Više od 80 građana kod ombudsmana
Za lični prijem kod ombudsmana javilo se više od 80 građana, a kako kaže zaštitnik građana Zoran Pašalić najviše je žalbi u vezi sa rešavanjem imovinsko pravnih problema.
Foto: Tanjug- Živa reč se mnogo bolje čuje. Kada čujete građane sa pritužbom vidite šta je kljčno, osetite ljudsku emociju... - rekao je Pašalić dodajući da je svakom građaninu njegov problem najznačajni
On dodaje i da zaštitnik građana ne može da reši sve probleme ovoga sveta, ali da može ličnim prijemom da vidi koji problemi najvise muče građane Srbije.
Pašalić još upozorava da kapaciteti zaštitnika građana nisu takvi da bi mogli da odgovore na sve zahteve.
- Na tome ćemo poraditi u narednom periodu - rekao je Pašalić dodajući da sistematizacija mora biti osmišljenja na pravi način te da zato, između ostalog, i služe susreti sa građanima.
Svaki građanin ima na raspolaganju 20 minuta
Šefica prijemne kancelarije Zaštitnika građana Dragana Grabovica kaže da se prijemnoj kancelariji od januara ove godine do 21. avgusta javilo 4.220 ljudi putem telefona, neposredno ili putem skajpa.
Prema njenim rečima, prijemna kancelarija radi svakog radnog dana sa građanima od devet do 16 sati - četvro ljudi u Beogradu prima građane i dvoje ljudi preko skajpa komunicira iz Preševa, Bujanovca i Medveđe sa građanima.
Ombudsman će svakog poslednjeg petka u mesecu primati građane |
|---|
- Postoji i dežurni mobilni telefon za urgentne situacije koji je u funkciji radnim danom od 17 do 22, a vikendom od devet do 20 sati - rekla je ona.
Dodala je da se za direktan prijem kod zaštitnika građana prijavila 81 osoba, a svaki građanin ima na raspolaganju 20 minuta i predviđeno je da u toku dana bude primljeno 30 ljudi.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.

Komentari (0)