MOŽE LI BAHATIJE OD OVOGA?! Jeremić krije odakle mu silne pare, a za to što vodi raskošan život krivi VLAST

IZVOR: Slobodna Televizija

nedelja, 26. 5. 2019.| 16:56

47

Lider Narodne stranke Vuk Jeremić gostovao je u jednoj emisiji i tom prilikom odbio da ogovori na pitanja koliko novca zarađuje. Takođe, u razgovoru nije osporio da nosi skupa odela i puši tompuse, ali je poručio da je vlast kriva što javnost za to zna.

Tanjug/S. RADOVANOVIĆ
Vuk Jeremić

Bahatost i bezobrazluk predsednika Narodne stranke Vuka Jeremića prevazilazi sve granice!

Gostujući u jednoj TV emisiji Jeremić ni po cenu života nije hteo da otkrije koliko zarađuje i odakle mu silni milioni na računu, a za luksuzni život, za to što puši tompuse, nosi skupa odela i što putuje na najluksuznije destinacije, optužuje aktuelnu vlast?!?

Na pitanje voditelja da kaže koliko zarađuje, Jeremić je odgovorio da pošto nije državni funkcioner nema tu obavezu da javno kaže i da se to ne radi u svetu.

Voditelj mu je zatim rekao da mu mnogi zameraju jer je predsednik stranke koja se zove "narodna", a da s druge strane nosi skupa odela, konzumira tompuse.

Jeremić je na to odgovorio da je vlast kriva za to što ga ljudi tako doživljavaju.

TAJNI SUSRET VLADIKE I CRNOGORSKOG PREDSEDNIKA: Milo postavlja Amfilohija za patrijarha?
TAJNI SUSRET VLADIKE I CRNOGORSKOG PREDSEDNIKA: Milo postavlja Amfilohija za patrijarha?
0
Nova laž Prištine: Stefanović otkrio šta se dogodilo na Izvršnom komitetu Interpola
Nova laž Prištine: Stefanović otkrio šta se dogodilo na Izvršnom komitetu Interpola
7

KOMENTARI 47

Dexter27. maj 2019. u 00:18

Ojadili su ovi zemlju dok su bili na vlasti, eto odakle mu.

2 0 Odgovori

Natasa27. maj 2019. u 05:39

Sramota!

0 0 Odgovori

Miki27. maj 2019. u 06:23

Pare ležu sa svih strana a on se pravi lud!

0 0 Odgovori

Miki27. maj 2019. u 06:24

Neko se nakrao u svoje vreme!

0 0 Odgovori

Daki27. maj 2019. u 06:33

Otrgo od naroda a još uvek nesto pametuje...bez sramote , zato ga niko ne zeli

0 0 Odgovori

vidi sve komentare
Nove laži lidera Narodne stranke: Vuk izmislio da je u bordu direktora
Nove laži lidera Narodne stranke: Vuk izmislio da je u bordu direktora
4
RAT OKO PODELE PLENA: Jeremić naložio žestoke uvrede za organizatore protesta!
RAT OKO PODELE PLENA: Jeremić naložio žestoke uvrede za organizatore protesta!
9
Izmislio da radi za Švajcarce: Ovako je lagao Vuk Jeremić
Izmislio da radi za Švajcarce: Ovako je lagao Vuk Jeremić
4
Opozicionar, a glumi sindikalca: Vukov čovek pravi haos u Pošti
Opozicionar, a glumi sindikalca: Vukov čovek pravi haos u "Pošti"
0
Rodiću u Beču ukrali bicikl: Ambasador Srbije u Austriji ostao bez prevoznog sredstva
0

Rodiću u Beču ukrali bicikl: Ambasador Srbije u Austriji ostao bez prevoznog sredstva

TAJNI SUSRET VLADIKE I CRNOGORSKOG PREDSEDNIKA: Milo postavlja Amfilohija za patrijarha?
0
TAJNI SUSRET VLADIKE I CRNOGORSKOG PREDSEDNIKA: Milo postavlja Amfilohija za patrijarha?
(VIDEO) Ksenija Vučić otvoreno o najavljenoj tužbi tajkunske opozicije: Nastaviću da govorim istinu narodu, ne mogu da me zastraše
0
(VIDEO) Ksenija Vučić otvoreno o najavljenoj tužbi tajkunske opozicije: Nastaviću da govorim istinu narodu, ne mogu da me zastraše
Svi strani političari koji su slomili zube na kosovskom čvoru
Srbija

Svi strani političari koji su "slomili zube" na kosovskom čvoru

Blic, Republika

 - sreda, 26. 6. 2019. u 19:54 0

Rešavanje kosovskog pitanja traje gotovo tri decenije, a tokom tog perioda brojni predstavnici svetskih sila prodefilovali Balkanom. I dok...

VANREDNA SITUACIJA zbog poplava u ovim beogradskim opštinama
Beograd

VANREDNA SITUACIJA zbog poplava u ovim beogradskim opštinama

Blic, Republika

 - sreda, 26. 6. 2019. u 19:10 0

Predsednik GO Palilula doneo je odluku o proglašenju vanredne situacije na delu teritorije te opštine, na predlog Štaba za vanredne...

Haos u 27. marta u Beogradu: Prvo je nestalo vode, a onda se začula snažna eksplozija
Beograd

Haos u 27. marta u Beogradu: Prvo je nestalo vode, a onda se začula snažna eksplozija

Telegraf, Republika

 - sreda, 26. 6. 2019. u 18:26 0

U Ulici 27. marta oko 16.44 začula se eksplozija, a kako javljaju građani koji žive u ovoj ulici, već dva sata nemaju vode.

Nova laž Prištine: Stefanović otkrio šta se dogodilo na Izvršnom komitetu Interpola
Srbija

Nova laž Prištine: Stefanović otkrio šta se dogodilo na Izvršnom komitetu Interpola

Tanjug, Republika

 - sreda, 26. 6. 2019. u 16:43 7

Ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović izjavio je da su apsolutno netačne tvrdnje prištinskih zvaničnika da su se skoro svi...

Rebić: MUP će uskoro efikasno informisati vozače o eventualnim nezgodama i drugim okolnostima, kao i o preusmeravanju saobraćaja
Srbija

Rebić: MUP će uskoro efikasno informisati vozače o eventualnim nezgodama i drugim okolnostima, kao i o preusmeravanju saobraćaja

Republika