog sumnje da je godinama silovao ili seksualno uznemiravao polaznike svoje škole glume,...

HARADINAJ PLANIRA VELIKU ALBANIJU: Upamtite ovo, mi ćemo ići na referendum za UJEDINJENJE!
Srbija

HARADINAJ PLANIRA VELIKU ALBANIJU: Upamtite ovo, mi ćemo ići na referendum za UJEDINJENJE!

Tanjug, Republika

 - ponedeljak, 18. 1. 2021. u 20:15 0

Predsednik Alijanse za budućnost Kosova (ABK) Ramuš Haradinaj najavio je danas referendum za ujedinjenje s Albanijom.

PSIHOLOŠKINJA PROLUPALA: Predviđa GRAĐANSKI RAT, a N1 to promoviše!
Srbija

PSIHOLOŠKINJA PROLUPALA: Predviđa GRAĐANSKI RAT, a N1 to promoviše!

Republika

 - ponedeljak, 18. 1. 2021. u 19:57 0

Psihološkinja Bojana Bodroža izjavila je danas da "ne može da zamisli scenario" po kojem bi vlast Srpske napredne stranke mirnim putem...

MMF: Globalni ekonomski izgledi i dalje vrlo neizvesni
MMF: Globalni ekonomski izgledi i dalje vrlo neizvesni
0

Direktorka Međunarodnog monetarnog fonda Kristalina Georgieva izjavila je danas da su globalni...

UPOZORENJE: Moguća poledica na putevima, pogotovo na OVIM deonicama!
UPOZORENJE: Moguća poledica na putevima, pogotovo na OVIM deonicama!
0

Putevi srbije upozoravaju vozače na vlažne i klizave kolovoze na pojedinim deonicama, te...

  • Na kiosku
    Danas na kioscima

    Samo u Srpskom telegrafu - informacije kojih nema u drugim novinama

    Naslovna za 19. 1. 2021.